Foros ›
II CROSS DE GALICIA
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2009, 13:43
Asunto: Re: II CROSS DE GALICIA

Gracias Runnervago, los ánimos siempre se agradecen... espero conocernos pronto, hasta entonces, saludos.
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2009, 14:21
Asunto: Re: II CROSS DE GALICIA

[quote="lestrove"]Decirche Cubeliños que estou todo ilusionado en traballar arreo para que o III Cross de Galicia sexa un rotundo éxito.!! Prométocho !!

Traballar con persoas como Lestrove é todo un pracer. Emana ilusión e rezuma traballo. E un pracer traballar contigo amigo. Satisfecho

Abur.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2009, 14:47
Asunto: Re: II CROSS DE GALICIA

Bueno, para pecha-lo meu seguemento a este fío dicir que a impresión que saco é positiva tanto a nivel persoal como da organización da proba. Hai xa puntos de mellora que abordar e novos apoios que explorar nesa vía poderase avanzar cara a un III cross de Galicia con altura de miras; por certo, non esquezades que a CRTVG ten unha segunda canle adicada ó deporte e moi precisada de contidos...

A mín doeume moito abandoar e mais aínda cando me dixo a miña compañeira que Pedro abandoara pois eu xa estaba a calcular onde me ian dobrar él e mais Lolo...

Ate o ano que ven.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2009, 21:07
Asunto: Re: II CROSS DE GALICIA

O ano pasado non puden correr este cross e fastidioume moito e agora que corrín aínda me fastidia mais porque me pareceu un circuito xenial para os corredores e mais o publico que pode seguir toda a carreira , e o mellor e que as poucas queixas que hai son constructivas e serviran para mellorar eses detalles que lle faltan para facerse un sitio no calendario nacional e poidamos disfrutar de ver tanto a Pedro como Lolo, Suso e todolos nosos atletas ano tras ano chapoteando no barro cos mellores da especialidade.
Animo a todolos involucrados na organización da prova e gracias polo voso traballo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2009, 22:34
Asunto: Re: II CROSS DE GALICIA

Claro que hai vontade por parte da organización de que todo saia a gusto dos atletas Moi feliz
O que pasa que sempre estamos espostos a pequenos erros. Guiño
Así que poñendo todos un pouco da sua parte,tanto organizadores,como atletas,como aficionados...............estamos todos destinados a entendernos............polo ben do fermosísimo deporte que é o atletismo. Razz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos