Foros ›
Autor
Mensaxe
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2008, 17:09
Asunto: Carreira de Maside

QUERIA IR A LA CARRERA DE MASIDE Y QUERIA QUE ALGUIEN ME DIERA UN POCO DE INFORMACIÓN DE ESTA CARRERA. ADEMAS ME GUSTARIA POR DONDE QUEDA MASIDE ¿PUEDE SER QUE CERCA DE CARBALLIÑO?
UN SAUDO
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2008, 9:04
Asunto: Re: CARREIRA DE MASIDE

La información que sale en el calendario de esta página es que se celebrará el domingo 31 de Agosto a partir de las 10:00 h. El circuito transcurre por partes de asfalto y tierra.
Se que es la segunda edición (el año pasado no pude ir porque ni me enteré y eso que estoy al lado!!) y no deben de ser más de 10 km y creo que tiene alguna cuestecilla dura, conozo el terreno y no es muy llano, imagino que ira subiendo y bajando muy a menudo. Maside está facil de encontrar, desde Carballiño dirección Ourense solo pasas Dacón y ya aparece Maside, a unos 2km y sin desviarse de la nacional. Si me entero de algo más te lo comento.
issi-dxt

Novo foreiro
Novo foreiro
12/08/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Ago 2008, 0:14
Asunto: Re: CARREIRA DE MASIDE

yo tambien busco informacion,pero eso si,puzo do lago esta cerca de carballiño,(fui un dia de escursion de campamento)
bueno,eso no va al tema,yo tambien busco informacion,pero yo busco informacion de cuantos km. son la de niños, Chupete en este caso una niña de 12 años,y a que ora es,pues eso aber si alguien me puede contestar
bikiños Silbar
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Sáb, 23 Ago 2008, 21:52
Asunto: Re: CARREIRA DE MASIDE

Non recordo a distancia pero o ano pasado non creo que chegase os 8kms. e o percorrido e divertidísimo con tramos de asfalto e de terra na parte do puzo do lago , moi recomendable...
issi-dxt

Novo foreiro
Novo foreiro
12/08/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2008, 0:14
Asunto: Re: CARREIRA DE MASIDE

la carrera de mallores esta entre los 6 km. y la de los niños debe estar entre los 2...
secrebob

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/07
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2008, 12:42
Asunto: Re: Carreira de Maside

circuito rompepiernas. Primer kilometro y medio por asfalto con una subida tremenda de 200mts. Despues otros 4 kmts. por tierra con continuas subidas y bajadas por un camino estrecho de tierra. Se da una vuelta al "hipódromo de Maside" y vuelta por el mismo sitio hasta enlazar otra vez con la carretera de asfalto. Final en subida....... y apretando dientes.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2008, 12:57
Asunto: Re: Carreira de Maside

secrebob escribió:
circuito rompepiernas. Primer kilometro y medio por asfalto con una subida tremenda de 200mts. Despues otros 4 kmts. por tierra con continuas subidas y bajadas por un camino estrecho de tierra. Se da una vuelta al "hipódromo de Maside" y vuelta por el mismo sitio hasta enlazar otra vez con la carretera de asfalto. Final en subida....... y apretando dientes.


Bueno, bueno, pues aunque estoy en mis 2 semanitas de descanso sin entrenar, viendo la dureza del recorrido, creo que me voy a apuntar (aunque haré la carrera a paso de tortuga Razz ).

www.jeffxavi.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2008, 20:53
Asunto: Re: Carreira de Maside

Pois si son xusto seis kms. e non coincido con Secrebob coa dureza do circuito e o do sendeiro estreito solo era un tramo antes de pasar polo Puzo do Lago e moi corto por certo xa que e moi fermoso correr por el entre os carballos e bueno coa btt baixalo e a reostia...........
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2008, 2:04
Asunto: Re: Carreira de Maside

Afiador escribió:
Pois si son xusto seis kms. e non coincido con Secrebob coa dureza do circuito e o do sendeiro estreito solo era un tramo antes de pasar polo Puzo do Lago e moi corto por certo xa que e moi fermoso correr por el entre os carballos e bueno coa btt baixalo e a reostia...........

Verémoste en Maside non si afiador???

O amigo etuxia xa me tirou da lingua pa que lle faga de lebre Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2008, 21:22
Asunto: Re: Carreira de Maside

Non podo ir , traballo estas duas semanas incluidos sabado e domingo nos Milagros , e menos mal que este ano se retrasa Manzaneda o día 14.........espero que o adestramento de camareiro na romería sirva porque o de mañá seguramente será o último día que saia a correr deica o día dez ou así , pero bueno a de Maside fastidiame perdela porque insisto que e un circuito que me encantou o ano pasado , pasadeo ben....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 12:01
Asunto: Re: Carreira de Maside

konde, en principio si irei a carreira esta, ainda qu o día anterior corro en Lestrove.Etuxia creo que tamén se apunta!
De todas formas eu quedo a durmir en Coruña, asi que chegarei xustiño de tempo , pra non variar!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2008, 5:17
Asunto: Re: Carreira de Maside

konde,ainda que non son horas pa deitarse, estarei en Maside!!!A carreira dos maiores é as 11.veña, a durmir

www.jeffxavi.blogspot.com
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2008, 14:30
Asunto: Re: Carreira de Maside

Hola colegas, carreira muy chula a organizada hoxe en Maside, a verdade que a paisaxe é estupenda para unha carreira, un pouco durilla para os globeros coma min pero chula de verdade.
A verdade que despois de esta semana que foi bastante dura, xa que fixen bastantes km pensando en coller fondo para a media de Pontevedra, e despois de pasar a puñetera periostitis, a verdade é que me encontrei millor do que esperaba, notase que me falta algo de velocidade pero supercontento.
O final 22:50 pero non sei se realmente tiña os 6 km.
Noraboa os organizadores e agora a seguir entrenando duro para a media, espero non resentirme da lesión.
Un saudo e bos entrenos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2008, 14:58
Asunto: Re: Carreira de Maside

etuxia escribió:
Hola colegas, carreira muy chula a organizada hoxe en Maside, a verdade que a paisaxe é estupenda para unha carreira, un pouco durilla para os globeros coma min pero chula de verdade.
A verdade que despois de esta semana que foi bastante dura, xa que fixen bastantes km pensando en coller fondo para a media de Pontevedra, e despois de pasar a puñetera periostitis, a verdade é que me encontrei millor do que esperaba, notase que me falta algo de velocidade pero supercontento.
O final 22:50 pero non sei se realmente tiña os 6 km.
Noraboa os organizadores e agora a seguir entrenando duro para a media, espero non resentirme da lesión.
Un saudo e bos entrenos.

Es un crack meu!!!...3.48, quen os pillara!!!

Pois nada, konde e mais jeffxavi quedaron na cama ó quentiño (cada un na súa ehhhh, sen mariconadas Avergonzado )

Fallan 5 semanas pra Pontevedra:Maña comenzamos adestrar pra elo.

www.jeffxavi.blogspot.com
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 17:39
Asunto: Re: Carreira de Maside

Saludos a todos los correlegas, carrera bastante chula esta de ayer en Maside, a pesar del recorrido muy recomendable, buen ambiente y cerca de casita en Ourense. Yo acabe en 27:50 con buenas sensaciones en la llegada cuesta arriba, a seguir mejorando rumbo al Maraton de Donosti 2008

"CORRER ES VIVIR"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos