Foros ›
VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 22:21
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Muy buenas,

uno mas que se apunta.

Aguita
Banderas
Charly
Franki
MapleLeafs
Moussambani
Ojordo
safardatxo
xanciño
Yauma


Por cierto, no conozco Gondomar par anada por lo que no tengo ni idea del lugar de salida y donde recoger los dorsales y no encuentro esta información por ninguna parte. Estaría muy agradecido por cualquier información que me aclare un poco este tema. Muchas gracias.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 22:49
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

¡Ayvaiahostiapois! Eu tampouco me decatara do tema recollida de dorsais e demáis mandangas... en fin, que son incorrexible.

Polo que pon nas Bases (que non pon nada, realmente, aparte de que se darán ata media hora antes da carreira) deduzo que se entregarán nos arredores do Concello, que se mal non lembro está en pleno centro do pobo (como ten que ser) e como éste non é moi grande penso que non haberá dúbida... seguir ao resto de persoas que circulen en panos menores Guiño
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 5:55
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Os dorsais entregaranse ata media hora antes da proba, teredes que comprobar o voso número de dorsal antes (estarán publicados nos alrededores da proba) e o venres na páxina de www.cronotec.org , debido a que haberá moita xente pregamos que acudades o antes posible e sabendo o número de dorsal para evitar aglomeracions.
Divideremos as mesas por números de dorsal e outra mesa para posibles reclamacións.
Tamén comprobar a confirmación da inscrición xa que temos varios recivos sen identificación algunha, polo tanto non os podemos validar.
Grazas e un saudo
Crono
enaku

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/04/08
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 8:52
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Podéis hablarnos los veteranos de esta carrera del recorrido, es la primera vez que la voy a correr y no tengo ni idea. Graciñas
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 15:38
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

MapleLeafs escribió:
Muy buenas,


Por cierto, no conozco Gondomar par anada por lo que no tengo ni idea del lugar de salida y donde recoger los dorsales y no encuentro esta información por ninguna parte. Estaría muy agradecido por cualquier información que me aclare un poco este tema. Muchas gracias.

Hola MapleLeafs, si sales de Vigo por la autopista direccion Baiona, tomas la salida Nigran,Gondomar, despues del peaje(el de la derecha es solo para Gondomar), tomas la carretera a la derecha y te lleva directamente a Gondomar, incluso al llegar te encuentras ya con el pabellon, aparcas por alli y seguro que te es facil dar con la entrega de dorsales, solo tienes que seguir, como dice Banderas, a los de pantalon corto o mallas.
Nos vemos, o eso espero........

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 15:43
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

enaku escribió:
Podéis hablarnos los veteranos de esta carrera del recorrido, es la primera vez que la voy a correr y no tengo ni idea. Graciñas

Yo participe por primera vez el año pasado, asi que no me acuerdo mucho del recorrido; comienza en una pequeña bajada para luego dar una vuelta de 1Km por el pueblo pasando de nuevo por la salida y luego sales a los alrededores, con alguna cuesta, creo recordar, eso si es todo asfalto, al final recuerdo que tambien habia alguna cuesta en el ultimo kilometro(esta la pasamos en la primera vuelta), a ver si alguien te puede aportar datos mas concretos.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 22:37
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Aguita
Banderas
Charly
Franki
Jeff
MapleLeafs
Moussambani
Ojordo
safardatxo
xanciño
Yauma


Pues yo también me pasaré por Gondomar, aunque no vaya en las mejores condiciones me lo tomaré como un rodaje de 10 Km en buena compañía.

Nos vemos el sábado Moi feliz .
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 23:36
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Gracias Banderas & Aguita!!

A ver si quedamos antes para charlar y calentar juntos.

Nos vemos el sabado !!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 10:04
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Hola a todos. Escribo en este tema para dar mi opinión sobre esta prueba; para mi es una de las carreras hechas con más cariño que tenemos en Galicia. Pasas en total 3 veces por el pueblo y recibes mucho calor del público. El circuito es muy bonito, con sus subebajas en los primeros 3-4 km, pero muy llano después. La he corrido 2 veces y me encanta. Animaros a participar. Yo este año no seré de la partida; una caída me tendrá apartado de las carreras una temporada. De todas formas disfrutad de esta prueba y espero que el tiempo, que parece que para el fin de semana mejorará, os acompañe.

Un saludo.

Derek.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 5:42
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Hola, xa podedes comprobar o voso dorsal da proba en www.cronotec.es
Lembrade de estar cedo para recoller os dorsais.

Un saudo
Crono
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 9:37
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

crono escribió:
Hola, xa podedes comprobar o voso dorsal da proba en www.cronotec.es
Lembrade de estar cedo para recoller os dorsais.

Un saudo
Crono

Gracias por mantenernos informados.

Saludos
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 11:55
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Aguita
Banderas
Charly
Franki
Jeff
MapleLeafs
Moussambani
Ojordo
safardatxo
xanciño
Yauma
wottle


Lo intentaré,aunque me cueste sangre ,sudor y lágrimas.

Solo los genios somos modestos.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 11:56
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Aguita
Banderas
Charly
Franki
Jeff
MapleLeafs
Moussambani
Ojordo
safardatxo
xanciño
Yauma
wottle


Lo intentaré,aunque me cueste sangre ,sudor y lágrimas.

Solo los genios somos modestos.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2008, 0:36
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Contra!!, vou ser o primeiro Bailar

Cheguei ben de tempo e habia que aparcar lonxe, cousa boa, logo moita xente haberá Molón

E iso estaba de bote en bote, xente quecendo por todas partes, un exitazo. E un día estupendo, 20 gradiños, sol entre nubes. Eu a medias, toda a semana de gripazo, desde Betanzos, e practicamente recuperado pero non para correr ben e sen facer nada en toda a semana, como é lóxico. E o nariz escocito de tanto sonarme... Enfadado

Sain tranquilo que con facer perto do ano pasado (40:20) xa quedo feliz.

E por se tiña alegrias ou tentacións o corpo xa me avisaba que non tirara de máis, pasei os 5 a 20:15, logo a cousa vai sobre o previsto pero coidado que non estou para festas, ao final 40:40 aproximadamente. Silbar

Moita xente e todo ben organizado, a única pega é que imos apretados de máis pola estrada de A Ramallosa, en fila de a dous e con coidado, temos pouco máis que o arcén.

E xa non vou participar en máis carreiras, agás a de San Xoán o luns 23 se non hai nada que o impida, por que saimos de contas a mediados de xullo, e aproveitarei para facer o descanso pertinente, e volver á comezar en agosto con ganas os rodaxes longos e lentos. Satisfecho Desta temporada non me podo queixar, mesmo cos dous meses de sequia en outubro e novembro Pensando , de onde aprendin o malo de entrenar moito senon podes descansar ben. Parar

Saudos a tod@s e boas noites.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2008, 11:51
Asunto: Re: VIII Memorial Manuel Barros (Gondomar )

Como dice el amigo Franki, el ambiente era estupendo,mucha gente y temperatura perfecta.

La carrera suponía volver a correr tras estar parado por lesión desde el 9 de abril y haber entrenado únicamente la semana previa a la carrera, lo que noté mucho en esta carrera...en el paso de los 5 kms iba reventado y sufrí bastante de ahí al final...tiempo de 42:40, que considero aceptable teniendo en cuenta las condiciones en las que llegaba...pero espero volver pronto al puntito de forma que tuve en marzo.

Coincido con el único pero, el de la estrechez del paso en la carretera de A Ramallosa a Gondomar, y el tramo inicial de salida, un poco estrecho a mi parecer.

Saludé al forero Aguita, a ver si para la próxima os voy conociendo a los demás.

Saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos