Foros ›
EQUIPO: Correlegas inExtremis (CinEx)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 14:08
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Tengo en mente también ir a Ordes... pero ahora mismo mi mujer está un poco cansada... y como es Domingo de Ramos... la tradición manda.

Físicamente me encuentro genial. Tengo un poco de tirante la zona de la ingle izquierda y por detrás de la rodilla. Pero lo que me molestaba hasta ayer... ha desaparecido! la Vig-Bay es milagrosa! jeje.

Espero que krrkrrktpillo esté bien pronto.

Lo de Paulkoech es increible... es mi ídolo: cómo corre el tío!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 22:35
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Boas noites correlegas in extremis, por fin teño algo de tempo para visitar o foro e compartir o vivido con vos; sinto moito, non poder coñecervos, xa que non dei chegado a tempo para a kedada, foi todo apretado, cheguei xusto e marchei xusto tamén xa que traballaba de tarde e aínda asi cheguei 15 minutos tarde.
A verdade é que a carreira saeume moito mellor do que esperaba, atopábame moi motivado e con moitas ganas de correr pero non pensei en facer esa marca. Mellor así que se fora ó contrario.
Felicitacións a todos pola carreira e esepro que krrkrrquetepillo que se recupero canto antes.
Espero coñecervos en breve, eu irei a Ordes e vou ter moito máis tempo para desfrutar do ambiente pre e post competición xa que quédame cerca da casa e o domingo non hai que traballar; asi que ós que vaiades, pois xa nos vemos.
Saúdos.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2009, 15:12
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Amigos, el domingo no iré a Ordes. Razones no a pares... si no a tríos:
- Domingo de Ramos. La familia me pide estar para ir a la procesión.
- Medicándome con antibióticos desde hoy. Parece ser que la noche en Baiona, la mojadura de esponjas en el puente de A Ramallosa y algo que traía de antes, ha hecho algo desgradable en mi salud.
- Molestia en un pie, así de repente desde hoy. El lunes y martes bien, hoy casi no puedo andar... yo creo que mi cuerpo pide reposo.

Suerte a todos. Creo que nos veremos en Padrón.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 17:22
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

hola, pues yo sí ire a Ordenes, aunque ando con molestias en una rodilla desde la Vig-bay y no estoy entrenando nada estos días.

Me voy a tomar esta carrera como reaparición y hasta entonces descanso. Y en la carrera nada de forzar Satisfecho
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 21:44
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Hola ezeq , ¿que tiempo hiciste en Vigo ? animo con la rodilla.
Saludos.
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 7:28
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Gracias killoke, hice 1:26´56´´ como tiempo final y 1:26´23´´ en neto.

No te veo en las listas del circuito Pensando , pensé que me lo preguntabas porque éramos rivales y me estabas vigilando Molón
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 8:13
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

ezeq escribió:
Gracias killoke, hice 1:26´56´´ como tiempo final y 1:26´23´´ en neto.

No te veo en las listas del circuito Pensando , pensé que me lo preguntabas porque éramos rivales y me estabas vigilando Molón
No hombre no es solo por seguir un poco a la gente , sabia que en ferrol arrastrabas la lesion del abductor ,creo y por lo que te leia habias mejorado bastante, enhorabuena.
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 10:41
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Las lesiones musculares ya han desaparecido, ahora me cascó un poco la rodilla, la típica inflamación de algún tendón.

Voy a bajar el ritmo de días que corro (en principio me reservo para las carreras de findesemana y descanso por semana) y poner hielo, antiinflamatorios y eso, cuidarse un poco Disimulando

Gracias por el interés, ya nos vemos en próximas carreras y a ver quien anda más fino de los dos que vamos asi asi en tiempos parecido, aunque me parece que úlimamente te has destacado un poco. Sorriso
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 11:26
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Ezeq : dirás estancado , no? , bueno lo dicho a mejorarse y a lo mejor os devolvemos ese entreno pendiente en Coruña con toda la gente , saludos.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 17:26
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Que tal compañeros,

El domingo entonces me veré con paulkoech y ezeq ¿cierto?. Me gustaría estar en torno a los 4:00/km, así que ezeq, si estás un poco tocado de la rodilla y no quieres forzar intentaré "chupar rueda" tuya hasta que pueda. A paulkoech espero verlo en la salida ya que en carrera... Pensando difícil Moi feliz

Pipe, te echaremos en falta.

Nos vemos el domingo!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 17:28
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Confirmado: tendinitis en el pie... en uno de tantos tendones. ¿Por qué tenemos tantos? uf...

Soy duda para Padrón. Intentaré no forzar estos días... siquiera salir a correr. No llegaré en buenas condiciones, ya que no correré desde la Vig-Bay... pero algo es algo.

Suerte a todos en Ordes!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 19:31
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

Pois entón o domingo espero coñecer a dous compoñentes do equipazo. :=D> Ivano igual poido facerche de lebre eu tamén Silbar , xa que estou algo canso Muerto dende a vig-bay, e esta semana non puiden sair moito a correr, pero iremos ata ordes a disfrutar. Vémonos logo, haber se coincidimos. Moi feliz
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 04 Abr 2009, 15:08
Asunto: Re: Nuevo equipo: Correlegas inExtremis (CinEx)

paulkoech escribió:
Pois entón o domingo espero coñecer a dous compoñentes do equipazo. :=D> Ivano igual poido facerche de lebre eu tamén Silbar , xa que estou algo canso Muerto dende a vig-bay, e esta semana non puiden sair moito a correr, pero iremos ata ordes a disfrutar. Vémonos logo, haber se coincidimos. Moi feliz

De eso nada, amigo... tes que facer os puntos que eu non podo facer... je.
Sorte a todos!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 21:15
Asunto: Re: EQUIPO: Correlegas inExtremis (CinEx)

Hola Correlegas! cómo os ha ido en Ordes?

Paulkoech veo que siempre fulminando el cronómetro de 17... qué tío! sigue así... que por lo menos sumamos más.

A Ivanno no lo veo en la clasificación.

No sé si krrkrrktpillo fue.

Y a Ezeq no lo tengo controlado por nombre.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 21:47
Asunto: Re: EQUIPO: Correlegas inExtremis (CinEx)

Moitas gracias polos ánimos, parte de que chegue nesas posicións é gracias ó foro e esta páxina que me motivan para ir as carreiras.
Non tiven oportunidade de coñecer ós outros membros do equipo, xa que non os coñezo físicamente, só polo nick e vendo as súas clasificacións das carreiras; en Padrón supoño que teremos oportunidade quedando previamente.
Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos