Foros ›
Zapatillas para correr con chuvia
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 12:01
Asunto: Zapatillas para correr con chuvia

Teño que xubilar as Trabuco e estou buscando unhas sustitutas.
Eu non me paro pola chuvia pero é imposibel correr con zapatillas normais.
Que experiencias recientes tedes? Algún consello?
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 14:24
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Hola Franki!

No sé si utilizas las Trabucco para correr por montaña o por asfalto. Estas zapatillas tienen buen rendimiento en ambas superficies, aunque sobre asfalto su durabilidad es mucho menor y resultan bastante pesadas en comparación con las específicas de asfalto. Como ventaja, su tracción, la cual es muy superior a las de asfalto sobre mojado.

En cuanto a las zapatillas pensadas para invierno (con membrana), yo llegué a la conclusión hace tiempo de que es mejor correr con zapatillas normales. Las que tienen membrana Gore-tex te amparan de la lluvia durante un rato, pero al final el agua termina entrando igualmente (con polainas retardas un poco ésto, pero termina pasando también) y una vez dentro ya no sale, lo cual hace que el peso de las zapatillas se incremente muchísimo y que el pie vaya permanentemente a remojo, lo que supone un riesgo enorme de sufrir ampollas.

Las Trabucco son muy buenas zapatillas para montaña e incluso para tramos largos de asfalto. Te amparan un poco de la lluvia y son calentitas pero no llegan a tener membrana, con lo cual el agua que entra tiene posibilidad de salir. Si estás contento con ellas, repetiría modelo. Si prefieres cambiar, mi opinión es que no merece la pena utilizar unas con Gore-tex, a menos que vayas a correr sobre la nieve.

Un saludo!

trackintrails.com/
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 14:44
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

INTEresante. NO HABIA CAIDO.
yo empece en mayo y no llovio desde entonces... realmetne se pierde traccion, en asfalto mojado no se da corrido con unas normales? vease asics gel stratus?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 16:29
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Grazas mil curro 2000, non tiña experiencia coas goretex mais é moi lóxico o que dis.

As trabuco efectivamente aguantan algo de chuvia e non son impermeabeis, mais mesmo molladas non son moi incomodas nin estragan os pes.

Experiencia peor foi unhas NB 754 na carreira de praia américa...

Están moi ben e de oferta as brooks cascadia www.twenga.es/precios/119460.html mais non me fio de mercar por internet pola talla. Non coñecedes ningunha tenda que as venda?
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 8:14
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Hola Franki! En Galicia no conozco ninguna tienda que venda Brooks. Si te sirve de algo yo uso el 9 USA en las Salomon XA Pro 3D y en las Trabucco. Es también la misma talla que me va como un guante en las Cascadia.

Un saludo!

trackintrails.com/
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 16:14
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Ah ben, pois se concide a talla das trabucco coas cascadia poderei arriscarme a mercalas. Moitas Grazas.

No último runners ven un catálogo de Bikila e a mellor relación calidade prezo é a das Brooks Cascadia 3.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 9:04
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Estiven revisando as tallas en tododeporte.com e non entendo nada, xa que non coinciden as tallas de Brooks e Asiscs....

curro2000 escribió:
Hola Franki! En Galicia no conozco ninguna tienda que venda Brooks. Si te sirve de algo yo uso el 9 USA en las Salomon XA Pro 3D y en las Trabucco. Es también la misma talla que me va como un guante en las Cascadia.

Un saludo!
A min o pé mideme 28,5 cm, teño as Nimbus 8 que poñen "29cm 11,5 - 46". Na axuda de tallas de tododeporte pon "29cm 10,5 - 45" Pensando

Nas tallas de Brooks pon "29cm - 11 - 45"

De quen me fio?
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 8:12
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Hola correlegas, decirle a curro2000 y a ti Franki, que en Deportes Redonet en Ourense consigues Brooks en casi todos los modelos y ademas tienen una gran variedad en trail shoes . Pregunta por Santi (es el dueño y ademas el organizador de Maraton de Montaña de Manzaneda) que el te puede ayudar. Saludos

"CORRER ES VIVIR"
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 9:29
Asunto: Re: Zapatillas para correr con chuvia

Grazas mil.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos