Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Feb 2009, 22:03
Asunto: Re: carreiras do circuito

Easywind estuvo en la carrera de Mos, doy fé.Teneis mi palabra de honor.

www.jeffxavi.blogspot.com
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 1:13
Asunto: Re: carreiras do circuito

Muchas gracias Jeffxavi. No has cometido perjurio Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 17:45
Asunto: Re: carreiras do circuito

Dou recibo delo mais dicirvos que o tema é que non se publican "resultados oficiais" así que haberá que tomar unha decisión 'palléirica'...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 17:59
Asunto: Re: carreiras do circuito

Kandpalleiro escribió:
Dou recibo delo mais dicirvos que o tema é que non se publican "resultados oficiais" así que haberá que tomar unha decisión 'palléirica'...

A min calquera decisión que non sexa no senso de computar os resultados resultarame inxusta.Muitos doblamos ese fin de semana (os de Coruña menudo palizón se pegarón pra estar en Mos).

Saúdos kande

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 18:13
Asunto: Re: carreiras do circuito

Como sabedes dende o primeiro día as clasificacións de Mos viñan mal, houbo correcións e iso pero nunca chegaron a enviar algo definitivo, xente sen datos, dorsais cambiados... en fin.

Como o tempo pasa e a Fundación non resposta, unha solución pode ser sumar 100 puntos a todos os que aparezan na clasificación ou usar as últimas que publicou Cronotec, aínda que non vaian ben "de todo".
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 18:43
Asunto: Re: carreiras do circuito

Pues supongo que puntuar sobre 100 puntos está bastante bien para todos,porque todos puntuamos entr 80 y 125 menos Pedro Nimo que puntuaría más,pero como los demás componentes del PRG puntuarían sobre 80 pues me parece que nadie va a salir perdiendo más de 10 ó 15 puntos y como Easywind fue y no aparece y me parece que Mr. Dixie también tenía problemas con el puesto,pues por mi me parece una buena decisión,a ver que piensan los demás,Un saludo y gracias
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 18:50
Asunto: Re: carreiras do circuito

Eu non vou decir que non, xa que si dades 100 puntos eu saio claramente beneficiado.

En calqueira caso, facelo así ou sobre as clasificacións de cronotec, tanto me ten, pero si estou dacordo con Jeffxavi en que puntuades a carreira.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 18:56
Asunto: Re: carreiras do circuito

hola,
creo que hai que tomar unha decisión, si non vai ser a correcta por oficial pois tomar unha decision salomonica, ou computar como ven indicas 100 puntos para todos (para min estaria ben) ou cerrar a discusión definitivamente, mais que nada para non estar con este tema por mais tempo.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 20:51
Asunto: Re: carreiras do circuito

Evidentemente co de solución 'palleirica' referíame a puntuar; non puntuar non entraba nas opcions que se barallaban. O caso é que se entenda que hai un motivo para actuar deste xeito e que non se pense que isto é a norma a seguir.
Como se pode ver aínda incluindo as probas con tempo temos estes inconvintes...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 14 Feb 2009, 2:38
Asunto: Re: carreiras do circuito

Nada que objetar a la decisión que tomeis. Entendere perfectamente que no se me asignen puntos ya que no aperezco en la clasificación. Me interesa simplemente que quede claro que no miento. Aparecer no aparecere pero estar estuve. Quedan más carreras que longanizas. Moi feliz ah y leedme con sentido del humor. Saludos a todos y en especial a mi testigo de cargo.

Todos temos unha leiriña en Conxo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Feb 2009, 2:42
Asunto: Re: carreiras do circuito

easywind escribió:
Nada que objetar a la decisión que tomeis. Entendere perfectamente que no se me asignen puntos ya que no aperezco en la clasificación. Me interesa simplemente que quede claro que no miento. Aparecer no aparecere pero estar estuve. Quedan más carreras que longanizas. Moi feliz ah y leedme con sentido del humor. Saludos a todos y en especial a mi testigo de cargo.

Pues yo me soladirazo totalmente con easywind. Joder, que estuvo alli !!!,que carajo ocurre???
El no tiene culpa de la ineficacia de los mentecatos de...la empresa cronometadora

Si no se tienen en cuenta sus puntos yo me retiro del circuíto.

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 14 Feb 2009, 3:08
Asunto: Re: carreiras do circuito

no creo que haya problema,no dijeron que lo hubiera.Yo también me acuerdo de ver a Easywind,así que malo será que no se nos puedan poner a los de la lista a los que tengan testigos Ríndose y no sea prepotente Jeffxavi Mr. Green ya te pondré la zancadilla mañana Demo sorrindo por picón también Silbar
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 14 Feb 2009, 3:09
Asunto: Re: carreiras do circuito

Jeffxavi; de eso ni hablar, como carallo vas retirarte en tu posición. Ni de coña. Y ahora me voy a ver empezar el partido de los rookies. Cenkiu

Todos temos unha leiriña en Conxo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Feb 2009, 9:03
Asunto: Re: carreiras do circuito

Bueno o primeiro que quero deixar ben claro é que si lle dan puntos a easywind non me importa e está tan claro que estivo alí como eu non. Simplemente decir que non foi p único erro de clasifiacións do circuito. Safardarxo na San Martiño aparecía na clasificación provisional despois de carreira e na oficial puseron no seu posto a un infantil e quedou sen puntos.

Un saúdo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Feb 2009, 13:41
Asunto: Re: carreiras do circuito

yonathan escribió:
no creo que haya problema,no dijeron que lo hubiera.Yo también me acuerdo de ver a Easywind,así que malo será que no se nos puedan poner a los de la lista a los que tengan testigos Ríndose y no sea prepotente Jeffxavi Mr. Green ya te pondré la zancadilla mañana Demo sorrindo por picón también Silbar

prepotente???? porque???? A mí me parece un acto de camadería con easywind, nada más.... Lo que ocurre es que a mi generalmente se me tacha de propotente porque siempre expongo mis ideas con claridad.

Y no es un farol, si a easywind se le pone en duda su palabra, para mi el circuíto pierde toda su credibilidad y no me apetece competir por ser el nº1.

Por cierto, creo que no fuí el único que vió a Easywind.... pero los demás callan.

Esto lo iba a escribir ayer noche, pero me dijo etuxia que después de las birras nada de darle a las teclas que me calentaba,jeje

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos