Foros ›
Autor
Mensaxe
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2008, 12:00
Asunto: zapatillas para plantillas

hola, dende a miña supina (nunca mellor dito) ignorancia, queria facervos unha pregunta, a ver si me podedes asesorar.

teño encargadas unhas plantillas no podologo, porque ao parecer teño unha pisada supinadora bastante importante. a podologa, aconselloume mercar unhas zapatillas neutras e trocala plantilla pola que ela vaime dar.

tendo en conta que estou a preparar maraton, que peso 80 kilos e que maiormente corro por asfalto, tedes algunha recomendacion???

pd: pode parecer unha tonteria, pero non me e facil dar ca talla de zapatilla correcta. nunhas marcas o 43 quedame pequeno, noutras o 44 quedame demasiado grande. hay algun truco para atopalo numero sen ter que sair a rodar un par de dias, como me pasa normalmante.

graziñas
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2008, 15:54
Asunto: Re: zapatillas para plantillas

yo soy de caracteristicas similares y tengo unas saucony triumph que creo que me van bién.
De todas formas una vez que tengas las plantillas te vas con ellas a la tienda y dentro de las zapas para pisada normal las pruebas y ajustas el número, precio, etc
Un saludo.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 17:20
Asunto: Re: zapatillas para plantillas

Otra opción podría ser Brooks dyad de características similares, para rodajes por asfalto, entrenamientos largos, neutra y muy amortiguada. Elije bien, no te prives de probar una y otra vez, ve a varias tiendas, deja que te aconsejen y despues decide tu, ya que es lo más importante para un corredor...¡y valen una pasta¡
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2008, 15:25
Asunto: Re: zapatillas para plantillas

o final fixenlle caso ao de running shop e merquei unhas nike air zoom vomero. polo de agora van de puta nai. xa comentarei como evoluciona o caso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos