Foros ›
Autor
Mensaxe
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2009, 21:09
Asunto: II Carreira Pedestre de Outes

Bueno belai bai, O DIA 17 DE MAIO, a carreira que se estaba esperando, unha carreira que consta de 10km todos chans salvo unha pequena costiña pero polo demais todo chan excelente para marcas, e bueno o marco penso que e insuperable si non o fin dela comentarédesmo, cabe destacar que as inscripción faranse por medio de CHAMPION CHIP, o recorrido estara bisiblemente marcado e indicado, e bueno mais adiante colgarei tamen o cartel da prova e demais detalles, espero contar con todos os que poidades vir.
un saudo de sherif Bailar Bailar :=D>
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2009, 21:15
Asunto: Re: II CAREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES

Ben sherif estas feito todo un organizador.........quien te ha visto y quien te ve. Guiño

Sorte che desexo nesta segunda edición,que por participación vas a tela ben seguro. Moi feliz
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2009, 21:21
Asunto: Re: II CAREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES

Bueno amigo lestrove, xa ves, xa que non corro polo menos organizar algo, non che parece jajajajaja pero esta haver si son capaz de poder correla, si son capaz esta seria a primeira que faria dende abril do ano pasado, pero como as ganas son moitas e o talón de aquiles de momento non falla espero estar na parrilla de saida, anque simplemente irei a rodala sin apretar nada ti sa me entendes jajajaja, bueno si eu bou esperoche a ti tamen asi que sa sabes ponte a ferramenta de traballo e vemonos , un saludo de todo corazón sherif Bailar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2009, 21:32
Asunto: Re: II CAREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES

sherif escribió:
Espero estar na parrilla de saida, anque simplemente irei a rodala sin apretar nada ti sa me entendes jajajaja, bueno si eu bou esperoche a ti tamen asi que sa sabes ponte a ferramenta de traballo e vemonos , un saludo de todo corazón sherif Bailar

Non che prometo nada,pero vouno anotar no me calendario persoal........"17 de Maio correr a Outes co meu amigo sherif"...........e a ser posible machacarte. Satisfecho
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2009, 22:32
Asunto: Re: II CAREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES

Moi boas: Estivemos na primeira edición, cos benxamíns Chupete , pero coido que este ano coincide ca VI Carreira Popular - Virxe da Guía en Carreira - Riveira, proba que forma parte do II Circuito de Carreiras Populares do Concello de Riveira. Confuso

De ser así, teremos que elexir o noso Concello. Pensando

Sorte e a ser posible, creade unha coordinadora de Carreiras Populares para que non coincidan tantas probas nun finde, e outros non haxa ningunha.

Aburiño. Guiño
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2009, 14:39
Asunto: Re: II CAREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES

Coincido totalmente con cubeliños, o próximo 22 temos 4 carreiras, e iste non temos nengún 10000 en toda a nosa Comunidade.
Sería interesantísimo que se crease unha coordinadora de Populares, todos saeríamos gañando.
Saudos.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2009, 16:35
Asunto: Re: II CAREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES

ali estarei eu por outes!! teño contas pendentes!!

saudos
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2009, 18:08
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Primeiro pido perdón por non contestar antes , pero por diversos asuntos personales estiben un pouco apartado desto , como dixen antes sintoo,
Respecto o das carreiras tendes razón pero explicovos un pouco a situación, e de anteman pido disculpas por coincidir con unha grande como e a da virxe da guia, na que tamen coñezo a algun dos organizadores, a verdade e que aqui en outes no ano 1988 fixose a primeira carreira pedestre neste mesmo dia e claro, queriamos recuperala e agrandala un poucojajajajaj, bueno antigamente constaba de 4500 mts., e agora aumentamola en 5500 mts. mais, explicovos un pouco o nacemento desta carreira no ano 1988, resulta que no colexio publico de Outes organizan unha carreira pedestre para escolares e mais para a xente do pobo, non contaran que ia vir xente de fora do Concello e entón esa carreira foi un pouco o nacemento desta carreira que mais ben foi para os escolares do centro de Outes co motivo das Letras Galegas, o sea unha actividade mais para o centro (ou eso foi como eu percivin), pero co paso dos anos foise facendo ata creo mais ou menos o ano 1996 mai menos, e despois quedou no olvido, ahi e cando entramos nos, personalmente algo mais crecidiño e con outros compañeiros de fatigas animámonos a recuperar esta carreira que ademais temos que agradecer tamen a axuda inestimable do Concello de Outes que si non non seria tan espectacular a recuperación desta carreira e entón esa e a causa desta carreira, e por certo aberta para toooooodo o personal que queira participar nela, e bueno decirvos que quen queira vir a disfrutala pois a diante e o que nón pois non pasa nada, eu sa sei que hai moitas carreiras pero ahi e donde podemos escoller un pouco os atletas, penso que no variado esta o gusto esquisito. Guiño
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2009, 7:36
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Esta no ma podo perder ,primeiro pola xente que organiza que de esto entenden un bo cacho,despois porque corro na casa tamen porque o sherif vaina correr conmigo ,e polo trazado que e unha maravilla resaltando us ultimos km polo paseo fluvial de Outes.Esperamos moito ambiente para ese dia,co permiso da carreira de Ribeira a ver si para o proximo ano nos entendemos millor,sorte a todos e vemonos na Serra.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 18:54
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Onte,fun a ver o trazado da carreira de Outes unha autentica maravilla de circuito de verdad quedei impresionado,tamen me comentaron que esta ven medida 10km xustos ,pero por un paisaxe maravilloso 60 por cento pistas de terra con vo firme incluido o paseo fluvial de outes e un vo sitio da salida sobre todo para quen leve rapaces pequenos que poden xogar no campo de futbol sen problema,bueno ahora xuntarnos unha voa peña e a correr que e u noso vemonos na serra. Frecha Frecha Frecha
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 22:41
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

[quote="jabato"] me comentaron que esta ven medida 10km xustos, se é coma no Carballo dos collons xa vas apañao amijo, saxudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 23:44
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

jabato podias comentar como é o circuito?

saudos
friedman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 16:16
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Na primeira ediccion non puiden estar por unha lesión, pero nesta seguro q non faltarei, pois por unha vez non terei que desplazarme moito.

Saudos e vemonos ali.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 16:18
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Corredor_negreira escribió:
jabato podias comentar como é o circuito?

saudos

O venres pola tarde imos facer un trote moi suave Jabato, Buji máis eu, creo que sheriff non pode e despois xa faremos unha descripción máis detallada.
O percorrido é moi bonito, ten unhas cantas subidas, pero ten as mesmas, ou mais baixadas. Ademáis discorre por asfalto e terra en porcentaxe similar.
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 21:36
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Hola Sherif a ti no tengo el honor de conocerte todavia pero decir que la zona si la conozco y en cuanto vi lo de la carrera ya no me lo pense, a si que, cuenta con uno más para esta carrera

un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos