Kurty Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Posts
Sun, 13 Oct 2024, 18:26 Post subject: Re: IX CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.
Rematado o circuito con esta dura carreira, pero é das que me gustan e eso que ten moitas subidas, saida dende atrás e a coller ritmo, fun reservón toda a carreira e sobre todo na baixada, (teño a Media de Pontevedra o domingo) xa que non quería arriscar a ter un percance nos Kms. de baixada dende o faro, na que fun adiantado por 4/5 corredores que previamente adiantara eu cando remataba a subida.
Moi contento xa que tivemos un día fabuloso, algo de calor de máis para min, pero ben e un tempo oficial de 45'26", para os 9'500 K. que ten máis ou menos.
elcanelito Novo foreiro
11/08/15
12 Carreiras
2 Posts
Mon, 14 Oct 2024, 11:53 Post subject: Re: IX CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.
Gracias por responder, borré el mensaje porque ya lo había encontrado, no sé porqué motivo no me cargaba el racemap en mi ordenador. Pero al final ya había solucionado.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum