Foros ›
Autor
Mensaxe
Meju_1

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/05
0 Carreiras
9 Mensaxes
Cariño
Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2006, 20:59
Asunto: Paginas de atletismo

Alguien sabe de alguna pagina de informacion de atletismo q no sea la de marca ni la de iaaf que ahi q traducirla y no se entiende un cara... ,
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4255 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2006, 11:59
Asunto:

As máis obvias, que se me veñen á cabeza, en castelán: mundoatletismo.superforos.com/ e máis elatleta.com

Non é o mesmo, pero unha web curiosa é todoexpertos.com, unha especie de "cooperativa" de consellos onde podes consultar (e ver consultas doutra xente) a autonomeados expertos en calquera tema. Ten unha sección de deportes e dentro dela unha de atletismo.

Saúdos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2006, 17:09
Asunto: Pois hai mais

A min [url=http://www.carreraspopulares.com/
]carreraspopulares.com[/url] semellame moi completa, cecais con visión comercial de mais... Tamén me gusta [url=http://www.lineadesalida.com/
]Linea de salida[/url] ainda que anda algo escasa de participacion... Se che interesa correr en Portugal tes a páxina [url=http://www.atletas.net/
]atletas.net[/url] que é a da federación mais trae información de moitas probas popularse. En [url=http://www.todofondo.com/
]Todo Fondo[/url] tes tamén referéncia de moitas probas.

Logo hai foros; moitos foros... A min a info que deu gefreiter xa me serviu para saber que se volta a organizar a Maraton do Nalón cun perfil moi atractivo para ese reto das 3 horas...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
JavierCSC

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/05
0 Carreiras
52 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2006, 1:15
Asunto:

Por desgracia los sitios de noticias de atletismo mundial en español, que creo que es lo buscas son todos iguales, se limitan a poner notas de agencias que en su mayoría tienen su origen en la IAAF, o en el caso de atletismo español en la RFEA, y si cambian algo es para meter la pata. Por ejemplo otro más es www.eurosport.es/atletismo/

Yo tengo en mi página de inicio Google News personalizado añadiéndole la categoría atletismo, que hace una búsqueda con esa palabra clave (atletismo) en todos los medios de habla hispana que indexan. Eso da una visión bastante interesante en cuanto a ver que interesa en el atletismo local de otros sitios de España y América.

carreraspopulares.com me parece más que demasiado comercial. La lista de carreras destacadas es simplemente la lista de las que pagan la tarifa por estar. Esa ya no es una forma que me guste mucho como financiación, pero es que no se advierte en ningún sitio de que eso que estás viendo es, al fin y al cabo, publicidad. Y eso ya me parece poco ético. Yo me enteré de que era así al añadir una carrera popular en la que colaboraba y encontrarme la tarifa. Incluso si usas el "servicio gratuito" (aparecer listado, que les beneficia más a ellos que a la carrera), te encuentras con que después te recuerdan que tiene que figurar carreraspopulares.com como colaborador en el material impreso y decirse por megafonía. De modo que aunque llegó el primero y tiene la posición que tiene y manda una cantidad increible de visitas, si de mi depende no añadiré más carreras populares en las que colabore.

En el sitio de mi club en comesana.org/enlaces.html tengo más enlaces por categorías.

P.S. Kandepalleiro: No se si eso te importa o no, pero en el Maratón de Nalón con ese perfil las marcas no valen por que tiene más del uno por mil de descenso.

. : Javier
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2006, 8:26
Asunto: Pois gracias

Home gracias non é que eu percure unha marca homologada pois son "puramente popular" ( e sei que podemos ter un agrio debate por decires iso ) mais sí que quixera que as miñas "mellores marcas" tivesen o refrendo de organismos oficiais.

Podíase facer un post coas condicions que deben cumplires as probas para se homologar; así evitabamos comentarios baseados na ignorancia como aqueles sobor da carreira de Lugo Monumental que si eran 10 Km. ou non cando o problema era o terreo da parte da muralla...

Boa alternativa a de google news.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos