Foros ›
Nuevo equipo: Tipos de interés
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 23:21
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Safardatxo:

Grazas por descartarme. Enfadado Enfadado

Debo lembrarche que eu quedarei finalmente a dous ou tres postos do top25 e en calquera caso entre os 30 primeiros tendo en conta que por traballo estiven fora todo o verán. Enfadado
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 23:25
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

y al borde del podio por parejas Aplauso Aplauso
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 20:38
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Mincha escribió:
Safardatxo:

Grazas por descartarme. Enfadado Enfadado

Debo lembrarche que eu quedarei finalmente a dous ou tres postos do top25 e en calquera caso entre os 30 primeiros tendo en conta que por traballo estiven fora todo o verán. Enfadado

Ríndose
Non foi por descartarte,pero tendo en conta como andas de atarefado e ti es un maraton man que xa anda a procura doutro maraton polo mundo,e masi que por ano seguro que o circuito non vai ser tan "facil" coma ese ano,seguro que vai a haber moita dificultade pra facer un top 25
Tamen Beauvais comentou que pro ano por asuntos persoais tamen dixo que correra menos pero ai que meterlle un obxetivo pra que non baixe o nivel que amosou neste 1º ano correndo
En canto a Ian,tampouco o nomeei non por mal,senon porque pras poucas carreiras que pode ir xa da ben o callo,el este ano foi lider na zona norte do noso equipo,e un dato a ter en conta
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 20:42
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Agora outro tema
Onte pola tarde despois de comer,empezoume a doer o pe,exactamente na zona exterior,en principio achaquei a dor o patinazo na alcantarilla preto da quintana,hoxe a dor segue ai e tendo en conta que so me doe estando de pe,e traballo estand de pe todo o dia,imaxinade que dia pasei hoxe,xa pedin cita pra meu fisio pra maña,cal pode ser o diagnostico
Menos mal que agora sentado non doe!!!
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 20:44
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

safardatxo escribió:

En canto a Ian,tampouco o nomeei non por mal,senon porque pras poucas carreiras que pode ir xa da ben o callo,el este ano foi lider na zona norte do noso equipo,e un dato a ter en conta
Moi feliz Moi feliz máis que nada porque sn o único do norte Avergoñado Avergoñado
E ahora que está aberto o circuito 2009-10 temos que buscar nova casa non?
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 20:57
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Falando do circuíto, imaxino que para dar de alta o equipo primeiro teredes que darbos de alta na competición individual
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 20:58
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

safardatxo escribió:
Agora outro tema
Onte pola tarde despois de comer,empezoume a doer o pe,exactamente na zona exterior,en principio achaquei a dor o patinazo na alcantarilla preto da quintana,hoxe a dor segue ai e tendo en conta que so me doe estando de pe,e traballo estand de pe todo o dia,imaxinade que dia pasei hoxe,xa pedin cita pra meu fisio pra maña,cal pode ser o diagnostico
Menos mal que agora sentado non doe!!!

Pero ti rapas non tes que ir a un fisio Enfadado Enfadado . ¡Tes que ir a unha meiga! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 21:06
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

A mi me pasó algo parecido a ti Safardatxo. Abrí un tema en lesione pero tampoco saqué mucho en claro y no te pongo el enlace. Estuve con reposo mucho tiempo y me pasó un poco, tampoco mucho. Un coleguilla médico me dijo que tomara Voltaren en comprimidos 3 euros aprox, con la desesperación lo hice, NO HAY QUE AUTOMEDICARSE Moi feliz , y mano de santo, dos días y el pie de estreno. También te recomendaría un protector gástrico o dejarás de entrenar por otra causa Muerto Muerto
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 21:37
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Capi: Danos de alta XA. Non agardes, que a inscrición individual e por mail e a de equipos e no foro. Enfadado Enfadado

E por parellas xa estamos anotados. Mr. Green Mr. Green
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 22:34
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Eu xa estou dado de alta,agora so falta comfirmacion,
En canto o da meiga,que queres que che diga,prefeiro lesionarme en carreira que fora dela coma lle pasou o pobre linkin,pero e que onte santiago estaba moi esbaradizo,e seica o 1º pra non caer tomaba as curvas cos brazos extendidos,,o malo que o meu esbaron non foi en curva que foi en recta,pero as zapas eran de seco,e non tiña grid suficiente
Estoulle votando calmatel,en canto a tomar medicamentos polo de agora paso,que ando todavia jodido do estomago como pra andar a meterlle sustancias dopantes Angel
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 22:35
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Mincha escribió:
Capi: Danos de alta XA. Non agardes, que a inscrición individual e por mail e a de equipos e no foro. Enfadado Enfadado

E por parellas xa estamos anotados. Mr. Green Mr. Green

Iso,fai o post do equipo xa,ou pode haber motin,e Mincha tamen quere ser capitan,eu non digo nada!!! Ríndose Ríndose
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 22:57
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

safardatxo escribió:
Mincha escribió:
Capi: Danos de alta XA. Non agardes, que a inscrición individual e por mail e a de equipos e no foro. Enfadado Enfadado

E por parellas xa estamos anotados. Mr. Green Mr. Green

Iso,fai o post do equipo xa,ou pode haber motin,e Mincha tamen quere ser capitan,eu non digo nada!!! Ríndose Ríndose

Non chega con querer, hai que ter madeira de líder Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bueno, agora en serio, xa anotei ao equipo. Agora é necesario que todos os inscribades no circuíto individual mandando o email a circuíto@correrengalicia.org
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 22:59
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Hecho
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 23:04
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Pois por se os aburríades, xa tedes traballo dobre: acabo de abrir o post dos CARMA-TDI no circuíto 2009/2010 Bailar Bailar Bailar
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 23:08
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Habrá que cerrar este al llegar a los 1000.
En otra cosa, teneis alguno pensado ir al maraton de Barcelona? creo que será mi objetivo maratoniano, uno al año no hace daño y el Mapoma ya me llegó





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos