Foros ›
XVII CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22. MEMORIAL MANUEL BUCETA
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
450 Carreiras
3585 Posts

Reply with quote Post Mon, 21 Nov 2022, 19:33
Post subject: XVII CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22. MEMORIAL MANUEL BUCETA

Dentro de 13 días celébrase esta carreira, que xa é unha clásica do Barbanza cas suas 16 edicións xa celebradas, estando eu presente en 10 delas ata a fecha. E co seu chocolatiño quente ó rematar, xa que soe facer bastante frío.
Hai cerca de 300 inscritos, por que forma parte do V Circuíto de Carreiras Barbanza Arousa, os que están anotados ó circuito xa figuran no listado.
Carreira corrible, típica rompepernas, cunhas cantas subidas, sendo a derradeira, xa pasado o Km 9 moi dura.

Inscripción en emesports ata o día 01 de decembro incluido.

eventos.emesports.es/i...ion_datos/

Last edited by Kurty on Sun, 04 Dec 2022, 22:38; edited 1 time in total
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4131 Posts
Santiago
Reply with quote Post Mon, 21 Nov 2022, 19:42
Post subject: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO (MEMORIAL MANUEL BUCETA)

Eu corrina hai anos, lembro que eran algo menos de 10km e que había unha costa longuísima antes de entrar xa no pobo de volta. Fixen 35 minutos exactos e fora 11º, segundo teño nas miñas anotacións. É posible que a corra este ano tamén, xa se verá.
RPC_Cerne

Novo foreiro
Novo foreiro
28/11/22
20 Carreiras
7 Posts

Reply with quote Post Mon, 28 Nov 2022, 12:51
Post subject: Re: XV CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22 (MEMORIAL MANUEL BUCE

Boas, alguén que a correra en edicións anteriores, sabería decirme se a carreira vai toda por asfalto ou combina con pistas de terra e asfalto? Gracias
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
85 Posts

Reply with quote Post Mon, 28 Nov 2022, 13:17
Post subject: Re: XV CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22 (MEMORIAL MANUEL BUCETA)

Creo que é toda por asfalto.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
450 Carreiras
3585 Posts

Reply with quote Post Mon, 28 Nov 2022, 22:25

Por terra nada, todo por asfalto e un tramo de menos dun Km. polo paseo da praia que é enlousado.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
450 Carreiras
3585 Posts

Reply with quote Post Sun, 04 Dec 2022, 22:37

Boa carreira a desta mañán en Boiro, xornada moi fría cando chegamos, xó se estaba ben ó sol.
Bastante xente na absoluta, con 367 chegados a meta, eu ia mentalizado, para non forzar e poder ir correr o vindeiro Domingo a Volta a Ría. E para non variar non o fixen, xa que os primeiros Kms. desta carreira son rapidísimos, e cando chegamos o paseo de Barraña, vinme a cola do grupo no que ia a "lebre" de 45', polo que me deixei quedar alí, ainda que non contaba ser capaz de aguantar ese ritmo.
Pouco a pouco foixe descolgando a xente, aguantándo eu ata caseque o Km. 8, mantendoo a moi pouca distancia ata chegar a durísima subida do derradeiro Km. no que quedei literalmente cravado Muro , pero en canto rematou a recuperar o ritmo para marcar un crono neto de 44'39" ainda que lle faltaban uns mts., gratamente sorprendido, xa que foron 8 segundos menos co ano pasado.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum