Foros ›
Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras
Foros de debate / O Circuíto 2023
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 12:47
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Eu voto por que todas as probas entren no Circuito se os organizadores queren, e que cada un participe en todas e cantas queiran.
Ojala no 2023 poidamos novamente disfrutar do Circuito, seria unha excelente nova.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 13:50
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Bueno,eso de que las organizaciones quieran o lo pidan,no funciona así,los últimos años las incluíamos nosotros,todas las que se incluían en el calendario,se metían en el circuito, igualmente que la inclusión en el calendario, sé que hace años eran las organizaciones las que pedían la inclusión, ahora mismo si fuese así dudo que llegáramos al 5% siendo generosos,yo busco en varias cronometradoras cada semana,e incluyo todas,digo esto para explicar cómo funciona.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 15:45
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Aproveitando a mensaxe de Lihto, comentar que para o 2023 o da inclusión de probas no Circuíto será outra vez por petición das propias organizacións e non de xeito directo. Se en vez de 400, só temos 40 probas puntuables, serán 40 organizacións que queren estar no Circuíto e se implican no proxecto, e non un montón delas que nin saben que existe isto.

Nese sentido, pediremos a colaboración de todos vos para que lles escribades tamén ás organizacións sobre a volta do Circuíto e a importancia de ser puntuables.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 16:17
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

De ser así se tendrá que saber con tiempo las carreras puntuables o no, porque hoy en día en muchas hay diferentes tramos y precios de inscripción,por ejemplo,para las posibles carreras de febrero,unas cuantas ya con inscripciones abiertas, tendría que saberse ya.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 16:20
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Y sería bueno saber si con el calendario hacemos lo mismo, sólo incluir las que lo soliciten,no vaya a estar yo haciendo el tonto...
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 17:13
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Non, para o Calendario non faría falla.

O obxectivo de facelo así para o Circuíto sería que as propias organizacións botaran unha man á hora de promocionalo, chegar así a máis corredores e que os propios participantes (os que podan e teñan tempo, claro) se impliquen nisto Moi feliz
NandezFR

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/15
1 Carreiras
39 Mensaxes
Mos
Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2022, 1:34
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Que alegría ver que o Circuito está de volta!
Eu pola miña parte non poría límite de prezo, xa que o mellor as mais "baratas" están a bastante mais distancia da miña zona que as caras e ó final non me sae a conta so correr as mais económicas debido o gasto de desprazamento. Ademais estamos nuns anos que cada fin de semana hai varias carreiras que coinciden, polo que eu deixaría liberdade de elección.
Outra cousa e que se organice o circuito ca axuda das organizacions (estilo circuito de trails de Ourense) que ahí xa se está a "impoñer" as carreiras que puntúan; pero así xa non o vexo tan mal
Sexa como sexa oxalá isto se poña en marcha e teñamos outra vez ese pique sano que da unha clasificación; e que cada un corra o que poida sempre dentro das suas posibilidades.
Un saudo
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2022, 14:51
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Boas,bajo mi opinión deberían ser incluidas todas las carreras,dando igual el precio ,un saludo.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2023, 15:38
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Eu fun a Soandres e non puntuo poid corrin a longa , pois costaba algo mais de 10 € . Pero non pasa nada , o importante e non mancarse

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 27 Xan 2023, 9:54
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Ola Guti. Ao final non hai limitación en canto a prezo de inscrición, a maioría dos comentarios dos participantes foron nesa dirección.

O que si hai esta tempada é unha limitación en canto a distancia das probas: só entrarán as que vaian dos 3 aos 22 km, polo tanto quedan foran maratóns e ultras, tanto de asfalto coma de montaña. Como moito incluiriase unha maratón de cada tipo.
FINO

Novo foreiro
Novo foreiro
30/06/12
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2023, 23:27
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

A ver, para min como participante, cantas mais carreiras puntuen sera mellor. Se se quixera facer un circuito no que todos tiveran as mismas posibilidades sen ter qur gastar un pastizal o unico q se m ocurre e poñer un limite de carreiras por ano. ( ainda que si e por min ,no poria limite ,o q poda facer 100 e subir 100 alegrome por el). Por poñer un ejemplo de carreira que non puntua eu vou este find a media de Coruña, polo q vin neste foro si que estoy de acordo q os organizadores deberian minimo ter a intención de que conten para o circuito preocuparse e poñerse en contacto con algun admi de correr en Galicia pero sendo sincero ojala me equivoqué pero dudo moito que os organizadores de estas carreiras ( grandes) lles importe ou simplemente o teñan en conta.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2023, 7:50
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Boas,bajo mi punto de vista es un error bastante grande limitar las carreras a 22km ,desde hace bastante años no hay ningún trail largo que no suba de esos km ,y no estoy hablando de ultras ni maratones,.................., gracias por el trabajo ,pero yo no puntuare este año ,no participó en carreras cortas ,un saludo.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2023, 12:50
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Ola Fino. Hai un límite de probas por tempada e participante, este ano é 20 porque a duración é a de 'medio circuíto', pero habitualmente son 40. Isto fíxose así para darlle maior emoción as clasificacións.

Antes xa sabías case de antemán os primeiros postos da clasificación, pois xente que pode permitirse 50 ou 60 probas por ano destacábanse moi pronto nos postos altos. Despois de poñer ese límite a competición gañou en emoción porque desapareceron esas diferenzas tan grandes de puntos.

Sobre o que comentas sobre as carreiras 'grandes' (en número de participantes ou presuposto, supoño) pois depende de como sexa a organización. Por exemplo a Vig-Bay xa respostou e está incluída no Circuíto, cousa que non o precisa para nada (levan case 2.400 inscritos a día de hoxe). En cambio dos de Coruña 21 (deportes@coruna.gal) levamos máis de 10 días esperando unha resposta... probamos na secretaría da FGA como coorganizadora e tampouco nada... Chorando Avergonzado

É un pouco frustante non recibir resposta dunha proba, como o Coruña 21, no que gastan 145.000 € de cartos públicos. Incluila no Circuíto non custa nada, só enviar a clasificación despois da proba Guiño
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2023, 12:58
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Ola Donova, sentimos que non podas puntuar este ano para o Circuíto, pero o número de probas longas nas últimas edicións foi subindo moito, mentras o número de envíos desas probas era moi reducido. Por iso decidimos deixar un rango entre os 3 e os 22 km.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Feb 2023, 12:01
Asunto: Re: Probas puntuables e prezos de inscrición nas carreiras

Ola a todo o mundo.
Eu tamén me alegro de ver resucitado o Circuito.
A ver se co tempo resucita de xeito completo, porque me parece moi preocupante que neste momento das 200 persoas inscritas só 2 sexan mulleres ( confío que nas vindeiras datas xa sexamos 3 , cando aceptedes a miña solicitude) .
Isto é un chamamento a que vos apuntedes todas e darlle mais vida a isto Sorriso Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos