Foros ›
¿ Y QUE LE PEDIMOS AL AÃ?â??O NUEVO...?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2005, 15:25
Asunto:

Apuntad otras zapas para mi. aunque el mejor deseo seria no tener molestias en la rodilla y el muslo (como me fastia). Y como por pedir que no sea bajar de 53 minutos a 40 minutos en 10km (bueno, con bajar a 45 minutos me conformo Guiño ).

Y por supuesto, espero que esteis todos por aqui el año que viene, además de mucha más gente, y esto siga tan animado.

Feliz año a todos
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 01 Xan 2006, 1:09
Asunto: Feliz año nuevo

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12... por un nuevo año que empieza, con los recuerdos del viejo que queda.

Salud y buena suerte a todos, gracias por esas más de 100.000 visitas en 2005, los kilómetros recorridos, los buenos y los malos momentos, seguimos adelante.

Nos vemos... en la próxima carrera... ánimo campeones...

El Admin y el resto del equipo
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 01 Xan 2006, 8:42
Asunto:

Amigos,

Para 2006 peço saúde e força nas pernas, quanto a tempos nas corridas o que quero é divertir-me e se me sentir bem numa corrida, bater o meus recordes...

Acima de tudo quero divertir-me a correr e que não tenha grandes lesõe...

Um óptimo 2006 para todos

Igor
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2006, 9:46
Asunto:

Lo principal, que pueda seguir corriendo, que no me lesione, que ya pasé todo el verano sin poder correr, por una lesión.
En cuanto a marcas, a ver si bajo de 1h 27 en media, lo de las maratones, no me llama mucho hacerla por ahora.
Aunque si se organiza una en Galicia, seguro que la hago.

UN SAUDO.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2006, 20:57
Asunto: Pola miña banda....

Ben, ando ó sur do Douro; patinando e vendo pintura. Para o ano novo pido:

Seguires disfrutando e aprendendo facendo os deportes que me gustan e cousas novas.

Participar en tódalas probas que poda de tódolos tipos posibles (incluido montaña)

Traballar o novo plan que me faga o mister sen agobiarme

Facer unha maraton en menos de 3 horas (a de Toral que, para min é en Galiza).

Ánimo a todos para eses obxectivos; os que son cuestión de traballo e 'conxuros' para os que son cuestión de sorte (incluido o de ligar a dúo)

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lighgun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/05
0 Carreiras
51 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2006, 17:39
Asunto:

Hola amigos, como todos los años cuando empiezan, nos proponemos algo para el año nuevo. Los que estamos medios chalados y nos gusta esto de correr y corremos por disfrutar, siempre pensamos en bajar un poquillo nuestras marcas y yo no podría ser menos. Me he propuesto bajar algún minutillo en alguna distancia como la media marathon y marathon y sobre todo acabar los 101 kilometros de Ronda el día 13 de Mayo sin lesionarme y con ganas de repetir en futuras ocasiones. Para todos vosotros os deseo un Feliz Año 2006 y como siempre acabo en mis mensajes....
"Que las lesiones os respeten"
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2006, 23:46
Asunto: PETICIONS

Eu pido duas cousiñas:
1.- Saude para a vida en xeral, e para chegar a Nova Iorque o 5 de novembro en boas condicións (hoxe paguei a preinscripción para 8 membros do equipo).
2.- Que este enigmático e misterioso deporte, co que tanto sufrimos e gozamos ao mesmo tempo, me permita disfrutar de tantos amigos e tan boas persoas como as que coñecín este ano en todos os lugares de España e de Europa: xentes de esquerdas e de dereitas, funcionarios ou empresarios, de aldeas ou de cidades, xóvenes impacientes ou veteranos sabios, homes ou mulleres: os que treinan en Ponferrada, os que entrenan en Guadarrama, os que entrenan á beira do Miño, os que entrenan na ria de Muros-Noia, os que entrenan na ribeira do Barbaña, os que entrenan en Lugo, os que entrenan en Ribadeo, os que entrenan no Paseo Marítimo da Coruña, os que entrenan na Alameda de Compostela, os que entrenan no Ensanche de Barcelona, os que entrenan en Bastiagueiro, os que entrenan en Xinzo de Limia. Penso en toda esta xente extraordinaria coa que compartín neste 2005 que rematou experiencias inolvidables en Viana do Castelo, Getafe, Zamora, Baiona, A Merca, Londres, Atios-Budiño, Celanova, Nigrán, Berlín, Rois, Compostela, Ourense, Córdoba, Lugo e Allariz.
Vai ser difícil de superar....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos