Foros ›
XI MEIA MARATONA DOURO RUN GONDOMAR (CRONICA)
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
536 Carreiras
3926 Posts

Reply with quote Post Mon, 08 Jun 2026, 20:00
Post subject: XI MEIA MARATONA DOURO RUN GONDOMAR (CRONICA)

Media maratón que nunca correra e que organicei de ir o venres, facendo a inscripción e pago as 00:20 do sábado, en Portugal ainda eran as 23:20 do venres. Silbar
Como este mes non teño moi seguro que poida correr ningunha media, convencín a muller de facer unha escapada no día ata Gondomar o ladiño mesmo de Porto.
Organigrama de carreira típica de Portugal, 3 distancias, media, 10K e camiñada de 5K.
Madrugón que nos metemos, as 6:20 hora española saindo da casa, a media era as 9 h. portuguesa así que tiñamos 3h40' , chegada con tempo de sobra e eso que aparquei a 1'700 da saida, puiden continuar que había outros aparcamentos máis adiante, pero fun ghiadiño e seguín detrás dos coches que levaba diante.
50 minutos antes da saida, xa tiña o dorsal recollido, asi que como non ia quentar nada e non había ningún bar nas proximidades, xa que a saida é a carón do río Douro, sentamos a sombra a agardar.
Día de moita calor así que 7 minutos antes da saida fun para ela, podía poñerme máis adiante, pero decidín situarme a sombra debaixo dun arco inchable de publicidade, polo que tardei 41" en pasar pola saida.
Primeiro km. 5'05, o máis lento da media e eso que tiña algo de baixada e despois xa ven a constante desta carreira, un sube baixa continuo, eso si todo pegado o río Douro, cunhas vista fabulosas.
O bo, que quitando un par de subidas que son durechas e algunha un pouco longa, é bastante corrible. Ainda que o sol picaba, había moitas zonas de arbolado polo que tiñamos sombra e cantidade de avituallamentos de auga, que a parte de beber botaba por riba para refrescar.
No km 10 damos a volta e cando levamos case 1 km. xiro a dereita e tiramos outro km pegados o río Sousa, cunha baixada considerable que temos que subir despois, 5'04" ese km, e ahí si que nos daba de cheo o sol, pero xa estamos no km14 . (creo que este tramo van a cambialo, xa que este ano caduca a homologación do percorrido pola F.P. Atletismo).
Eu bastante cómodo, noto que podía ir algo máis rápido, pero non quero forzar, polo que ao meu ritmo dou rematado a media en 1h41'59" neto e 361 dos 856 que rematamos a media.
Recollida de bolsa e medalla e a tomar unha super bock fresquiña no stand da marca.
Despois da ducha, decidimos ir visitar o faro de Leça da Palmeira e a Capela da Boa Nova en Matosinhos. E a continuación tocou ir pagar a peaxe ca muller ao Vila do Conde Fashion Outlet. Very Happy
Ainda que eu a parte de mercar algo de roupa, tamén adquirín unhas Asics moi ben de prezo, que as Under Amour de onte, xa están para o arrastre.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum