Foros ›
Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2023, 5:53
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Inscrito. Primeira vez nesta carreira e moito tempo que non corro po Santiago. Será un día de turisteo por Santiago co meu fillo que remataremos coa carreira( bueno, el terá que agardar en meta que aínda non da a idade!!)
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2023, 18:41
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Sabedes dalgún sitio que de para cear despois? É que, entre unha cousa e outra, antes das 23:30 - 00 é imposible poñerse a cear e non coñezo moitos sitios que acepten reserva a esa hora. Outros anos amañamos na casa dunha corredora santiaguesa, pero bueno, ó mellor se sabemos un sitio aforrámoslle o traballo Sorriso
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2023, 19:38
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

xpab escribió:
Sabedes dalgún sitio que de para cear despois? É que, entre unha cousa e outra, antes das 23:30 - 00 é imposible poñerse a cear e non coñezo moitos sitios que acepten reserva a esa hora. Outros anos amañamos na casa dunha corredora santiaguesa, pero bueno, ó mellor se sabemos un sitio aforrámoslle o traballo Sorriso
Na páxina web da carreira tes información sobre o tema, pero o restaurante galeón que está no Toural, terá a cocina aberta hasta a unha da mañán.
Espero que vos guste. Un saudo e grazas por formar parte da carreira.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 02 Abr 2023, 20:58
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Última hora antes do cambio de precio. Non te despistes ????
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 05 Abr 2023, 13:19
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Se nota cuando una organización de una prueba se preocupa de los que participan en ella. Os cuento mi caso :
Estaba inscrito, y debido a una lesión no podré acudir. Me puse en contacto por mail con los organizadores adjuntándoles el informe médico, pues no tardaron ni 10' en responderme y a las 48 horas tenía ingresado en mi cuenta el importe de la inscripción. Quería comentarlo pues aunque esto debería de ser lo normal, para nada es lo habitual en este mundillo.
Muchas gracias y espero poder estar en la próxima edición, la carrera y su organización se merecen que los corredores también cumplamos. Aplauso Aplauso
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
405 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Abr 2023, 14:17
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

rosetas escribió:
Se nota cuando una organización de una prueba se preocupa de los que participan en ella. Os cuento mi caso :
Estaba inscrito, y debido a una lesión no podré acudir. Me puse en contacto por mail con los organizadores adjuntándoles el informe médico, pues no tardaron ni 10' en responderme y a las 48 horas tenía ingresado en mi cuenta el importe de la inscripción. Quería comentarlo pues aunque esto debería de ser lo normal, para nada es lo habitual en este mundillo.
Muchas gracias y espero poder estar en la próxima edición, la carrera y su organización se merecen que los corredores también cumplamos. Aplauso Aplauso

Pues me alegro mucho que la organización responda así de bien. A mí me pasó exactamente lo mismo en 2021 con la Media Maratón de las Catedrales, me lesioné de cierta importancia a falta de 6 días para la prueba. Se lo comenté a la organización simplemente para que no contasen conmigo (sobre todo por el tema de los seguros y demás). Acto seguido me devolvieron el dinero de la inscripción. Obviamente es un detalle que no he pasado por alto con dicha organización.

Respecto a esta prueba y organización, las 3 veces que he ido, ha sido fantástico todo. Y en las 2 últimas ediciones me enviaron el aviso del descuento y las 2 veces tuve problemas. Les escribí y me lo solventaron inmediatamente. Fantásticos en la gestión/organización

PD: Espero que te recuperes cuanto antes Roger. Un abrazo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Abr 2023, 19:24
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

rosetas escribió:
Se nota cuando una organización de una prueba se preocupa de los que participan en ella. Os cuento mi caso :
Estaba inscrito, y debido a una lesión no podré acudir. Me puse en contacto por mail con los organizadores adjuntándoles el informe médico, pues no tardaron ni 10' en responderme y a las 48 horas tenía ingresado en mi cuenta el importe de la inscripción. Quería comentarlo pues aunque esto debería de ser lo normal, para nada es lo habitual en este mundillo.
Muchas gracias y espero poder estar en la próxima edición, la carrera y su organización se merecen que los corredores también cumplamos. Aplauso Aplauso

Lástima de tu lesión, esperemos que recuperes pronto, a mi el año pasado me pasó lo mismo, informe de la ecografía y reintegro inscripción.
Un saludo.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 06 Abr 2023, 11:20
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Gracias por lo ánimos chicos !!! Esta vez será un parón importante. Ya llevo casi 6 semanas y como muy pronto le calculo otras 6-8 semanas, espero retomar en verano. Saludos.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 18 Abr 2023, 4:47
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Última semana de inscripciones, que nadie se despiste y se quede sin disfrutar de una noche diferente por la zona monumental de Compostela. Este año circuito más rápido con nuevas calles por el centro de Santiago.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 21 Abr 2023, 20:36
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Último fin de semana para inscribirse, animarse a correr por Santiago, en una noche con previsión de buen tiempo ????
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 25 Abr 2023, 5:50
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Últimos dos días de inscripción excepcional.
juanmafoto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
400 Carreiras
55 Mensaxes
SANTIAGO
Respostar citando Envío Sáb, 29 Abr 2023, 8:05
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

hoy estare cubriendo fotograficamente el evento desde varios sitios para tener imagenes distintas de esta preciosa carrera que van 7 ediciones y que este año tenemos al atleta compostelano y maratoniano PEDRO NIMO que llevara el globo de los 40´ animarse a ver y los que corran a disfrutarla
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 29 Abr 2023, 11:19
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

juanmafoto escribió:
hoy estare cubriendo fotograficamente el evento desde varios sitios para tener imagenes distintas de esta preciosa carrera que van 7 ediciones y que este año tenemos al atleta compostelano y maratoniano PEDRO NIMO que llevara el globo de los 40´ animarse a ver y los que corran a disfrutarla
Grazas mil polo voso traballo.
Eu estarei correndo por vez primeira esta carreira. A ver que tal sae Guiño
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 29 Abr 2023, 13:23
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Realmente é de agradecer todo o empeño e interese que a organización pon nesta carreira.

Será a miña primeira a vez por aquí, pero cousas así fan que xa teñas ganas de volver para o ano que vén, incluso antes de correr este.

Grazas por tanto.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Abr 2023, 23:14
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Primeira vez e experiencia marabillosa.
Salvo o contratempo do comezo que demorou a saída ó resto considero que foi estupendo. Desde as gaitas a animación e un circuito entretido.
Penso que non é circuito para MMP pero si para pasalo moi moi ben. Ademais a noite acompañou é había:
AMBIENTAZO !!!!

Parabéns a organización e ánimo para seguir traballando e mellorando esta carreira que vai dar moitas alegrías aos que gustamos de gastar zapa!!
Se a saúde acompaña para o ano repetimos!


Última edición por Xertiz o Dom, 30 Abr 2023, 7:01; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos