Foros ›
Nuevo equipo: Tipos de interés
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 22:28
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Está claro que será mellor ir nun coche. Xa cordinaremos o "desembarco" en Xinzo.
Safardatxo, ao longo da semana xa acordaremos un punto de encontrop en Castrelos con Mincha.
Ian xa nos contarás cales son os teus plans a curto prazo.
Un saúdo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 19:27
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Que tal compañeiros? Estaba curioseando sobre os incriptos nos 10 Km e imaxinade quen aparece de primeiro e confirmado? Si, si o mismisimo Mincha, e entón rapidamente procedín a inscripción non vaia a sentirse só este pobre rapaz... Veña que o 11 está á volta do curruncho.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 19:54
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Ti, o que non queres é que te colla na clasificación individual, pero eu xa empezo a adestrar con cambios de ritmo para recuperar a miña honra perdida en Lugo. Demo Demo

Para Xinzo teño o dorsal 4, pero o Jeffxavi foi mais rápido e ten o 1. Avergoñado

E finalmente para o 31 en Castrelos, o típico e quedar na ponte onde estira todo o mundo. Xa daremos mais pista para recoñecernos. Molón Molón Molón
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 20:04
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

En Castrelos te deixarei gañar Moi feliz Moi feliz Moi feliz non te vaia entrar a crise dos 40 Ríndose Ríndose Ríndose pero en Xinzo coma unha lapa esperando dar o hachazo ja,ja,ja Aínda que en caso de ir Moussambani será millor levar unha corda e que tire de nos Razz Razz Razz
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 20:13
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

será a crise dos 42, exactamente o día 3 de Xaneiro. Muro Muro Muro Muro
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 20:48
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

ahí ahí,veo que el ambiente festivo de estos días no está trastocando nuestros planes de asalto al liderazago de la clasificación por equipos. Mañana entrenamiento de series en Castrelos (junto a GERMAN,que está preparando la marathon de Barcelona),la próxima semana San Silvestre de Pontevedra, y a ver si llegamos con el pico de "forma" Rezar para Xinzo.

hablamos!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 21:59
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Que tal andamos? Eu un pouco preocupado porque cando pensaba que o problema do tibial posterior pasara a historia, hoxe volvo ter o bulto. Teño que chamar o fisio...
Safardatxo xa leín que estás intentando arranxar o problema da clasificación da San Martiño. Conto con coñecerte na solidaria en Castrelos. Creo que quedaremos na ponte. Teremos que pensar nunha forma para atoparnos.
Mouusambani xa vin que pensas ir a media maratona de Viana, pero esperemos coñecernos antes en Xinzo.
Ian sigues vivo? Cóntanos algo meu.
A Mincha non lle digo nada que o teño moi visto Sorriso Sorriso Sorriso
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 22:37
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Niso ando,haber se vale o meu posto de infantil na S.martiño.
Hoxe ia empezar a correr despois de levar sen correr dende a de Oscar Pereiro,pero o resfriado tame dando masi porblemas do que pensaba,vou descartar ir a S.Silvestre para asi poder estar un pouco ben para Xinzo.Non descarto pasar o mercores antes da saida para a presentacion oficiosa do equipo.Unha pregunta,adestrades por castrelos se e que si a que horas soedes adestrar?saudos
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 23:02
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Ti non te quitas anos senón que xa o fan as clasificacións :=D> :=D> :=D>
Eu vivo en Teis e adestro polo barrio ou un percorrido ata Chapela e voltar a Teis. Mincha soe adestrar en Salvaterra e Moussambani? O que non creo que vaia por Castrelos e o noso representante no norte Ríndose Ríndose Ríndose
Safardatxo ¡A mellorarse que hai que comezar con bo pe o ano!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 1:12
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

beauvais escribió:
Ti non te quitas anos senón que xa o fan as clasificacións :=D> :=D> :=D>
Eu vivo en Teis e adestro polo barrio ou un percorrido ata Chapela e voltar a Teis. Mincha soe adestrar en Salvaterra e Moussambani? O que non creo que vaia por Castrelos e o noso representante no norte Ríndose Ríndose Ríndose
Safardatxo ¡A mellorarse que hai que comezar con bo pe o ano!

pois esta semana estou de vacacións e estou adestrando en Castrelos, e o fin de semana achégome ata o Vixiador, cada domingo (se non hai carreira) vamos 3 a adestrar e temos un percorrido de 18 kms (ampliable a 23km se a ocasión o require jeje) xa planificado. Normalmente, e como agora estou traballando en Santiago, adestro na zona da Alameda, Campus,etc...A este paso vou coñecer tódolos lugares de adestramento de Galicia, porque este ano xa estiven vivindo 5 meses en Ourense, 3 na Coruña, agora en Santiago...

Falamos para o tema da carreira de Xinzo.

Saúdos!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 21:05
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Se queredes mañán podemos atoparnos ás 16:30h na ponte donde habitualmente estiramos antes de correr no parque.

Para recoñecernos, o Beauvais e mais eu xa nos coñecemos dabondo así que xa estaremos xuntos. Disimulando Eu son un tipo de 41 (casi 42) anos de 1,75 de altura e aprox. 85 Kg. (tentando baixar eternamente Chorando ) de complexión forte, e o Beauvais e algo mais pequeno ca mín e unha media melena coidada e tamen 40 e algo anos.. Mr. Green

Como a ponte é bastante ampla, podemos concretar no lateral esquerdo si o vemos dende dentro do parque cara a rúa.

Bueno, agora a ver se nos atopamos e coñecemos a maioría do equipo.
Satisfecho Satisfecho Satisfecho
Unha aperta para o Ian e que teñas un gran ano. Xa coincidiremos nalgunha carreira. Guiño

Safardatxo, ánimo tamén para tí que os resfriados pasan, eu xa pasei un forte as dúas semanas previas ó Maratón. Toma Propoleo e Equinacea que van moi ben. Idea

Feliz 2009 para os Tipos de Interés e para os de menos interés do circuito.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 22:19
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Recibido,pero descarto ir correr,pero tentarei ir as 4:30 para coñecer o equipo,asi tamen estreo a moto que me dan maña,jeje.O dito ata maña
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 31 Dec 2008, 11:13
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Feliz año equipo!! a ver si dentro de poco podemos hacer una foto de equipo completo que ya tengo ganas de conoceros. Aunque estais todos por Vigo ya coincideremos que mi novia también es de ahí y nos veremos en carreras o algín rodaje por Castrelos, un abrazo!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Dec 2008, 11:38
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Los mejores deseos para ti Ian y los tuyos en este nuevo año "que se nos echa encima" Bailar Bailar Bailar
Seguro que coincidiremos en alguna carrera porque de lo contrario habrá que solicitar a la organización o al equipo de "los desconocidos" que nos pasen ese nombre ja,ja,ja.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 31 Dec 2008, 11:47
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

jajajaj pues si, o poner tipos de interes desconocidos. Somos un poco como el Atletico de Madrid, estamos en UEFA pero deseamos la champions que está ahí ahí, a ver como terminamos, lo importante siempre pasarlo bien, un abrazo a todos!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos