Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2006, 11:28
Asunto: Maraton en Galiza

Lugar: A Limia (o único chairo con extensión suficiente para non dar voltas a un percorrido determinado). Xinzo está a 15 minutos de Ourense, a 1 hora de Vigo, a 1 hora, 15 minutos de Santiago, ...
En Toral de Vados, tamén un pobo, conseguiron consolidar o seu maratón.
Data: Novembro. Non compites nin co Mapoma, nin cos máis accesibles dos internacionais: París, Londres, Berlín. Só coincide con Nova Iorque e con Donosti: e non son dos que congregan máis participantes da nosa terra.
Organización: Podería colaborar a Deputación de Ourense, a Xunta a través da Delegación de Ourense, a Federeación Galega de Atletismo, e as forzas vivas do atletismo provincial e galego.

Non quero ser utópico, nin idealista, pero penso que sería factible e fermoso.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2006, 16:41
Asunto: Estouno vendo... Maraton da lagoa de Antela.

Moi boa meu; de Xinzo a vilar de barrio voltando por Sandiás. Medideo no

SIGPAC

...

ou con google maps

ou googleeart (para os que tendes XP)

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2006, 17:33
Asunto: POSIBILIDADES

Efectivamente, Kandepalleiro, onte falei cuns amigos de Xinzo, e dinme que hai múlitples posibilidades para completar 42 kms. na Limia sin dar voltas a circuito ningún, e sempre por estradas ben pavimentadas, e rematando en Xinzo.
A todos nos gustan moito os repeitos e as costiñas (¡moi divertidas en carreiras populares pedestres!) pero eu sempre lembro os últimos 4 kms. do MAPOMA (cun desnivel do 2/3% parece o Tourmalet), e xa levo 9 maratóns e corrín 3 veces o MAPOMA. Este ano, a propósito vanlle cambiar o percorrido porque o perfil réstalle atractivo, sobre todo a nivel internacional.

O atractivo do "Noso Maratón" tería que vir dado, entre outros alicientes, polo perfil.
bebeto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/01/06
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 10:02
Asunto:

No mola. Un maratón es algo más que correr. Un recorrido atractivo, calles, gente, música, ambiente, edificios, etc. Eso por no hablar de donde metes a la gente para que no temgamos que salir de nuetsras ciudades el mismo dia, ( madrugón y a correr 42 km)
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 10:12
Asunto:

Non quero probocar ningún aumento de adrenalina, infarto, cortar a oxixenación do cerebro ou interumpir o proceso molecular -esto último non sei si existe, pero queda moi ben- pero ¿que carallo e iso de unha maratón en Xinzo?.
Eu non teño tanta experiencia en maratons como o amigo Bubela, a verdá e que non teño ningunha experencia en maratons, querolle demasiado o meu corpo como para sometelo a tal sufrimento, pero argumentar que o maratón galego tense que facer na Limia por ser un terreo chairo é de fresitas.
¿Donde esta a raza celta? ¿o orgullo galego?. A min non me gusta falar de balde, polo tanto vou propoller a maratón das maratons, "A MARATON GALEGA DO CAUREL":
Saímos do Concello de Quirgoa (250 m. de altitude) cara a aldea de A Seara (1000 m.), pasando por Soldón, continuamos por Vieiros, Ferramulín, Visuña ata o alto....que non me acordo como se chama pero xá pondrei a un de protección civil, alí xiramos a esquerda para subir por unha pista de terra, dalle glamour o asunto, ata Formigueiros (1.642.-) seguimos cara a Campa de Lucenza e xiramos a dereita camiño da Devesa da Rogueira en un fácil e divertido descenso, dispois de subir por un camiño de 2 kms con unha pendente do 18% chegamos ata o mesmo alto que non me acordo como se chama e xá todo baixada ata Seoane (200 m.) de aí en lixeira subida ata Folgoso (600 m) e o Alto do Boi (1000 m.) de aí ata Quiroga todo e unha aburrida baixada.
Perfil:o desnivel acumulado entre baixadas e subidas queda a pre, nin pa ti, nin pa mín. Non fai falta ir a Limia.
Organización: Eu, chega e sobra, somos todos grandes e sabemos o que temos que facer, ademais xá queda todo ben explicado.
Kilometros: A mendición vai un pouco lenta, facemolo por cuartas, pero cuarta máis cuarta menos danos kilometros de abondo. Tendo en conta que en este tipo de cousas sempre é mellor que sobre que que falte, a famosa fartura galega, que ninguen se queixe por falta de kilometros. Sinto por "raza autoctona" pero a tecnoloxía do sixpac non chegou ainda a esta organización.
Avituallamentos: Un par deles, como moito tres. Un en Vieros, a 1 kms do percorrido temos unha fermosa fervenza con auga moi fresca. O segundo en Seoane, ai un bar que da unha tapa de touciño exquisita. A cervexa ou o viño, cada un paga o seu. Estamos en tratos con "ultramarinos rita" para ver si podemos poñer unhas latas de mexillons e zamburiñas no Alto do Boi, pero esto último ainda non o temos confirmado. Na lagoa de Lucenza tamén se pode dar un baño relaxante, pero como di o refrán "agua que non corre, beber non se pode" ou algo así.
Data: A mesma que a de Nova Iorque, ¡que carallo! imos ser nós menos. Teño un primo que pode colocar carteis por alí, nos bares, pavillons, tanatorios que tamén vai moita xente ainda que eu non lle atopo a gracia a ese sitio. Van a temblar cando se enteren.
Prezo: 500 euros, non imos ter perdidas neste primeiro proxecto e todo en B, nada de oficial, facenda somos todos escomenzado por un mesmo, veña a colaborar todo o mundo sin protestas que estades moi acostumados a ter todo gratis.
Participantes: Non se admiten máis de 15.000, o chegar a cifra corto e non quero queixas, eso si, podedes facer a inscripción ata media hora antes da proba. Non quero que se me escape das mans esta primeira vez.
A ORGANIZACIÃ?N NON QUER QUE SE TOME ESTO A CACHONDEO, PODENOS PARECER MAL.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 11:10
Asunto: INSCRIPCION

Amigo Castinheiras:
Coñezo ben as terras das que falas cantadas por Uxío Novoneira, e son, con certeza das mais fermosas do mundo, Bosques mistos que misturan o oceánico e o continental, especies de insectos únicas, acibro a feixes, horizontes máxicos, etc.
Estou dacordo, e sería un maratón de montaña inigualable, e lonxe de calquera dos que se celebra no Circuito Alpino Madrileño ou en Catalunya ou Euscadi.

Eu, apúntome.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 13:18
Asunto:

Madre mia.... me has puesto la piel de gallina Castinheiras

Seria Alucinante organizar algo asi, no dudes que se llenaria de corredores y os llevariais una sorpresa de la aceptacion, seria una locura organizarlo, pero seria hermoso, Hace unos años se organizo la I edicion del maraton Alpino Zegama-Aizkorri, la organizo unos amigos de Zegama un pequeño pueblo del interior de guipuzkoa, y os dire que ahora es posiblemente el mejor maraton Alpino de españa por su iniguadable belleza, tambien os dire que el año pasado consiguio sel la primera prueba puntuable de la copa del mundo de carreras de montaña (Buff-SkyRunner World Series) y si los de la FSA la eligieron sera por algo. Este año es la 2ª prueba de la Buff-SkyRunner World Series, y tiene toda la pinta de que sea asi en años sucesivos.

Lo que quiero decir es que si se organizase una prueva de esa envergadura por la sierra del Caurel conseguiria consolidarse, vendria gente de toda españa a correrla, Bascos, Madrileños, Catalanes, etc... y seria tambien una fuente de ingresos para fomentar la carrera, triunfaria sin duda alguna... seria buscarle fecha y un buen loco que se decida a organizarla. y... ¿Donde esa ese loco?.

Bubela compañero, veras... tu idea me parece muy atractiva, pero pienso lo mismo, donde esta el loco que se decidiria a organizarla?, tendria que buscarse un recorrido atractivo y animar al personal, no tengo duda de que muchisimos de nosotros participarian en una primera edicion, pero el tema seria consolidarla; el I maraton Martin Fiz conto con la presencia de mas de 1200 maratonianos, al año siguiente la cifra bajo a la mitad, ten en cuenta de que se trata de Vitoria y del nombre de Martin Fiz... si el año pasado y este no fuesen Campeonatos de España de Maraton (que eso es gracias a Martintxo) te diria que ... iria a menos.

Es muy dificil la organizacion del maraton, pero lo mas dificil es consolidarlo, pienso y apoyo esa idea, y si de mi esa disponible prestaria mi ayuda a dicho proyecto... Pienso como dice el forista Bebeto que un maraton es algo mas... "Un recorrido atractivo, calles, gente, música, ambiente, edificios, etc. " y por eso seria muy delicado hacerlo en la zona de limia...

De todas formas... Animo y apoyo esta idea... Busquemos otro loco que junto con el del Caurel seria un hermoso sueño loco...

Salud y Kilometros...
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 13:59
Asunto: Maratón

Como non hai lugares en Galiza par ser animados, para correr un maratón por asfalto chairo, que este cerca dunha gran cidade, casi me vexo na obriga de destistir.
Cabe outra alternativa: Saida desde Melias (a 10 kms. da cidade de Ourense, baixar á beira do Miño ata Feá (Toén, e volta para rematar na Rúa do Progreso na cidade das Burgas para completar os 42 kms.)

En canto á "loucura" de organizar un Maratón de Montaña no Courel, canto máis o penso máis me atrae a idea. Ademáis, creo que na Galiza, a pesar de ter a orografia adecuada, ainda non hai moita tradición de atletismo de montaña, e de feito, tal e como poden confirmar o que o coñecen - como MarioeIsa - é un deporte ben fermoso.
Tiseive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/05
0 Carreiras
106 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 18:35
Asunto:

El único problema para organizar una maratón es que alguien quiera organizarlo. El lugar quizás sea lo menos importante, y si es llano o no tampoco importa mucho. A veces los mas duros son los mas atractivos. Para organizarlo no hace falta que sea una gran ciudad. Tenemos el ejemplo de Toral de los Vados que organiza una maratón desde hace muchos años. Si, está cerca de Ponferrada, pero casi todos los corredores gallegos nos pegamos el madrugón y vamos el mismo día. Antes se organizaba la maratón del valle del Nalón, y los hoteles que ofrecía la organización estaban a mas de tres cuartos de hora de la salida. Eso si, había transporte en bus.
Con todo esto lo que quiero decir es que la propuesta de Bubela no debería caer en saco roto y a ver si alguien se decide a organizar una maratón en Galicia para que los maratonianos de aquí no tengamos que ir a correr todas fuera de nuestra tierra.
bebeto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/01/06
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 21:01
Asunto:

Insisto, para mi un maratón es algo mas que correr 42196, yo lo tomo como una fiesta, me gusta pasar, (si puedo), 3-5 dias, y disfrutar a tope, me encanta la gente animando, grupos tocando durante el recorrido, vamos, que me encanta el barullo del marathon y todo lo relacionado con el acontecimiento, (yo corro pero no compito, aunque con casi 50 tacos en la chepa, tambien tengo mi corazoncito, y quiero hacer mi tiempo), Asi que, y sin animo de ofender ni polemizar, ni Xinzo, ni el valle del Nalón, ni Toral de los Vados, colman mis expectativas. Para un maratón al año, prefiero ahorrar unos duros y escojonarme de risa en otro sitio
Tiseive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/05
0 Carreiras
106 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2006, 23:00
Asunto:

Entiendo que Toral y Asturias no colmen tus espectativas. Pero un maratón en Galicia no va a tener 3000 corredores ni una charanga en cada avituallamiento. Por lo menos en la 1ª edición. A lo mejor hay muchos corredores andaluces, o catalanes, o murcianos, o canarios.... que si aquí organizamos un buen maratón, a lo mejor se animan y se vienen a pasar 4 ó 5 días al sitio donde se haga. Pero para eso hay que ir poco a poco y lo primero es organizar uno, sea en la Limia o en Viveiro.
Aquí en Galicia somos muchos los corredores de maratón que varias veces al año hacemos muchos km. para ir a correr el maratón de Sevilla, o el de Donosti, o el de Vitoria, o el de Valencia..... A cada corredor siempre hay uno que le gusta especialmente. A lo mejor dentro de unos años tenemos aquí un maratón consolidado que es el mejor para mucha gente, y seguramente algún maratoniano se va a hacer mas de 1000 km. en coche para poder correrlo.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2006, 8:17
Asunto: ENCANTO

As carreiras, todas as carreiras, cada carreira ten o seu encanto. Eu nunca corrín en Toral de Vados, pero seguro, seguro que ten encanto. Igual ca ten encanto a popular de Meaño, ou a Media Manuela Machado. No que estou dacordo con Bebeto é en que non se pode intentar ofrecer en Xinzo o mismo que o corredor atopa en Londres. Pero sí que se pode acadar un trato singular e personalizado.
Somos unha das poucas autonómías que non temos o noso Maratón. E penso que en Galiza, por afición, por número de clubes, pola.... raza celta deberiamos dinamizar este proxecto.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2006, 8:53
Asunto:

No se si estoy en lo cierto, pero creo que antes se celebraba un maratón en las Rias Baixas, que fue de él?
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2006, 9:24
Asunto: Baixo Miño

Celebrouse un maratón no Baixo Miño, pero a última edición debeu ter lugar no ano 2001 ou 2002.
Seguro que alún foreiro lembra algo desta prova: oín que pegaba moito vento, e que os "aparentemente poucos" repeitos facíanse moi duros.

Insisto: Ou Maratón de Montaña no Courel (xa me estou ilusionando)
Ou Maratón en Ruta Chairo (sin costas nin repeitos)

Non é posible consolidar un Maratón por estrada con repeitos e costas constantes.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2006, 10:23
Asunto:

Quero facer unhas puntualizacions co voso permiso:
1º A parrafa de antes era para darlle un enfoque desenfadado o tema, que quede claro.
2º Todos estamos dacordo na necesidade de unha maratón.
3º Unha maraton e algo máis que correr 42 kms. iso no significa que teña que ser un espectaculo ou que sexa nunha gran ciudade. Non teño necesidade de irme 4 ou 5 días para escogonarme de risa en outro lado, eu intento facelo a diario eiqui e esto non significa que non me gusta irme por ai a pasalo ben, non é incompatible unha cousa con outra.
4º Temos un problema enorme en Galiza pola configuración do noso chan, dos poucos sitios que se salvan en A Limia, pero quizais careza de outras cousas que fan especial a unha maratón, non o sei, teriamos que darlle un enfoque que non se me ocurre neste momento.
5º Ã? incomprensible a falta total e absoluta de carreiras de montaña na nosa terra, non teñen que ser maratons, con distancias máis asumibles por todos; especialmente falo pensando en mín; é suficiente. Temos infinitas posibilidades de facelo, o que nos falta de un lado sobra no outro, nambargantes non existen e como di MarioeIsa a demanda de este tipo de probas podenos sorprender, entre outras cousas porque casi todos preferimos correr en terra en vez de por asfalto.
6º Eu, ainda que vós sorprenda, fixen o percorrido do Courel, tempo 2 h, 53 minutos...............reventei o coche.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos