Foros ›
XII MEDIA MARATON MELILLA (17/11) (CRÓNICA)
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
494 Carreiras
3781 Posts

Reply with quote Post Mon, 11 Nov 2024, 20:53
Post subject: XII MEDIA MARATON MELILLA (17/11) (CRÓNICA)

Pois por 2º ano consecutivo, que vou participar nesta lonxana media maratón. Motivo, que ala segue a miña primoxénita e aproveitando a excusa da carreira imos visitala ou a imos visitar e de paso a corremos. Very Happy .
En principio tiña en mente correr o 10 de Novembro Avila ou o 17 Lleida, para seguir co reto provincial, pero ó publicar a data desta, que non me resistín e alá que imos.
Imaxino que coma en edicións anteriores, seremos moi poucos corredores, quedando lonxe dos 200 chegados a meta. Como hai tamén un 10K, na 1ª volta ainda somos bastantes, pero despois quedamos poucos.
Positivo, que é un circuito planiño e negativo que pode facer moita calor, creo que o ano pasado sobre 24º, co handicap de que corremos toda a carreira por zonas moi despexadas, case todo é un ida e volta polo paseo marítimo duas veces.

tickets.runagain.com/i...odalidades

Last edited by Kurty on Tue, 19 Nov 2024, 22:45; edited 1 time in total
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4784 Posts
K-pax
Reply with quote Post Sat, 16 Nov 2024, 9:14
Post subject: Re: XII MEDIA MARATON MELILLA (17/11)

Suerte amigo.
djbueno

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/15
165 Carreiras
36 Posts
Mugardos
Reply with quote Post Mon, 18 Nov 2024, 18:10

Suerte, yo no sé cuándo me tocará hacerla!! ????
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
494 Carreiras
3781 Posts

Reply with quote Post Tue, 19 Nov 2024, 22:44

Xa de volta de pasar uns días en Melilla, comentar que foi unha viaxe con bastantes incidencias, pero imos relatar un pouco como foi a media.
Como o ano pasado, 1º sairon os de 5k, e sobre 10 minutos despois os da media e o 10k, conxuntamente, pareceume alí que eramos menos corredores co ano pasado e cando ollei as clasificacións puden verificalo..
Circuito homologado, idéntico o do ano pasado e chanciño. Saida da metade para atrás e a tomar con calma a carreira, en seguida vou gañando posicións pouco a pouco, cando levaba algo máis de 2 Kms. xa estou encharcado de sudor e eso que quentara case que nada. Falaban dunha humidade do 80%.
Así que decido ir en torno os 4'45" a 4'50 e se me atopo ben na 2ª volta aumentar algo o ritmo, pero eso ia a ser misión imposible.
Cando quedan sobre 1 km para a 1ª volta . collo a unha rapaza a cal vense conmigo pero a falta duns 300 mts, dame un cambio de ritmo e oio por megafonia que é a primeira muller do 10'5 K., tempo nese momento algo máis de 51 minutos. Toca enfilar outra vez todo o paseo marítimo ata o final do espigón e voltar, Como máis ou menos vou regulando adianto a algún corredor., para chegar de 48 dos 144 que rematamos a media e cun pobre 1h43'40" oficial.
Recibimento da familia en meta e a darme unha descarga no servicio de fisios que había no lugar, ducha no hotel que estaba pegado a zona de meta e despois ver o sorteo de varios bonos regalos que había dende 50 ata 150 €, debían ser sobre 15, pero non fun agraciado no sorteo.
En 5 días toca a media de Vilagarcía, así que a recuperar un pouco as pernas.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum