Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xul 2009, 17:01
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
Eeeeeeeeeeeeeehhhhhh !! Tranquis colejas !! Parar No estaba muerto estaba de parranda !! Mr. Green a verdade que vos tiven un pouco olvidados, pero é que o verán dame para desconectar de todo e había tempo que non entraba na páxina... "mea culpa" non teño perdón de dios !
Bueno pois xa me anotei en Vilagarcía e na miña defensa teño que alegar que estou dandolle mais caña a bicicleta e a natación para debutar na categoría de Triatlón o 22 Agosto en Allariz e estou descuidando un pouquiño a carreira a pé para darlle mais caña outra vez a partir de Setembro.
¿¿ IDES FACER ALGUNHA CARREIRA MAIS ANTES DE VILAGARCÍA ??
un saudo amigos
p.d. Jesús jracias por preocuparte por mín, pero eime casar o día que colla unha moza con manual de instruccións... non hai cristo que as entenda !! Payaso Mr. Green

Asi me justa, que non te esquezas de nos, Silbar Silbar eu tamen estou andando na bike, este fin de semana estiven levantando as pejatas a mais dun por terras de Baiona. Bailar Bailar

O dito iremos todos a Vilajarsia e ali ya combinamos, eu pensaba facer unha churrascada o acabar a carreira de Baiona, e unha boa data e a mais escomenzo as Jolideis. Parar

Jesus, a Irdam con poñelo de maestre asador xa e castijo bastante, que ultimamente non gaña pa disjustos o rapaz.

Amador sei que estas ahi feliz cumpleanos. Moi feliz Moi feliz

Deica logo amijos
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2009, 22:23
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Montxo xa me dixeron que andabas en bici pola zona de Baiona o sábado, asi me justa, dalle a todo un pouco... asi para a próxima tempada de duatlons xa haberá un friki mais Guiño
ah !! e como estaba de saldo, xa me anotei na "carreira das festas monte" na Guarda, que creo que son 4.5 km... ( de cuchillo nos dentes )
Bueno Montxo e Irdam, falamos enton para o Sábado, para quedar e para ir... eu poño o coche que me toca !!
un saudo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 21:52
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

bueno, pois finalmente non vou acudir dende O Porriño a Vilagarcía, senón que o farei dende A Coruña pois un amiguete me convidou a pasar uns días alí... asi que xa nos vemos na nocturna...
Saudos amigos Guiño
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 6:05
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
bueno, pois finalmente non vou acudir dende O Porriño a Vilagarcía, senón que o farei dende A Coruña pois un amiguete me convidou a pasar uns días alí... asi que xa nos vemos na nocturna...
Saudos amigos Guiño

Eh, ti cantamañas, non ias levar ti o coche...., bueno dille o teu amijo que che presente aljuna jeba, pa ver si imos mollando a palleta..

Cuidate e non te manques.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 7:27
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
dille o teu amijo que che presente aljuna jeba, pa ver si imos mollando a palleta.

non sabes o que me río contigo... segue así, por favor...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 8:11
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Nono Nono Si, montxo si, ti dalle ideas ao neno de mollar a palleta Nono Nono , que despois chega a carreira de vilagarcia e habera que oilo, Silbar Silbar non teño ganas, non me apetece, me duele la cabeza Silbar Silbar Silbar , e ala, que o rapás non nos corre nadiña, Muro Muro Muro asi que xa sabes nikito Parar Parar Parar , de mollar a palleta nada que despois non nos rindes Angel Angel Mr. Green Mr. Green .

Ahhhh, Pensando Pensando como podedes ver xa me cambiaron o nick Bailar Bailar , para ir mais acorde co nome que me bautizachedes vos Aplauso Aplauso Satisfecho Satisfecho .

Un saudo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 9:04
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
:[-( Nono Si, montxo si, ti dalle ideas ao neno de mollar a palleta Nono Nono , que despois chega a carreira de vilagarcia e habera que oilo, Silbar Silbar non teño ganas, non me apetece, me duele la cabeza Silbar Silbar Silbar , e ala, que o rapás non nos corre nadiña, Muro Muro Muro asi que xa sabes nikito Parar Parar Parar , de mollar a palleta nada que despois non nos rindes Angel Angel Mr. Green Mr. Green .

Ahhhh, Pensando Pensando como podedes ver xa me cambiaron o nick Bailar Bailar , para ir mais acorde co nome que me bautizachedes vos Aplauso Aplauso Satisfecho Satisfecho .

Un saudo


Ríndose Ríndose Ríndose Joer non me nejaras.... quedache PERITA... e mais pasache coma a min co meu Irman cando eramos pequenos que a roupa dun quedaba pa outro.... e ati sijeche valendo o TRAXE, vamos que ajora vas NIQUELADO.

Bueno vemonos en la villa del señor Garcia,

Ah Amador non estaba de cumpleanos, era pa ver si se animaba e decia aljo pero na nai de la china.

Saudos IRMANDIÑOS
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 15:06
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

hayyyyy !! si dios te oira.. Rezar Rezar Rezar a ver si me presenta duas polo menos q unha sola, xa a como eu nun cacho de pan !! Avergonzado
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 15:14
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ahhhh !! así si !! Ajora xa pareces outro Jesús.... ajora solo che falta pintar as uñas de nejro, deixar un carrapicho de medio lado, unha pouquiña maquillaxe e... bualaaaaa !! TOPE JÓTICO Mr. Green
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2009, 9:08
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Ti picame, picame, que en calqueira carreira apareso como dis Abraiado Abraiado e douche un susto de ajarrate, xa veras Mr. Green Mr. Green .

E que saibas que eu mais que jotico son barroco Muro Muro , moita fachada, pero nada mais Satisfecho Satisfecho .
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2009, 16:16
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
Ahhhh !! así si !! Ajora xa pareces outro Jesús.... ajora solo che falta pintar as uñas de nejro, deixar un carrapicho de medio lado, unha pouquiña maquillaxe e... bualaaaaa !! TOPE JÓTICO Mr. Green

E que che parece a maquillase cun tison do lume, e plantamolo nuna saida en plan keniata....disfrazado de nejro tunel.

Canta voltas da vida mira que nos non lle sabiomolo o nome o rapaz, e agora faisenos famoso a jolpe de alcume, tenemoslle que cobrar o COPIRAIJ ese, ou como carallo se chame..... susiño, susiño o que eras e como te fixemos famoso, ten cuidado cos paparachis....

Que sera do noso amijo Irdam, estara en Oporto contando os adoquins pa pinchalos e non foder os sionllos (anda un pouco tocado), o andara esperneando ca do medio con una CHORBITA de mas alla de los Oceanos, este un misterio el rapaz......

Amador feliz cumpleaños ( si sijo asi ei de acertar).

Nikito, ti sempre por debaixo non te canses.

Aburiño rapazes, saljo do chollo eu vou apañar na herba 170 PIRUCOS DE HERBA SECA, pa hoxe a noite.

Bicos.
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Ago 2009, 14:42
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Amigos Irmandiños,saludos ,disculpadme por teneros abandonados,ando de vacancys y es bueno desconectar un poco.
Ya me di cuenta del cambio de nick de jesus,eres un crack,y ahora aparte famoso. Aplauso Aplauso .
Bueno ya hoy nos vemos en la carrera,tengo que decir que llevo desde la carrera del Aloia sin entrenar nada de nada,tratando de recuperar la lesion en la rodilla,y HOY 1º- DE AGOSTO,comienzo el entrenamiento del maraton do Porto,y mañana me toca tirada larga de 1 hr 15´.
Estreno zapas, Nike Vomero 4,y equipacion nueva, Silbar ,y nuevas ganas de ponerme en mi mejor forma de aqui en adelante,pero empezare con calma,puede que algun Irmandiño hasta me doble Ojo morado ,pero yo sigo con mi ritmo de Maraton Moi feliz ,hasta luego,nos vemos alla esta noche,hasta luego
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 02 Ago 2009, 18:08
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

o final non doblei a ninjún dos Irmandiños pero... da ijual porque vin como doblaba Montxo despois dun sprin bertixinoso co home de nejro... ajumita cabrón !! esbirra toda esa maldá que tes no corpo !!
O que pajaría o amijo Chacal por mirarte nese estado calamitoso...
jajajajajajajajajajajajajajajaaja!! Silbar Silbar Silbar Aplauso
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 9:37
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola a todos irmandiños (a ti tamen amador ainda que non escribas Guiño Guiño ).

Nikito, Nono Nono dende lojo como es, non ves que despois de dous dias o pobre de Montxo ainda non escribiu nada no foro Guiño Guiño (eso si, puxo os puntiños acadados no aloia Ríndose Ríndose ), debe ser porque non da nin alentado dende o sprin Muerto Muerto . Espero que se me mellore para poder correr en cartelle, no vaia a ser que non veña ou que se me prepare toda esta seman para mallarme ben mallado Pensando Pensando Pensando . E ti Nikito deixa de faser leña da arbore caida Muro Muro Muro , que calquer dia reventas ti, a ver que fasemos Rezar Rezar .

Irdam, e ti que vas a sejir a ritmo de maraton Nono Nono , pois asi devaluasme moito a competision, e vas a ter que pajar o churrasco Mr. Green Mr. Green

Un saudo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 14:31
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
o final non doblei a ninjún dos Irmandiños pero... da ijual porque vin como doblaba Montxo despois dun sprin bertixinoso co home de nejro... ajumita cabrón !! esbirra toda esa maldá que tes no corpo !!
O que pajaría o amijo Chacal por mirarte nese estado calamitoso...
jajajajajajajajajajajajajajajaaja!! Silbar Silbar Silbar Aplauso


Jracias “home bala”, e non te lo dijo po lo que corres, si non porque cando abres a boca e dis aljo, eres como una ouvella.

Si tiveras verjonsa admitirias que OS IRMANDIÑOS, cada un por separado doblante a ti, nos puntos…. VAJONETA

volvendo a de antes, eres a OUVELLA NEGRA” do equipo, quiriate eu mirar como doblabas con ese tipaso que tes, nas costas de Esgos, xan da cona, que eres un xan da cona…..

E dicho........





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos