Foros ›
Toral de los Vados. Mi venganza
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 12:08
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Tom escribió:
Chacal escribió:
Hola amigos: hasta ahora no pude comentar nada. Se se comsumó mi venganza? Honestamente creo que si. Por qué? Pues porque quedé de 56 en la general (35 puestos mejor que el año pasado) y 4!!!!!!!!en mi categoría, eso último es realmente impresonante!
Pues como Nacho que se portó genial, me recogió el dorsal el día anterior salí de mi caasa a las 06.10 de Aretixo, vaya madrugón encima para ser domingo!!!!!!Estamos realmente locos, los corredores, jeje! Pues llego a Toral sobre las 7.45 y a buscar a Nacho que me esperaba ya con todo preparado, gracias otra vez. Y en 10 minutos a correr. Los 14 primeros kmos. en mi caso no fueron buenos, me dolía un poco el estómago y por primera vez tuve que parar más de 1 minuto en plena carrera, menos mal que esta era larga, pero no iba bien. Paso la media maratón en 1:36 largo, 5 min. por encima de mi idea inicial, luego acelero un poco, pero entre el cansancio(solo dormí 3 horas), el calor y todo lo demas ya no podía mucho más, al final empecé a correr más con el corazón que con la cabeza y en los últmos 10 kmos. a delante a unos 12 corrdores, entre ellos Matias Reguira Boo, Margarita Pérez Bardanca (esta chica pinchó), al final les metí unos 6/7 min., por que iban muertos, y a Nacho que hizo un carrerón y solo cedío en el último kilometro, y le gané por medio minuto, nada más.
Mi tiempo no es gran cosa: 3:18,20, pero mejoré el del año pasado en más de un minuto, los primero hicieron casi 10 min. que los del año pasado demedia, así que el mío no está mal.
Se consumó la venganza y ahora quiero otra. Cual será? Creo que la conoceis, hasta el jueves! Ese día tenderemos la respuesta. Saludos en mi 1.500 mensaje.
Chacal

Amigo Chacal decirte que como bíen sabes España ya elimino a Italia, y que hace unos días le gano a la selección que justo se va a enfrentar en semifinales, es decir Rusia, por lo que he podido ver Rusia va de menos a más, pero sinceramente y con la mano en el corazón , creo que a día de hoy España parte en un principio como favorita ... Pensando
Lo de Toral me alegro que al final disfrutaras de la carrera, tanto tú como Nacho, aunque por lo que he podido leer la calor os jugo una mala pasada, en fin Chacal ahora tomate un descansito, que lo tienes más que merecido y centrate en tú trabajo profesional, pero lo del fútbol dejalo para Villa que seguro que manda pronto para casa a tus compatriotas ... Chorando
Gracias amigo, jeje, pero acaso Holanda no era favorita ante Rusia??????
Prefiero hablar poco y intentar hacer mucho, como dice Hiddink, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 15:25
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Despois de verme nas fotos con Kandepalleiro, deime conta de que levaba pior cara do que eu pensaba. Pero claro na saída as 8h, o termometro xa marcaba 18º. A saída e os primeiros kms foron ben, xa que logo coincidin con Kandepalleiro e Chacal que ía euforico co futbol, e fomos un pouco falando pasando estes primeiros kms. Logo coincidimos xa con mais xente de Vigo que levaban un ritmo moi bo, e fomos asi ata a costa de Cacabelos onde estes apretan e decido deixalos marchar porque ainda queda moito e non é cuestión de pasarme de voltas tan cedo. Kande palleiro segue con eles un pouco pero tamen os deixa marchar e eu enlazo con éste outra vez no km 15, e voltamos a ir xuntos ate o km 25 onde me di que siga.De ahi á meta fun só pasando xente e outros pasandome a min. Pasei o km 30 en 2h 14´, pero xa empazaba a ir tocado, pero votei contas mentais e vin que correndo a 5m o km baixaba de 3h 15'.E fun asi a 5' o km ate o km 39 sufrindo bastante onde pasei en 2h 59' 30''. O ritmo daba xustiño pero a subida polo centro de Toral impediumo e o final fixen 3h 16' 13''.
Tolero ben o calor, polo menos mentalmente, despois no rendemento supoño que baixo como case todo o mundo; de feito non me refresco nunca coas esponxas, nen mesmo onte. Pero cando entrei en meta e me parei entroume un calor que tiven que tirarme á sombra do posto das bebidas porque case non me tiña en pe. Pero bueno foi divertido , pasamolo ben e chegamos enteiros que é o importante. Gracias a Kandepalleiro polo ritmo que foi moi bo, pena de non seguir xuntos máis tempo. E gracias á organización polo esforzo que fai e o ben que trata ós corredores.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 15:39
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Houbo unha chea de abandonos e algunha lipotimia... A calor de onte foi moita; pero peor nos houbera ido hoxe que ás 8 caeu unha trona tremenda con 20 L/m2. Así é ista maratón.

As fotos son de Bierzo digital....

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 25 Xuñ 2008, 14:51
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Cequelinhos ¿viche-la clasificación? (gracias nacho Guiño )

Hai fotos moi boas na web de Nacho

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 26 Xuñ 2008, 9:20
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Kandpalleiro escribió:
Houbo unha chea de abandonos e algunha lipotimia... A calor de onte foi moita.

Si de veras apretou o calor,era a miña salsa..........e vendo os pésimos tempos que se fixeron,ata eu atreveríame a autopronosticar que si correse esta Maratón,remataria 2º na xeral. Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 26 Xuñ 2008, 11:55
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

lestrove escribió:
Kandpalleiro escribió:
Houbo unha chea de abandonos e algunha lipotimia... A calor de onte foi moita.

Si de veras apretou o calor,era a miña salsa..........e vendo os pésimos tempos que se fixeron,ata eu atreveríame a autopronosticar que si correse esta Maratón,remataria 2º na xeral. Satisfecho
Pero de qué vas amigo!!!!!!!!!!!!!!!!!!Se non estás nin para correr detras de una vaca, jeje, saudos Sorriso

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Tom

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/05/07
0 Carreiras
361 Mensaxes
Nación Española
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 6:26
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Chacal, espero que disfrutaras ayer con el ENTRENAMIENTO de ESPAÑA, y es que Rusia , Rusia ? .... ¿a qué Estadio de fútbol se fué a jugar? .. Pensando
ESPAÑA 3 - Alemania 0

YA VUELVO A ESCRIBIR EN EL BLOG ....
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 17:25
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Si, Kandepalleiro,gracias,xa vira a clasificación na paxina de runners,e tamén as fotos de Nacho. Vendo a clasificación, quedame a duda de se este ano había pouco nivel, ou foi que a calor fixo estragos, xa que fai dous anos cun minuto menos e mais ou menos os mesmos participantes, fixen 19 postos máis arriba.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 17:33
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

cequelinhos escribió:
Si, Kandepalleiro,gracias,xa vira a clasificación na paxina de runners,e tamén as fotos de Nacho. Vendo a clasificación, quedame a duda de se este ano había pouco nivel, ou foi que a calor fixo estragos, xa que fai dous anos cun minuto menos e mais ou menos os mesmos participantes, fixen 19 postos máis arriba.
Entre el calor y que había menos gente buena, me pasó lo mismo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 14:48
Asunto: Re: Toral de los Vados. Mi venganza

Xa se publicou a galeria de fotos da organización...

Chacal saes nesta e nesta.

Cequelinhos e nacho_s1600 a vos non vos topo por ningures...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos