Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 20:45
Asunto: Re: 14 travesía Montes Aquilianos

Kandpalleiro escribió:
Tonio: noraboa polo posto e polo tempo sobor de todo tendo en conta a meteoroloxía.

Jeffxavi... había un fio aberto sobre esta proba.

me apunto un punto negativo!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 6:43
Asunto: Re: 14 travesía Montes Aquilianos

JEFFXAVI escribió:
Kandpalleiro escribió:
Tonio: noraboa polo posto e polo tempo sobor de todo tendo en conta a meteoroloxía.

Jeffxavi... había un fio aberto sobre esta proba.

me apunto un punto negativo!!!
Para que no tengas negativos, uní los dos hilos abiertos Guiño .
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 15:25
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Bueno; para os que viñestedes ós Aquilianos, que saibades que hoxe 8 de Xuño nevou arriba...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 15:46
Asunto: Re: Aquilianos 2009

O venres cando chegamos a Ponferrada xa comezamos a intuir o que podía pasar ao día seguinte na proba… choiva e mais choiva… Muerto pero quedámonos curtos… Abraiado
A proba sae ás seis da mañán do centro de Ponferrada, despois de callejear un rato (pouco) á luz das farolas, comezamos a trotar por unha pista de terra ancha e con bó firme, que se agradece porque ainda non é totalmente de día. Está pista vaise facendo cada vez mais estreita ata poñernos en fila de a ún, rodeados de maleza por todolos lados, parece que estamos na xungla… Abraiado Ríndose así chegamos ao primeiro avituallamento, onde xa me sorprendo co ben surtido que está… Satisfecho

Continuamos para ir pouco a pouco collendo altura… disfrutamos cunhas impresionantes vistas do “Valle del Silencio” rodeados de castiñeiros centenarios… Chegamos a Montes de Valdueza, arredor do kilómetro vinte, onde imos coller os bastóns (que lle deixamos nunha mochila á organización) e voltar a repoñer enerxías. Aí xa nos poñen en antecedentes… “arriba están a 1 grado” Abraiado Muerto … ata agora caeronnos algunhas gotiñas, pero nada importante… comezamos a pensar si viríamos bastante abrigados Pensando … levamos un cortaventos e unha camiseta de manga curta… ainda que vexo a un tipiño en camiseta de tiras… incrible Abraiado
Neste punto divídense os percorridos: A (larga) e B (“curta” de 48 kilómetros Silbar …), nos collemos cara o A, algo “moscas” polo mal tempo que dín que fai “arriba”… Agora temos unha dura subida e baixada de “quecemento” que nos leva a Peñalba Angel , aldea preciosa e moi ben restaurada, onde voltamos a avituallarnos…
Agora ven o mais duro, a subida a “Silla de la Yegua”, 1000 metros de desnivel en tres kilómetros Abraiado … facemos a subida despacio e cun ritmo constante, agradecemos moito os bastóns… a subida é durísima e sin un só descanso… xa durante a ascensión comeza a chover algo e a facer tamén vento… conforme imos chegando arriba vaise poñendo peor… comeza a pecharse de néboa Muerto … chegamos arriba, con bastante choiva, vento, neboa e moito, moito frío, o que nos obriga a practicamente continuar a marcha sen parar… Neste punto comezamos a botar moito en falta os guantes, que nos esquecemos de meter na mochila… o tempo vai a peor… comeza a granizar moi forte Muerto …e ainda nos quedan tres subidas bastante duras (Berdianas, Pico Tuerto y Guiana)… Este tramo facemolo bastante rápido, a pesares do mal tempo, para evitar enfriar porque a temperatura é moi baixa… non sei a cantos grados estamos, pero temos a cara e as mans "conxeladas" … así ata a Guiana. Onde teñen unha fogueira, como se agradece, a pesares deso tampouco paramos moito para comezara a baixada e coller algo de “temperatura”… Unha mágoa o mal tempo, porque as vistas dende arriba teñen que ser espectaculares… Pensando

A baixada de a “Guiana” é por un cortalumes bastante longo… pouco a pouco imos quecendo… a temperatura xa é agradable, como o camiño que agora vai por herba e rodeado de piñeiros… xa case vemos Ponferrada… Chegamos a Ferradillo, e alí cae un chaparrón tremendo, agardamos un rato, pero como non parece que vaia parar ainda, continuamos a marcha baixo unha manta de auga… pero bueno, nada que ver co que soportamos “arriba”… Agora case todo é baixada, pero hai que ter moito coidado porque está cheo de lama e resbala moitísimo, está moi perigoso… Así chegamos a Rimor derradeiro punto de avituallamento, aquí case non paramos, estamos pletóricos… pero ainda queda moito e faise moi… moi… longo e aburrido Muro … Facemos tramos camiñando, comeza a facer algo de calor e incluso sae o sol… quitamos os cortaventos… agora xa non nos queda ren… Gardamos as derradeiras forzas para chegar correndo á meta, volta a chover… ¡que chova!... ¡xa chegamos!... Bailar Satisfecho
Noraboa amigo Toño, ¡impresionante! Aplauso Aplauso Aplauso
A organización pareceume impecable, o percorrido é precioso e está moi ben sinalizado (e en certos tramos non é nada sinxelo…), os avituallamentos surtidísimos… mais imposible… e esta ano como novidade incorporaron o chip… Parabéns aos organizadores!, a miña mais sincera noraboa! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Saudiños.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 19:10
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Enhoraboa a ti, Barbanzón.

Eres la leche del barbanza. Impresionante crónica, gracias por compartirla y me alegro de haber quedado en casa, pero yo soy de otra pasta. Avergoñado

Al resto, con o sin crónica, TAMBIÉN FELICIDADES porque las condiciones eran inhumanas, pero vosotros no sois humanos.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 20:57
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Enhorabuena a todos los que participasteis. La dureza de la prueba hará que aprecieis mas lo que conseguisteis. Lástima no poder divisar el amplio panorama desde las cumbres, pero así hay otro motivo para volverla a hacer el año próximo.

Bueno Barbanzón quedaste con ganas para " a Freita", o cual es la siguiente parada, ¿Madeira?, ¿Transcanaria?.

Me alegro muchísimo que lo hayais pasado bien.

Saludos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2009, 5:12
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Vaites¡¡¡ eu, dende abaixo previn que non tiverades bó día; mais o que describes é dantesco. lamento que vos perdérades o espectáculo que é a vista de toda a "olla berciana" dende o cordal dos aquilianos e a parte da cabrera (vese ata pena trevinca)...

Parabens polo esforzo e a ver si outro ano cadramos e temos unha meteo en condicions.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2009, 10:53
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Amigo fema eu non creo que sexas doutra pasta Nono , porque o ano pasado si mal non recordo estiveches na Geira e tampouco foi ningún camiño de rosas... Abraiado Ríndose Guiño
aficionado todos esos retos que comentas son moi atraintes, pero agarda a que me deixen de doer as pernas Muerto Ríndose , dende logo a Freita teñoa en mente pero non para este ano Nono agora toca descansar un pouco Satisfecho
Kandpalleiro menos mal que cando se puxo a nevar duramente foi o luns senon si que iamos a ter problemas para seguir o recorrido... Abraiado Abraiado
Saudiños e moitas gracias.
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Xov, 11 Xuñ 2009, 13:34
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Hola!a todos,ainda non estou nada ducho en isto dos foros,e´ a primeira vez.Bueno antes de nada queria agradecerlle a Xeffxavi a sua felicitacion polo posto dos Aquilianos,estivo caralluda toda a carreira con unha organizacion 10,si algo hay que decirlles e que a camiseta sexa algo mais elaborada ,do resto sobresaliente,e a xente que se anime !
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Xov, 11 Xuñ 2009, 13:45
Asunto: Re: Aquilianos 2009

Bueno ,non che digo eu!A felicitacion mandouma Kandepalleiro,de todas formas gracias a todos ,soo dexeso poder ir coñecendovos a todos pouco a pouco,¿Quedamos po ano que ven?Eu por min xa me apuntaba ahora mismo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos