Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 14:34
Asunto: CARREIRA DE BOBORÁS

Quén sabe algo dunha carreira de montaña que se celebrará no concello de Boborás o vindeiro día 29 de xaneiro?
Agradezco á xente de Ourense que nos poida informar sobre esta carreira: distancia, perfil, inscripción, etc. ..
Graciñas
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2006, 11:36
Asunto:

Corrín en Boborás os dous últimos anos, e a organización foi en franca melloría. Aínda así poderíase definir como "artesanal". Anótase un alí mesmo antes da carreira e o propio Concellal-organizador-guía...vai marcar o circuito nunha moto de Cross que servirá logo para abrir a carreira. Non hai ninguén no percorrido pero as sinais fan que sexa doado orientarse. A carreira en si é aconsellable para o que guste de correr por montaña, cun circuito precioso de subidas e baixadas que finaliza moi preto de onde dan a saída (pero non no mesmo punto) no pabillón polideportivo de Boborás. Hai vestiarios e duchas con auga quente e o trato é moin bó. A participación aumentou o 2º ano con algunha xente de fóra, pero imaxino que será moito maior iste ano...
O percorrido ten uns 7 Km (non recordo exactamente). Animádevos!
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2006, 14:44
Asunto: Graciñas

Graciñas, Faraón. Xa pensei que non había ninguén no foro que correse esta prova.
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2006, 21:53
Asunto:

Hola faraon,saberias algo sobre os horarios da prova.Graciñas
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2006, 0:16
Asunto:

hola
yo también la corrí hace 2 años y coincido con lo que dice faraon. Tan solo añadir que el año que corrí yo coincidimos en el monte con los cazadores y que 2 corredores se perdieron (emoción no le faltaba desde luego Moi feliz ) pero creo que el año pasado mejoró mucho. El recorrido es precioso, aunque yo no lo calificaría de montaña sino de cross me parece que el año pasado se amplió y ahora son sobre 10 km.
La salida es desde el concello (escondido en el medio del pueblo) a las 11:30.
Hay 3 categorías, hasta 15 años, de 15 a 45 y mas de 45.
El telefono del concello es 988402008 por si alguno necesita más información.
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Mar, 17 Xan 2006, 2:03
Asunto:

Gracias Ferreiro por la información.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2006, 13:10
Asunto:

Ola, estiven lendo a información do calendario e pon que a carreira é ás 11:30 e que as inscripcións son ata duas horas antes, e dicir que hai que estar alí antes das 9:30 da maná? e que para iso tería que sair de casa ás 8:00 da mañá. Sabedes se hai outra forma de apuntarse antes (e-mail, teléfono,...).
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2006, 16:00
Asunto:

Prueba a llamar a base: Redonet, igual te pueden inscribir (988222692) o sino en el tlfno del ayuntamiento de Boborás 988402008
Saludos
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2006, 20:08
Asunto: EXITO

A pesar das ameazas climatolóxicas e do incerto estado das estradas galegas, xuntámonos en Boborás un grupo xeitoso de corredores populares e tamén algún latoneiro, para disfrutar de un día de atletismo. Coma sempre eu son inxenuo e xeneroso na avalización da carreira:
1º.- PERCORRIDO fermoso por pistas forestais con costas adecuadas (nin moi longas nin moi pronunciadas). A distancia era a idónea. Despois do Nadal - eu polo menos - non aturaríamos 12 ou 14 quilómetros por estes paraxes. O firme estaba un pouco perigoso onde non daba o sol, porque as rodeiras de lama estaban xeadas, co conseguinte risco de torcer un nocello; sin embargo en xeral estaba en boas condicións.
2º.- ORGANIZACIÃ?N: UN "10": Sinalización, indicación dos puntos quilométricos, puntos de auga para quen precisar, e na chegada á beira do Pavillón Municipal Froita Variada, e sobre todo CHOCOLATE: Este foi un detalle distintivo e de altura. Despois de correr a 2ºC agradeceuse moito.
3º.- PARTICIPACION: A pesar da alarma (quizáis preventiva e xustificada) nos medios, eramos máis dun cento de amigos e coñecidos. Cando un leva 3 anos neste mundiño dase conta que somos o de sempre que pouco a pouco imos aumentando en número. Hoxe foi fermoso ver a Alvaro e a Bernardo, dúas promesas que apuntan lonxe.
4º.- POST-COMPETICIÃ?N: Hoxe, despóis da carreira, e a escasos quilómetros de Boborás, en cumprimento dos estatutos don noso equipo, demos cabo de 3 pitos de casa ao forno, 6 botellas de viño, unha de augardente e postres variados, por xentileza da organización do Manolito e do cariñoso servizo de duas señoras que nos trataron a "corpo de rei".
REPETIREMOS, SI PODEMOS.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2006, 20:48
Asunto: CROSS DE BOBORÁS

HOLA FORISTAS.

GUSTARÍAME DARLLE A NORABOA, A ESTA CROSS CELEBRADO NUNHAS CONDICI�NS METEREOL�XICAS POUCO FAVORABELS, A UNS DOUS O TRES GRAOS BAIXO CERO, POR CAMI�OS DE TERRA XEADOS, PERO, CON UN ESPRITU DEPORTIVO ENCOMIABEL, SAIMOS UN CENTO DE CORREDORES DIANTE DA CASA DO CONCELLO DE BOBORÁS, XA NON CON GA�AS DE FACELO MELLOR OU PEOR, SE NON, CON GA�AS DE PODER REMATALA PROVA. DESPOIS DE UN KM MAIS OU MENOS DE ASFALTO CHEGOU O CROSS PURO E DURO CON UN CAMI�O EMBARRADO ENTRE AUGA E NEVE, CON CURVAS SINUOSAS A EXQUERDA E A DIREITA, (NUNHA DELAS ENCOMENDEIME A SAN CRIST�BAL, PORQUE TRASTABILLEIME E CASI ME ESPETO CONTRA UN MURO. O CIRCUITO BEN MEDIDO, NA MI�A OPINI�N, CON POSTES KILOM�TRICOS, AVITUALLAMIENTO, E FLECHAS SE�ALIZADORAS DE DIRECCI�N, A BENEM�RITA CORTANDO OS CRUCES PERIGOSOS, E XENTE DA ORGANIZACI�N REPARTIDA POLO CAMI�O.

GUSTÃ?UME MOITO, E PENSO REPETIR TODOLOS ANOS QUE POIDA.

AGORA VOU DECIR , Ã? QUE O MEU XUIZO DEBE MELLORARSE, XA ME CORREXIREDES SE NON ESTADES DE ACORDO.

1º RETRASOUSE MOITO A SAIDA(RECORDO QUE ESTABAMOS A BAIXO CERO, E TIRITÁBAMOS DE FRÍO.
2º DEMOROUSE EN DEMASÍA A ENTREGA DE PREMIOS(ALGUNS DOS PREMIADOS FORONSE ANTES DE TEMPO, COIDO QUE ENTRE OUTROS MOTIVOS QUE O PAVILLÃ?N DE DEPORTES ERA UN CONXELADOR).
3º COIDO QUE DEBERÍAN AMPLIAR UN POUQUICHIÃ?O MAIS AS CATEGORÍAS DE IDADE DOS ATLETAS, XA QUE HABIA MOI POUCAS.

COMO COUSAS POSITIVAS APARTE DAS QUE XA DIXEN, OS REGALOS DESPOIS DA CARREIRA, E O CHOCOLATI�O QUE TAN AMABLEMENTE NOS REPARTÍAN NO PAVILL�N....

EU REMATO RECOMENDANDO A TODOLOS ATLETAS ESTE CROSS, QUE ADEMAIS SERVE DE PREPARATORIO PRA O PRÃ?XIMO CTO. GALEGO DE CROSS.


SAUDOS A TODOS E FELICES ENTRENOS.

EDU MORAIS
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2006, 21:24
Asunto:

Despues de leer tu opinion amigo Bubela, es cuando mas me fastidia este trabajo que tengo que me impide ir a esas citas tan deseosas... (y eso que este trabajo es el que me da de comer, paga mis vicios, hipoteca y demas)

Me metiste una envidia sana en el cuerpo, tuvo que ser precioso ese circuito y mas todo lo que rodeaba... y acompañado de esos amigos que como tu disfrutan y sonrien con su aficion

Y la Post-Competicion, madre mia, no dejeis nunca de lado esa tradicion... Que gran familia!, espero algun dia colarme en una de ellas, no se me notara mucho, puesto que soy pequeño.

Salud y Kilometros...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2006, 21:36
Asunto:

¡ ahí quería yo ver a los corredores de élite, pero peleando entre ellos !
¿por qué un buen cross para preparar los gallegos ? ¿ no venía bien acaso
invitar a los de élite para preparar los mundiales de Fukuoka ? ¡¡ al menos
irían bien curtidos !!
¡¡ es broma !!.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2006, 22:14
Asunto: Humildade

O foreiro SUPERMORAIS destaca pola sua humildade e mesura. Creo que resultou ser o gañador da prova. Coincido con él nos "aspectos a mellorar da prova": pequeno retraso na saida e na entrega de premios, e poucas categorías.
BILBO

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/05
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2006, 11:03
Asunto:

Coincido con las opiniones. En general es en estas citas populares "puras" (sin premios en metalico) en las que mas merito y mas trabajo tiene la organización. Hacen falta muchas ganas y mucha aficion para robar el tiempo necesario para organizar estos eventos.

La señalización excelente, el circuito duro y precioso (quizá algo peligroso por la climatología).

Lo mejor el chocolate caliente del final.
Cancinho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/06
0 Carreiras
9 Mensaxes
O Carballiño (GALIZA)
Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2006, 13:16
Asunto: CROSS BOBORÁS - Grazas

Moi bos dias,

Eu por agora teño pouco que dicir xa que foi a miña segunda carreira pero a realidade e que rematei encantado.

O principio pensei que non poderia rematar a proba sobretodo polos primeros 3 ou 4 primeiros kilometros de proba que foron moi duros, sempre falo dende a miña posición de "amateur" como din por ahí en diante, pero o final conseguin rematala.

Pero a verdade e que mereceu a pena por motivos como a organizazón, a paisaxe do percorrido e sobretodo pola xente.

Para rematar darlle as grazas os membros do equipo "Pato Blanco" de Celanova que fan aumentar o bon espiritu deportivo polo seu bo trato e afición e como non a organizacion pola sua paciencia e tempo para facer posibel este tipo de eventos.

A PROXIMA Ã? PADRÃ?N!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos