Foros ›
Nuevo equipo: Tipos de interés
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 20 Dec 2008, 23:17
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Tan pronto vexas o teu nome na lista de inscritos xa poderás enviar ti os resultados. É moi sinxelo, pero si tes algunha dúbida, avisa o bótoche unha man.
A pasalo ben !!!
Moi feliz Moi feliz
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 0:14
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Al final no puedo ir mañana a Lugo, tendré que esperar otra carrera para conoceros, darle caña por la muralla, un saludo y pasadlo bien!
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 16:48
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Hola de novo,hoxe fun colgar o meu resultado da San martiño e teño un problema,explico:
O dia da carreira cando fun retirar o dorsal xa mo habian retirado co seu correspondente chip,o cal non utilizo por ter chip amarelo.O acabar a carreira vin os resultados que tiñan expostos no pabellon e si aparecia,o dia seguinte o consultar os reslutados en internet cal foi a miña sorpresa cando vin que non aparecia,nin na clasificacion nin na pax persoal de champion chip
mandei un mail comentando e non tiven resposta,hoxe o ver os resultados na paxina persoal para ver se aparecia algo vexo o resultado,ben,cando o vexo ben deaqctome de que quedei 3º na categoria ( e eu sen sabelo) Ríndose ,volvo mirar na clasificacion xeral da carreira e onde tiña que estar eu,supostamente aparece un infantil( a saber que facia nesa carreira),polo cal non podo subir resultados que ainda que eran malos non podo contribuir
Sintoo polo toston,pero fastidiame o tema
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 18:24
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Non hai problema Safardatxo, isto acaba de comezar e queda muito que correr.
Frecha Frecha
Eu acabo de chegar de Lugo e supoño que Beauvais estará a piques de chegar a súa casa.

Estamos contentos ambos Moi feliz e él mais que o final quitoume 17´´en meta Muro .
Colgarei a miña crónica no post da carreira, pero en resumo , disfrutei muito correndo e recupereime ben cun prato de polbo e outro de zorza regados con mencía !!!
Satisfecho Satisfecho Satisfecho
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 19:17
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Mira por onde Safardatxo que teño problemas coa clasificación de Lugo. Cambiáromme o nome. Espero ter máis sorte ca ti e que me respondan á mensaxe que lles mandei
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 19:34
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Non o vades creer. Por SMS notifícanme que quedei de 599. Por error vou á clasificación da edición do 2007 e o que quedou de 599 era o dorsal 1055 (o meu deste ano). ¡Menuda coincidencia!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 19:47
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Chicos xa aparecemos na clasificación por equipos no 6º posto. Non aparece Safardatxo imaxino porque de momento non aportou puntos.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 21:17
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Enhorabuena Beauvais y Mincha por la carrera de hoy, que envidia. El tema de que Safardatxo no este en el equipo no es porque no tenga puntos, mi compañero en el circuito por parejas estuvo tiempo sin puntuar y aparecia en la clasificacion, seguramente sera relacionado con el envio de los datos.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 21:19
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Ah, muy bueno el nombre del equipo, además por el momento somos de los más regulares, más o menos aportamos todos los mismos puntos, un saludo!
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 0:55
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Bienvenidos al circuito,váis a dar mucha guerra,ya lo veréis,tenéis a gente muy buena y por encima sois muy regulares,así que una garn combinación,suerte!! Bailar y decir que de este equipo conozco a todos, menso a safardatxo,a MINCAH y BEAUVEAIS los conocí hoy en LUGO, a MOUSAMBANI en TUI y a Ian en Ferrol en la previa,muchos ánimos equipazo y a dar guerra,que esto cad vez se pone más igualado y está más interesante Moi feliz
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 9:31
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Muchas gracias por los cumplidos yonathan. Somos un equipo tan reciente que tu conoces a cuatro integrantes y yo solo a 1 Angel Angel Angel
A Ian lo íbamos a conocer en Ferrol pero al final no pudo ir. A Moussambani y Safardatxo espero que quedemos para la San Silvestre Solidaria del 31 en Castrelos.
¡El día que nos conozcamos y preparemos una estrategia de carrera conjunta que se preparen los relámpagos! ja,ja,ja.
Por lo que a mi respecta puedes comprobar que mi posición en el circuito se debe más a la cantidad de Km que a la calidad, pero lo importante es participar disfrutando y compartiendo con otras personas la práctica deportiva. Si se va mejorando un poquito, mejor que mejor.
Para acabar felicitarte por tu progresión. ¿Pero tú que comes? Guiño Guiño Guiño Me alegro sobre todo por la filosofía que está transmitiendo.´
Un abrazo.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 9:42
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

A todo isto Moussambani fuches a carreira do pavo?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 21:07
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

beauvais escribió:
A todo isto Moussambani fuches a carreira do pavo?

Si,e deime o gustazo de pasar a primeira volta (a volta pequena, de 500 metros) en 6ª posición jaja. Logo xa as cousas volveron o seu cauce e non sei que posición fixen, e o tempo foi de 29'38". Tendo en conta que son 7988 metros, sae a 3:43 o km.

Sentíndoo moito, non voi a estar na San Silvestre de Castrelos, voume decidir pola de Pontevedra que me falaron moi ben de ela.

Se vades ir a Xinzo de limia, podemos falar para ir varios nun mesmo coche. Qué dicides?

saúdos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 21:27
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Ola Moussambani:

Eu xa estou inscrito para Xinzo e o Beauvais seguro que tamén o fai axiña.
Polos teus tempos eres o noso Keniata particular, xa que eu con ir a 4´20 son mais que feliz.
Muro Muro
Noraboa e a ver si para Xinzo xa no coñecemos.
Frecha Frecha Frecha
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 22:18
Asunto: Re: Nuevo equipo: Tipos de interés

Pois haber se coincidimos en castrelos o 31 e asi presentome en sUciedade.
Eu espero ir a Xinzo,habera que falar eso do coche
Onte ia baixar ata a alamefa coa intencion de dar 2 voltas porque non estaba moi fino co resfriado e o fina lieime o sabado a xogar o poker e non houbo moitas gañas de madrugar,espero estar recuperado pro 31 e esta seman empezar a trotar de novo
saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos