Foros ›
Carreira Popular de Cacheiras
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 21:08
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

enaku escribió:
En principio, allí estaremos pero es una de las carreras con menos información previa a la que voy a asisitir. Nos vemos en Cacheiras.

O mesmo digo!!!...A min coñeceredemes facil : zapatillas saucony vermellas chillón....non creo se vexan moitas Silbar Silbar

www.jeffxavi.blogspot.com
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 21:12
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Lentoperosejuro Cacheiras es hacia Teo???....Si es posible por alli estaremos...Aun siendo malas las tortillas, siempre habra unas buenas isotonicas, no???

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 7:35
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Ojordo, efectivamente Cacheiras está en Teo, carretera de A Estrada (valga a redundancia) nada máis acabar de baixar o Montouto. Eu non digo que as tortillas sean malas (que para eso hai gustos, a min persoalmente non me gustan), pero o sevizo é pésimo. A última vez que fun, con unha visita de fora que quería ir alí, pedimos un viño de 19€ a botella, pois tivemos que bebelo en vaso de tubo porque por moito que lle dixemos que queríamos copas,nanai...e inda por enriba pagas a tortilla coma se fose "solomillo de ternera". Bueno xa está ben, eu son dos que digo que cada un ten que probar os sitios porque o mellor o que para ti mal para min moi ben...eso depende de cada un, eu só dixen que non se ilusionara moito. E polo terceiro tempo, podes estar seguro que as isotónicas caen. Vémonos.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
670 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 10:58
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Con respecto as tortillas, eu hai moito que non vou. pero de aquela sevianas moi pouco feitas, co ovo case crú e a quen non lle guste xa escusa ir... con respecto o precio sei que baratas non eran pero cerquiña, un pouco mais adiante hai outras casas de tortillas coa mesma calidade ou mellor e mais baratas Bailar asi sempre quedan alguns euriños para poder beber duas ou tres " isotónicas"" , que boa falta fan para rehidratarse Silbar Silbar
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 21:56
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

lentoperosejuro escribió:
Ojordo, efectivamente Cacheiras está en Teo, carretera de A Estrada (valga a redundancia) nada máis acabar de baixar o Montouto. Eu non digo que as tortillas sean malas (que para eso hai gustos, a min persoalmente non me gustan), pero o sevizo é pésimo. A última vez que fun, con unha visita de fora que quería ir alí, pedimos un viño de 19€ a botella, pois tivemos que bebelo en vaso de tubo porque por moito que lle dixemos que queríamos copas,nanai...e inda por enriba pagas a tortilla coma se fose "solomillo de ternera". Bueno xa está ben, eu son dos que digo que cada un ten que probar os sitios porque o mellor o que para ti mal para min moi ben...eso depende de cada un, eu só dixen que non se ilusionara moito. E polo terceiro tempo, podes estar seguro que as isotónicas caen. Vémonos.
EH EH EH un respeto por tan sagrado pueblo como es a estrajada xD que me voy a tener que poner serio xD Guiño mañana allí estaremos si me recupero de un dolor que tengo en el pie,los que vayais me reconocereis facil,equipación blanca y roja de asociacion atletismo estradense y con el nombre de kike arriba
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 22:00
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

meu, sabes a que hora es la carrera de los mayores?

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 3:22
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

bueno,bueno...acabo de llegar a ksa del curro (pub), asi que no sé si seré de la partida!!! Silbar Silbar Silbar

www.jeffxavi.blogspot.com
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 11:09
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

a mi me duele un tobillo bastante asique opté por quedarme en casita y no hacer como en la vig-bay con miras a la media de villagarcia,espero estar en perfectas condiciones ese día
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 12:16
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Enrique escribió:
a mi me duele un tobillo bastante asique opté por quedarme en casita y no hacer como en la vig-bay con miras a la media de villagarcia,espero estar en perfectas condiciones ese día

Bien echo compadre!!!No se debe arriesgar!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 17:18
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

JEFFXAVI escribió:
bueno,bueno...acabo de llegar a ksa del curro (pub), asi que no sé si seré de la partida!!! Silbar Silbar Silbar
Pois eu a pesar de chegar as 9 si fun da partida, e verdade que eu seguramente entrei mais tarde (as 3), xa vexo que ai mais xente coma min que aproveitan o atletismo para limpar un pouco os pulmons despois de traballar. (ese foi un dos motivos polos que empecei a correr xunto con baixar algun kiliño). A carreira en si decir que fun o que fun, iba mentalizado en sufrir un pouco de cara a carreira de villagarcia, e asi o fixen, xa dende a salida intentei ir cara adiante, logrei meterme no corte "dianteiro", e a sufrir, collin como referencia a un rapaz do celanova, e veña a intentar recurtar, asi toda a carreira ata que cheguei a el, no km. 6 mais ou menos, a partir de ahi os dous pensando que todavia quedaban uns Kms. deixamonos ir (a organizacion indicaba 9 km. e eran 7600), cando vimos que entrabamos cara a meta tomamos a decision de entrar xuntos en meta, nada, outro amigo mais nesto do atletismo.(gracias por levarme a un ritmo moi bo durante toda a carreira. Saleme un ritmo de 3:48 o Km. para 7600 metros). O dito fixen unha carreira pensando un pouco en Vilagarcia, que a verdade estou bastante motivado para esa carreira, e dame a min que non sei se non encontrarei un valado moi grande. Alguns hoxe foron a disfrutar e me deron algo de envexa cando vin entrar os tres xuntiños.
A outra do dia foi o segundo posto de Gallego Junior, que para min fixo unha carreira fantastica.
Gracias tamen os fotografos acreditados na prova como foron Picapiedra e Xolinha, e encantado de saludar a vellos amigos como Martin e os demais do foro, pero non vos nombro que sodes varios. Vexo tamen que Vilma xa se deixa ver polos circuitos, ainda que desta non quixo correr.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 19:11
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Xa tedes fotos picasaweb.google.es/Co...PorXolinha
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 19:54
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Pufff, menuda costiña na chegada!!!! Muro Muro "Le Muur de Castinheirurg " Silbar Silbar ....que ven fixen quedar na casa con xeo na perna!!! Ríndose Ríndose

www.jeffxavi.blogspot.com
SandraVimi

Novo foreiro
Novo foreiro
2/05/08
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 6:45
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

La carrera de Cacheiras fue mi primera carrera, no me gusta mucho el deporte, empecé a correr por un motivo personal y gracias a mi amiga Vicky conseguí acabar la carrera. El primer día que salí a correr sólo conseguí hacer 1 Km y gracias a ella, a su compañía y a sus ánimos ya consigo hacer 8. En Cacheiras sé que podía llegar entre las primeras y renunció a esto para acompñarme todo el camino. Gracias Vicky!!! y gracias a Xolinha por las fotos, tengo todo un reportaje de mi primera carrera. En fin, una experiencia más.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 8:24
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

Es la primera vez que participo en la carrera de Cacheiras y la verdad es que tuvimos una suerte bastante grande con el tiempo. La marca es lo de menos ya que en mi caso aun estoy en fase de reaprendizaje. Gracias por las fotos.
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 19:10
Asunto: Re: Carreira Popular de Cacheiras

muchas gracias por las fotos. un detalle





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos