Foros ›
10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Mon, 14 Apr 2025, 9:50
Post subject: 10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte

Boas! Despois dos bos consellos q me destedes en vimianzo aproveito para abrir fio da próxima do circuito, Mazaricos.
Segundo o track baixas os primeiros kms para despois subilos, e unha subida dura, e q eu sempre vou de menos a máis, e non sei moi ben como xestionar esta carreira. Gracias de antemán!
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
68 Posts
Santiago
Reply with quote Post Mon, 14 Apr 2025, 17:57
Post subject: Re: 10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte

Moi boas!Vimianzo foi ben, aver Mazaricos. Aqui a saída é hacia a esquerda por asfalto, laaaaaargo moi llano tirando hacia abaixo, eu recomendo ir a bo ritmo os 3-4 primeiros kms pero controlando non embalarse cos demais corredores. No 4 curva de esquerda con lixeiro repeito sen problema, con calma pq se recupera mais adiante ata o 5 qUe volve a llanear e non pasa nada perder ritmo en medio km. E outra vez larga pista mal asfaltada ata o 7. Aqui o ano pasado adiantei moita xente que ía forzada porque de repente pica hacia arriba ata o 8 pero ata o 9 te esixe outro tanto.Ao sair do 9 chegas a carretera xeral a esquerda, algo cansado e tardas en coller forzas da subida anterior, ainda qué bastante llano. Xa empezas a ver as casas e escoitar o speaker terio co cal empezas a acelerar, alguns quiebros entre casas e recto ata meta final sen problema!
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Mon, 14 Apr 2025, 19:09

Joslem escribió:
Moi boas!Vimianzo foi ben, aver Mazaricos. Aqui a saída é hacia a esquerda por asfalto, laaaaaargo moi llano tirando hacia abaixo, eu recomendo ir a bo ritmo os 3-4 primeiros kms pero controlando non embalarse cos demais corredores. No 4 curva de esquerda con lixeiro repeito sen problema, con calma pq se recupera mais adiante ata o 5 qUe volve a llanear e non pasa nada perder ritmo en medio km. E outra vez larga pista mal asfaltada ata o 7. Aqui o ano pasado adiantei moita xente que ía forzada porque de repente pica hacia arriba ata o 8 pero ata o 9 te esixe outro tanto.Ao sair do 9 chegas a carretera xeral a esquerda, algo cansado e tardas en coller forzas da subida anterior, ainda qué bastante llano. Xa empezas a ver as casas e escoitar o speaker terio co cal empezas a acelerar, alguns quiebros entre casas e recto ata meta final sen problema!
Moitas gracias Joslem! Unha dubida comeza a picar para arriba a partir do 7? Porque no track doutros anos parece q dende o 5 comeza a subir ata o 10.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
68 Posts
Santiago
Reply with quote Post Tue, 15 Apr 2025, 6:19

Adxunto o meu rexistro do ano pasado. Efectivamente sube algo pero eu non me preocuparía ata chegar ao 7. A partir deste é cando empeza a festa!

screenshot_20250415_082020_connect.jpg
Description: Track2024
Viewed: 1034 Time(s)
screenshot_20250415_082020_connect.jpg

Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Tue, 15 Apr 2025, 8:26

Uff, vaime facer falta moita cabeza para controlarme ata o 7, porque nos primeiros haberá que intentar gañar tempo. Moitísimas gracias polo rexistro é de moita axuda,
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Fri, 09 May 2025, 10:58

Pois parece que para o domingo dan algo de choiva, pero polo menos a temperatura estará sobre uns 15 grados, así que se a choiva nos respeta un pouquiño parece que vai ser un bo día para correr.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Tue, 13 May 2025, 13:24

Gran carreira, cun día moi bo para correr, aínda que lle apurei ata o 5 que é baixada, para min fíxoseme moi levadeira, percorrido moi bonito ó carón do río.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3868 Posts

Reply with quote Post Tue, 13 May 2025, 20:29

Ainda que este ano non me apuntei o circuito, a esta carreira si que fun, xa que é a que me queda máis cerquiña da casa, a so 20 minutos.
Alá que nos fumos un nutrido grupo de corredores do noso clube, mañán fresquiña cando chegamos.
Cando escomencei a quentar, notei unha tirantez no xemelo esquerdo, polo que decidín ser precavido, saindo de moi atrás e os 4 primeiros kms. suaves, xa que notaba unha molestia, despois foi pasando, pero xa chegaban os kms. máis duros e ahí collín o foreiro litho e andivemos a sobrepasarnos varias veces, pero na costa final, doume un hachazo e deixoume atrás. Very Happy Very Happy Very Happy
Ainda que non chegou os 10 Kms. por pouco, quedei moi contento co tempo neto de 44'45".
Hoxe fixen 12 kms. suaviños e sen molestia ningunha, tamén é certo que aproveitei que habia servizo de fisio o rematar a carreira e descargoume ben o xemelo.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4858 Posts
K-pax
Reply with quote Post Thu, 15 May 2025, 7:24

Dia preciosos para correr,primera parte favorable y segunda con subida constante pero tendida,a mi me dio 9,93,un poco escasa sí,hacía años que no iba a Mazaricos.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Thu, 15 May 2025, 7:56

A min 9,9, os dez deben ser moi xustiños, o día coincido que facia frío a primeira hora pero para min unha temperatura ideal para correr.
Dicir ca subida do final pensei q sería peor, iba con moito respeto, o q non levei tan ben foi o tramiño de pista de terra creo de pedras.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum