Foros ›
Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 11:07
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Jjajajaj esa buenisima tartarugo una cara mas que le pongo a un nombre Satisfecho encantada y no te preocupes por la foto para eso os las pongo la unica que tendria que cobrar seria yo Ríndose Ríndose Aprobecho para saludar a Pedro un placer conocerte y hablar contigo en Ferrol,una pena que te llamaran para la entrevista Ríndose Satisfecho los famosos es lo que tiene,gracias por los consejos,un saludo Xandra&Billa
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 11:36
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Tartarugo escribió:
Este PIC é tremendo Muro Muro Muro ..........pero non me queixo (asi de paso vouche sacando puntos na xeral coma a formiguiña Demo sorrindo Demo sorrindo ), agora en serio... sintoo por el que seguro que lle apetecia correr en Lugo Triste ........en fin......outro ano será rapaz Parar !! O resto dos que vaiades que saibades que a maiores dos premios habituais para os galgos, tamen hai premios (nada menos que un xamon) para os que rematen en numeros redondos pares tales como o 800 o 1000 e algun mais (na informacion da web da carreira saen todos os postos) Abraiado Abraiado Abraiado !!! Cheetos e Chimpin, tedes que conseguir ese xamon para compartir con todos os PRG, que non se diga Mr. Green Mr. Green !!! Ah, e tamén o dia seguinte no Progreso listado de premiados con zapatillas de marca Joma, non esta mal a cousa....a ver se temos sorte!!

PIC adestra duro, que se vas a Xinzo tes que darlle cera a Cheetos eh?? Que esa si que puntua!! Rezar Rezar Rezar

Qué cachondo o tío. Nunha carreira onde hai 1500 e quere que eu intente quedar de 1000. Terían que darse moitos sies.
Si falta moita xente.
Si entre os que van, hai moitos lentos.
Si non perdo membros por conxelación.
Si me toca no mil.

Como moito podo invitar a unha tapa de orella ou pulpo en Lugo (isto non é un contrato vinculante para o autor)

En canto á foto, qué pena!! Como se pode pasar da alegría á tristeza. Quen podía pensar nese momento na traxedia deportiva que ía acontecer. "I belive I can fly"
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 22:41
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Boas,se keredes un dorsal para Lugo cedo o meu que eu non vou,prefiro disfrutar un pouco vendo a carreira do Pavo
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 2:22
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Moitas grazas! Voullo comentar ó "damnificado", pero creo que había máis xente polo foro ós que pillou o touro, así que se o ofreces no fío xeral da carreira, pouco vai durar...
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Ven, 19 Dec 2008, 9:23
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Hola amigos, eu teño dorsal para a Monumental e non podo ir (obrigacions familiares: matanza).

Se estades interesados, mandaime un privado.

Saudos.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 19 Dec 2008, 9:54
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

O problema é que ata hoxe pola noite non saberá pilotincomand se pode ir a Lugo ou non. Se atopades algún candidato facede a "doazón" de dorsal sen problemas. Se non, mañá tentaremos buscar dorsal...

Grazas pola oferta! Guiño
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Dec 2008, 14:28
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Lois escribió:
Hola amigos, eu teño dorsal para a Monumental e non podo ir (obrigacions familiares: matanza).

Se estades interesados, mandaime un privado.

Saudos.

Vaia masacre que vamos ter este fin de semana, pobres porquiños. VIVA O COCIDO.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Ven, 19 Dec 2008, 14:40
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Polo que sei dos meus coñecidos, iste fin de semana é a guerra.

Dubido que quede algun porco en pé.

O alto mando dixo que o ataque xa esta organizado, e a consgina é non facer rehéns....
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 20 Dec 2008, 15:36
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Mr. Green Mr. Green no paráis eh!ni con el Club de la Comedia me río tanto Ríndose pero estáis muy callaos,que raro!! Nono estáis ahí Pregunta manifestaros Ríndose nos vemos en LUGO cracks,y ánimo que ahora tenéis que apretar que os falta la oveja negra del grupo Mr. Green a darle caña y a por podium,eh!un saludo Guiño
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 22:13
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Posto 1007 en Luego Monumental, Muro Muro Muro Muro

O lacón era meu, tiña só a sete persoas por diante Mad Chorando Enfadado Avergoñado Avergonzado

Non hai emoticons para expresar o que sinto. Que gran oportunidade perdida.. Por suposto ía compartilo có equipo pero...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 23:06
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Ves, Chimpin??? Xa che dicia eu que o limitar o numero de inscritos a 1500 e co porcentaxe de xente que fallaria ias telo preto......lástima Triste .....E Cheetos tampouco chegou en ningun dos numeros "lacónicos" Payaso supoño...........Un saúdo e ata Porto!

Se eu puiden, ti tamén...
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 23:58
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

esto vai cambiar deixo de traballar pola noite so fin de ano e xa esta e vou comezar a entrenar a tope preparate cheetos q inda q vote un mes fora penso entrenar
e no port voute gañar jejeje
PD este e o mellor equipo do mundo e este foro e unha pasada, e pensar que eu odiaba correr :=D>
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 0:03
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

por certo esa foto e a mellor de todas moitisimas gracias xandra na proxima carreira espero levarlle suficiente ventaxa cheetos para pararme a agradecrche as fotos persoalmente Guiño ademais na foto apreciase quen vai por diante Bailar
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 14:14
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

A ver pilotín (así se te coñece no pelotón, mal que te pese...), eu en Porto vou pasar de ti completamente. Esa non é a miña guerra. O perfil "suave" desa carreira non se axusta á miña barriga, non puntúa para o Circuito, o empacho de Noiteboa dura 15 días na miña familia e, que carallo, en boxeo o campión é o que decide cando pon o título en xogo ... xa sei ... na Meia de Viana do Castelo.

E, por certo, en Lugo entrei no posto 557, contei mal (43 postos por diante do obxectivo...), pero fandi andivo igual de preto do lacón do posto 600 que Chimpín do "lacón milenario". Nunca o PRG estivera tan cerca da gloria!

E outro por certo, menudo subidón de adrenalina que me deu a volta por riba da Muralla. Tempazo que fixen: 10:08 (!). Igual si que te reto en Porto...
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 15:52
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

A min deume subidón de ácido láctico. Ía mirando pros bordes para non caer desmaiado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos