Foros ›
Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 19:51
Asunto: Andaina Esgos

Hola boas o vindeiro 12 de xullo celebrarase a terceira edición desta andaina e bueno abro este tema por si tendes algunha pregunta así como para informarvos das novidades para este ano das que vos irei informando...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 21:05
Asunto: Re: Andaina Esgos

Afiador escribió:
Hola boas o vindeiro 12 de xullo celebrarase a terceira edición desta andaina e bueno abro este tema por si tendes algunha pregunta así como para informarvos das novidades para este ano das que vos irei informando...

Xa sei que non vai aquí, pero....a carreira coincidirá de novo coa andaina???

www.jeffxavi.blogspot.com
caamaño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Sáb, 04 Abr 2009, 13:00
Asunto: Re: Andaina Esgos

moi boas Afiador
eu estou interesado en ir a carreira, non a andaina, estuven mirando fotos do recorrido da edicion pasada e creo que é unha carreira que merece a pena, esta seria a miña primeira de montaña.
quería que me comentaras un pouco o tema da organización, como se fai para apuntarse,recollida de dorsais etc.. e tamen un lugar cerca para poder pasalo o fin de semana, xa que son de a coruña e tendrei que ir o sábado.
moitas gracias por todo.
un saludo
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 14:33
Asunto: Re: Andaina Esgos

Pois si Jeffxavi e o mesmo día tamén a carreira , e a caamaño decirlle que o mais comodo e chamar o concello de Esgos no 988290000 para anotarse aínda que por agora non se abriu o prazo e tamén que para retirar os dorsais non ten problema o domingo pola mañá con chegar con tempo........para dormir persoalmente creo que a mellor opción está no hostal Os Caracois que queda a metade de camiño entre Ourense e Esgos e si non en calquera hotel da cidade de Ourense xa que deica Esgos son 19kms e por carretera en perfecto estado , leva de 15 a 20 minutos. Un conselliño non che se ocurra darte un baño na zona termal de Ourense antes de correr xa que as sensacións serían malísimas , aínda que si podes o domingo pola tarde o viaxe de volta vas a ir relaxadísimo.......
pequi

Novo foreiro
Novo foreiro
7/04/09
0 Carreiras
2 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2009, 15:03
Asunto: Re: Andaina Esgos

Hola, hace unas semanas la fecha era el 7 de junio, yo he ido a las dos ediciones y espero seguir acudiendo, pero ya empezamos con los cambios, la carrera debe ser como todos los años por la misma fecha, si nos vamos a preocupar cada año de si coincide con otras pues Dios dirá, por favor aclararlo y por que motivo ahora se ha cambiado para un mes después. Muro
caamaño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Xov, 09 Abr 2009, 7:50
Asunto: Re: Andaina Esgos

moitas gracias afiador polos teus consellos, vou empezar a entrenar un pouco por recorridos mais parecidos a montaña e espero estar en esgos para esta carreira.
un saludo.
kikito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/03/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Abr 2009, 14:57
Asunto: Re: Andaina Esgos

Hola me estoy pensando ir a esta carrera la única duda k tengo es si el calzado que se utiliza es diferente al que puede utilizar uno para correr x asfalto o tierra a ver si hay k bajar x rocas... Nunca he ido a iba carrera de este tipo y no querría pegarme el gran ostiazo xd gracias
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 10:29
Asunto: Re: Andaina Esgos

Boas , tentarei responder segun veñen as vosas preguntas , pequi decirche que o motivo principal e que quen organiza a prova e o concello e como o día sete tocan eleccións , aparte de colaboradores tamén a bastante xente dificultarialle o poder ir a votar , e non solo pola coincidencia con outros eventos.
Caamaño , as gracias non se merecen e espero que che sirvan os meus consellos e de paso sobre a carreira e esta información tamén a para kikito , o calzado depende da pisada de cada un , e neste caso decir que case toda a carreira e en subida con moitos tramos de pedras pero son penedas grandes que non se moven coa nosa pisada e apenas ten cinco tramos de baixada pero moi curtos aínda que sobre todo un cerca do km2 e bastante complicado pero son menos de 100mts......con todo no meu caso daseme ben o cross e o monte e si non chove seguro que correrei coas zapatillas de adestrar a diario por asfalto........
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 21:05
Asunto: Re: Andaina Esgos

Pois a min persoalmente venme moi ben o cambio de data, posto que o dia 7 estou invitado a andaina do Xures, xunto coa miña parella, e así poderei ir a os dous eventos, nesta carreira xa estiven o ano pasado e gustoume moito vemonos por esas costiñas, aburiño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos