Foros ›
Autor
Mensaxe
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 14:17
Asunto: RUTA DO BARALLETE

SE PREPARA PARA EL PROXIMO 4 DE OCTUBRE UNA PRUEBA QUE CONSTA DE UNA CAMIÑADA,MARCHA EN BTT,Y CARRERA POR MONTAÑA DE APROXIMADAMENTE 20 KMTS.EN EL CONCELLO DE NOGUEIRA DE RAMUIN (OURENSE)...
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 19:08
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Mas informacion? alguna pagina web??

Correr sabiendo haciendo donde...
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 7:33
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Nemen escribió:
Mas informacion? alguna pagina web??
OFICINA DE TURISMO NOGUEIRA DE RAMUIN
988201023 LUINTRA
Lilo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/07
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 13:07
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Hola, a todos.
Eu teño coñecidos nese concello, e por esa razón habitualmente participo nun carreira que se celebra no concello de Nogueira nun pobo cerca do río miño (a carballeira creo que se chama), e comentanme os meus amigos que este ano seguramente non se celebre pq o concello en lugar de destinar alguns diñeiros que tradicionalmente viña doando para esta pequena carreira está mais interesado en organizar unha carreira sen tradición ningunha...A xente que organizaba esa carreira esta moi desgustada cos políticos dese concello.
Parece mentira que no século no que estamos sigan ocurrindo cousas como esta.
Enfin a ver que sucede pero non creo que sen a axuda deses diñeiros poidan organizala carreira.
Saudos a todos.
susa

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2008, 21:01
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Boas noites, o outro dia estaba buscando información sobre esa Ruta pois xa leva un tempiño cocendose, e chamoume moito a atención o que comenta lilo e puxenme a buscar información pois xa participei na da Carballeira e gustoume moito e queria volver.
O que averigüei (e é bastante fiable) está moi lonxe do que comentas, pois o parecer pretenden fomentar o máximo as actividades deportivas o aire libre, e como xeograficamente teñen de todo ..... que queres que che diga que o mellor teremos que facerlle mais de unha visita o concello de Nogueira Ríndose

Un saudo
josedetui

Novo foreiro
Novo foreiro
1/01/70
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Set 2008, 14:02
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

NON SEI COMO SERIA ATA AGORA, PERO O QUE PODO DICIR (SEGUN A OFICIÑA DE TURISMO DE NOGUEIRA) E QUE VAISE FACER UNHA ANDAINA, UHA CARREIRA E UNHA MARCHA BTT POLO MESMO RECORRIDO, QUE SERA A SAIDA DESDE A PRAZA DO CONCELLO E QUE HABERA AVITUALLAMENTOS OPORTUNOS. SOBRES AS INSCRIPCIONS, HORARIOS, ETC. AINDA NON TEÑÑEN TODA A INFORMACION DISPOÑIBLE (OS DIPTICOS AINDA ESTAN NA IMPRENTA) PERO QUEDARON DE ENVIARME UN MAIL CANDO ESTE LISTO.

¿QUE VOS PARECE A VOS? A MIN PERECEME APETECIBLE VEÑA DE QUEN VEÑA E TEÑA O COLOR POLITICO QUE TEÑA.
Lilo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/07
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 13:59
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Hola a todos.

EU encantado de ir as duas pero según me comentan a carreira da carballeira non se vai celebrar este ano...
Como vos decía unha mágoa.

Saudos.
susa

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2008, 20:46
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

hoxe comentaronme que todos os datos da ruta atopabanse na paxina web do concello de nogueira de ramuin, eu mañá chamo.
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 6:58
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

O percorido e muy doado,podese correr o 100% e os camiñantes que non se esquezan de levar a camara de fotos pois dende Nogueira ata Eiradela pasando por Liñares vaise pola cresta da Serra do Cabalo unha das vistas mais fermosas de Ourense.Que supoño dada a proximidade quedara pra ir entremar os fins de seman
afiador33

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 7:54
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

eu penso apuntarme pois polo que comentades ten moi boa pinta. asi que imprescindible a camara de fotos, tomo nota. eu penso que haberá mais zonas para a cámara. vou a probar na páxina do concello a mirar se hai algo
kamandula

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 10:58
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

vi parte del recorrido y pinta muy bien,porque pasa por zonas poco conocidas de la Ribeira Sacra y que son espectaculares,como la subida a la sierra y la zona interior pasando por pueblos muy bonitos
afiador33

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 11:54
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

por fin alguna ruta más que no sean las típicas de la ribeira sacra y los cañones. aparte, y viendo un mapa, no coinde para nada con la zona de los cañones, es otra zona del ayuntamiento.
habra que ir a mirar y tal cual lo pintais
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 14:41
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Como pechamos o outro fío por estar duplicado, repito aquí a web onde se pode atopar mais información do evento: www.nogueiraderamuin.com.
afiador33

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2008, 7:51
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

hola a todos
que tal a andaina de pereiro? eu non puiden ir. Pero a de Luintra sí que vou, xa me apuntei. esperemos que non chova moito.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 23 Set 2008, 21:23
Asunto: Re: RUTA DO BARALLETE

Boas alguén sabe cando remata o prazo de inscripcións....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos