Foros ›
II Andaina Bisbarra do Sar 2009
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 9:35
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

fifthelement escribió:
...pero a lo que iba. En el foro de las Andainas he preguntado con respecto al calzado y lo cierto es que sigo sin obtener una respuesta meramente orientativa.
Hola de nuevo. Te contesto por privado para no salirnos mucho del tema de este hilo.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 9:50
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Estos son os últimos consellos que enviou a organización:
Cita:
2ª A N D A I N A B I S B A R R A do S A R
Concellos de PADRON, ROIS e DODRO
50 Km en 12 Horas

4-ABRIL-2009
Información: www.andainabisbarradosar.com

MOI IMPORTANTE PARA OS PARTICIPANTES
1º/ LUGAR de ENCONTRO: Polideportivo Municipal (o lado dos colexios públicos de Padrón, á beira do río Sar).

2º/ APARCADOIROS: Haberá entre 150 e 200 prazas libres no Campo da Barca (estará indicado). Tedes que pasar a Ponte de Pedra do Paseo do Espolón e xirar a dereita.

3º/ VESTIARIOS: Polideportivo Municipal (punto de encontro). Abrirán de: 8 a 9; de 13 a 14; e de 17 a 22 horas.

4º/ BOLSAS e AGASALLOS: Daranse o final, ao entregar os dorsais. Para poder entrar no sorteo de agasallos e obrigatorio entregar os dorsais, ben o final ou nos puntos de abandono.

5º/ HORARIOS: (agradeceremos moito a vosa puntualidade)
8,10 - 8,40 : Recollida dos dorsais.
8,20 - 8,45 : Controis de firma. Obrigatorio.
8,45 - 8,50 : Presentación da ANDAINA e últimos consellos.
8,50 - 8,55 : Saúdas dos alcaldes de Padrón,Dodro e Rois.
9,00 : Saída neutralizada (sobor 1500 mts.)
9,00 -21,00: Saída / Chegada

6º/ CONSELLOS: Tratase de unha proba de resistencia, aparte de unha mínima preparación e importante unha boa dosificación. Xa ben sabedes aquelo de: "comede antes de ter fame e bebede antes de ter sed" O percorrido esta balizado con cintas brancas/azuis, ademais de estacas con frechas de cor naranxa. Estarán indicados os Km 5-10-15-20-25-30-35-40-45. O longo da andaina hai 3 ou 4 cruces perigosos, que aínda que estarán sinalizados e cubertos con membros de Protección Civil, deberes pasalos ca máxima precaución. A organización RECOMENDA que logo das 16:45 niguén debe comezar a subida o Monte Pedregal (Km 30 ao 34). Haberá 2 teléfonos para urxencias: (112) e máis o 981.81.29.29

7º/ SINOPSES PERCORRIDO:
1º Anel: A maior dureza estará entre os Km 2,0 e 5,8, con 4 repeitos, especialmente o derradeiro de uns 200 mts. Subirase ata os 362 m.
2º Anel: No Km 24 a 25,5 haberá un forte ascenso. A partir do 27,5 ata o 34 será subida continua ( máxima dureza entre 33-34) ata acadar a cima do monte Pedregal (588 m)

8º/ OUTRAS OFERTAS: As 20,00 comezará unha degustación de un produto galego con viño do país e o Sorteo de agasallos.(reservaranse un lote para os andaregos/as que chegen ás 21:00).
9º/ DUBIDAS: Intentarán aclararse no 630.708.435 (Arturo Reboyras).

E relación ó segundo punto: En Padrón xa están montados moitos dos postos e atraccións para as Festas de Pascua, polo que vai ser difícil (e nalguns casos imposible) aparcar en moitos sitios do pobo. É preferible, tal e como se indica, dirixirse directamente a aparcar ó Campo da Barca. A circulación tamén pode estar algo espesiña, así que é mellor ir con tempo dabondo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 13:55
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

E para mais jodienda o Sabado vou traballar de noite,saio as 6 da madrugada. Enfadado ........vou estar eu fino para a Andaina de carallo.!! Si oh !! Triste
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 22:01
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Lestrove...va,mañana por la mañana te lo confirmo, prefiero hacer una andaina el sabado y no un entrenamiento mañana...nooo? ,Linkin esta de turno de noche asi que tengo que ver si un compañero suyo va a la andaina, no es plan de que me acerque sin dormir...si va su compi que es de los que hace los 50 klms ire fijo , te parece bien???

Y sino dime donde tengo que poner la pasta ,si voy voy y si se complica la cosa y no puedo ir pues nada pa la saca de las andainas...jejeje Razz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2009, 22:17
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

fifthelement escribió:
Lestrove...va,mañana por la mañana te lo confirmo, prefiero hacer una andaina el sabado y no un entrenamiento mañana...nooo? ,Linkin esta de turno de noche asi que tengo que ver si un compañero suyo va a la andaina, no es plan de que me acerque sin dormir...si va su compi que es de los que hace los 50 klms ire fijo , te parece bien?

Tú tranquilo,mañana por la tarde nos comunicamos,porque como voy a trabajar de noche,no estaré localizado hasta las 3 de la tarde.
Puedes dejarme mediante un privado tus datos,te pre-inscribo y punto.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 5:52
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

lestrove escribió:
fifthelement escribió:
Lestrove...va,mañana por la mañana te lo confirmo, prefiero hacer una andaina el sabado y no un entrenamiento mañana...nooo? ,Linkin esta de turno de noche asi que tengo que ver si un compañero suyo va a la andaina, no es plan de que me acerque sin dormir...si va su compi que es de los que hace los 50 klms ire fijo , te parece bien?

Tú tranquilo



... Ríndose Ríndose Ríndose .......no me asustes lestrove...a ver si ahora va a resultar que con quien duermo es un tio..... Ríndose Ríndose

....un fuerte abrazo amigo....... Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 6:29
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Unha preguntiña de última hora, o lugar de recollida de dorsais é no mesmo sitio do ano pasado? Pensando
Moitas gracias, vémonos mañán Angel
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 8:00
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Barbanzon escribió:
Unha preguntiña de última hora, o lugar de recollida de dorsais é no mesmo sitio do ano pasado? Pensando
Non, está no outro lado do río (a altura da praza de abastos), no polideportivo dos colexios.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 11:22
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

La Andaina Bisbarra do Sar bate récords de participación

Que sensacionalistas son estes da prensa Guiño .
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 16:59
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Exitosa Andaina sin dúbida a de onte,donde os Andaregos sairon moi contentos de Padron.Si non que llo pregunten a URKO,Evarist e Fifthelement Moi feliz
E iso que a primeira hora fixo ademan de chover,pero logo foi abrindo o dia. Molón
Saimos as 9:15 para facer os primeiros 17 Kms.Un Andarego empeza correndo dende xa o kilometro 1.No catro botome eu tamén a correr monte arriba,en busca do primeiro,o que pasa é que me perdo e teño que dar volta atrás.Sigo a caza dél pero non o dou collido.Chego o final do 1º bucle as 10:50
Espero ata as 11:30 para arrancar co segundo anel de 33 Km.Saimos trotando ata o kilometro 8 cando empeza a subida os eolicos,e dende ahí xa fomos andando ata o remate,eu e mais Julio.Xa o final alcanzanos un que ven correndo e sobrepasanos.As 16:00 horas xa estaba a Andaina feita. Guiño
Boa experiencia esta de andar-trotar 50 kilometros......repitirei. Satisfecho
Xa o remate degustación de callos,que eu non comín,pois non me gustan nada de nada. Indiferente
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 20:51
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

lestrove escribió:
Exitosa Andaina sin dúbida a de onte,donde os Andaregos sairon moi contentos de Padron.Si non que llo pregunten a URKO,Evarist e Fifthelement Moi feliz


Esteeee....muy contentos ... Silbar Silbar , deixemolo en contentos. En compañerismo un dez dos Grandes...dende logo a xente que se move nas andainas e inmellorable.Sen dubida diso non podo ter queixa.
Meus agradecimentos en especial a meu compañeiro Arturo que coñecin na andaina e que libroume dir todo o camiño soiña.

En canto a organizacion, sintoo , non lle podo dar un dez , os avituallamientos estaban desertos.Menos mal que topamos cuns compañereiros da organizacion que cando pasaron co coche deronnos un auga e mais unha barriña, viñeron coma auga de maio. E mais os de Proteccion Civil que nos dixeron aquelo de " amodiño, amodiño, non vos preocupedes que esta todo o camiño señalizado."

O resto do camiño, nin un alma , pensamos de veras que eramos os ultimos e coma tal dixemos... "veña a disfrutar da paixase"... Por certo, preciosa!!! ...e cada vez que viamos un lugar digno de fotografar, facia a sua correspondente foto.

A subida para min que iba mais verde do que devia foi durilla, seguro que para os que teñen fondo foi pan comido, pero bueno, iso entendoo...a proxima estarei en condicions de non chegaren tan cansa, PROMETOO!

A baixada moi bonita , vendo no fondo da paisaxe a desembocadura do rio no mar e mais os regatos e saltos de auga.
A zona rural que coidamos era o concello de Rois , ben bonito!
O camino paseniño e conversando todo o rato co meu compañeiro Arturo
Cando estabamos xa a altura da Casa de Rosalia topamos con outro rapaz que viña fungando, seica non eramos os ultimos entón, adelantounos e dixoo. teño presa, que quero comezar o segudo bucle... Abraiado ...

O cabo pensei ,¡ que magoa!, esta xente que vai a toda pastilla pérdese a paisaxe. Cheguei a conclusion que co feito de mezclar as andainas co as carreiriñas perdese un pouco o espiritu das andaina, que é a convivencia no camiño e mais o disfrute da paisaxe. Pensando

O chegaren a meta, agradeciane as bebidas, mais de comer non quedaba salvo fruta e empanada da que non son muy debota pero ainda asi dinlle un par de bocados a de bacallao con pasas que estaba boa.

E por fin!!! A indescriptible ducha quente, volvin a nacer, Moi feliz Moi feliz revivin!!! Sorriso

Coñecin tamen a outra rapaza xa acostumbrada as andainas Pili que fixera os 17 kms pero que chegara unha hora antes ca min, deume uns poucos consellos de como debe sair nunha andaina. Agradecerlle os consellos e mais a compaña pois estivemos toda a tarde charlando e tomando uns refrigerios da Plaza Macias a espera de que chegase o seu marido que é dos que fan os 50kms.

A miña sorpresa...topar un bello coñecido , Carlos , que apuntarese tamén a sua primeira andaina. A ver si coincidimos noutra!!

A miña pega mais gorda desta II Andaina a Bisbarra do Sar foi o sorteo dos premios, os que estaban ali saben o que digo, moito frio e un sorteo totalmente inxusto para todos.
Unha suxerencia e que non vos pareza mal!. Porque despois de recolleren os dorsais non se fai un sorteo con todos os participantes e cando estes chegen a meta dáselles o seu agasallo, non todo mundo pode papar o frio que papamos nos onte coa escusa dos callos!

Os meus agradecementos a Lestrove e mais a U polos consellos e os animos.


un saludo y hasta la proxima andaina..... Moi feliz Moi feliz


Última edición por fifthelement o Lun, 06 Abr 2009, 11:44; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 0:04
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Razón levas fifthelement,si hai un punto de avituallamento oficial no Km 40 ,pois é avituallamento po que pasa as 17:00 como o que pasa as 20:30 Indiferente
O dos sorteos eu xa é unha cousa que nin lle fago caso,pero está claro que a sortear algo,que sexa en presencia de todos,e non que estean sorteando e alguns andaregos ainda sin rematar a Andaina. Nono
Pero bueno,polo menos non se nos pode achacar de que o percorrido estaba mal señalado. Guiño
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 11:22
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

lestrove escribió:
Razón levas fifthelement,si hai un punto de avituallamento oficial no Km 40 ,pois é avituallamento po que pasa as 17:00 como o que pasa as 20:30 Indiferente

A eso me referia Lestrove, tras de min viñan un grupo de rapazas que chegaron cando eu saia da ducha ...e o certo e que era desolador non atopar a ninguen nos avituallamientos.Imaxino que tamen o foi para elas. Confuso


Cita:
Pero bueno,polo menos non se nos pode achacar de que o percorrido estaba mal señalado. Guiño

Neste punto non hay queixa o certo é que estaba perfectamente sinalado. Os meus parabens os que sinalaron o camiño. Bailar


Supoño que na próxima andaina todo isto estará solventado e os que van tan a modo ou mais ca min sentiranse tan orgullosos coma os que van a cabeza da "competicion".


Un saudo a todos. Razz
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 11:57
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

Graciñas polos teus comentarios fifthelement. Encargareime de que lles cheguén á organización, así como calquera outra queixa, comentario ou suxestión que deixe por aquí a xente. Os do ano pasado tivéronse moi en conta á hora de preparar a deste ano.

A modo de información, e con respecto ó de que pensarades que érades os últimos, non sei se o explicaron na saída, pero por seguridade, e como soe ser habitual nestes casos, iba xente cerrando a andaina (de escobas), neste caso un membro de protección civil e outro da organización da andaina. Cando estes che alcanzan, xa te das conta que vas no grupo que cerra a andaina.

Unha aclaración. Iso de non atopar a ninguén nos avituallamentos, a que te refires? Que non coincidias con mais participantes, ou que non había persoal da organización atendéndoos?

Un saúdo.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 12:16
Asunto: Re: II Andaina Bisbarra do Sar 2009

U escribió:

A modo de información, e con respecto ó de que pensarades que érades os últimos, non sei se o explicaron na saída, pero por seguridade, e como soe ser habitual nestes casos, iba xente cerrando a andaina (de escobas), neste caso un membro de protección civil e outro da organización da andaina. Cando estes che alcanzan, xa te das conta que vas no grupo que cerra a andaina.


Eso foi o que me comentaron os compañeiros cando cheguei a fin do primeiro bucle , asi que souben que non fora a ultima.

Cita:
Unha aclaración. Iso de non atopar a ninguén nos avituallamentos, a que te refires? Que non coincidias con mais participantes, ou que non había persoal da organización atendéndoos?

Un saúdo.

Ambalas duas cousas, !Non habia nin Dios !, xa comentei na miña crónica que so atopamos os compañeiros organizadores que ian en coche en marchaban ( foron os que nos deron a botella de auga e maila barriña) e os de Proteccion Civil no km 6 onde estaba o control de paso que como xa dixen dixeronnos mentras marchaban tamen en coche que foramos a modiño que estaba todo sinalizado.

O chegaren o final do primeiro bucle habia dous compañeiros da organizacion que en breve ian comer e pecharon a carpa... Pensando Pensando


Sintoo pero foi asi...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos