Foros ›
Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2008, 14:37
Asunto: Rodaxe RUTA ROSALIANA

O CARSantiago,dentro das súas múltiples actividades,organiza a unha rodaxe pola RUTA ROSALIANA, o vindeiro 17 de Febreiro. Tódolos seus compoñentes estarían moi ledos se decidiras compartir con nós estes kilómetros.
O percorrido que vos propoñemos segue, máis ou menos, a Ruta Rosaliana pero por camiños alternativos,son pistas secundarias en algún caso, noutros tercâ?¦ermundistas, pero en todos os casos moito menos transitadas por coches.
Como a Ruta Rosaliana é unha visita ós lugares vitales de Rosalía, o seu sería empezar no Camiño Novo (Santiago), máis ou menos na Praza de Vigo que era dónde estaba a casa donde naceu. Pero nós imos tomarnos a licencia (poética se queredes, aínda que eu creo que prosaica porque se non saen unha pasada de km.) e empezar en:
ORTOÃ?O- Está o lado de Bertamiráns, collendo a esquerda coma se foses para Osebe. Ahí está a casa da familia paterna e o punto que propoño de partida. De Ortoño baixamos cara Bertamiráns pola Condomiña, unha vez atravesada a ponte ,collemos o primeiro desvío pola esquerda que leva a Cantalarrana. Neste tramo (máis ou menos 600 metros) imos coincidir co percorrido da Carreira Popular de Ames cando se celebra en Bertamiráns. Pasados 600 m. collemos un desvío a esquerda cara o lugar de Carballido. A partires de ahí é seguir a carreteira polos lugares de Gándara e Cirro, terreo chan e con longas rectas, durante uns 3 Km, ata que topas ca carreteira que vai de Os Anxeles- Picaraña. Só a temos que cruzar e seguir de frente pola aldea de Bastavaliños, con unha pequena subida, e xa chegamos a IGREXA DE BASTAVALES, tañer de campás que inmortalizou Rosalía. Dende a Igrexa tense unha moi boa vista do Val da Mahía, chegando a vista ata Santiago. Baixamos pola aldea de Bemil e collemos a carretera a dereita, pasando por Casaldoeiro e Osebe, outra vez longas rectas e terreo chan, prácticamente paralelo o rio Sar. Despois de pasar unha fábrica (que agora non recordo de que é) empezamos a baixar pola pintoresca aldea de Francelos (Pintoresca aldea con moitos horreos, non todos tradicionais). E volvemos o terreo chan paralelo o río e con rectas longas ata chegar A Meana. No cruce temos que coller a dereita ( a esquerda vas a Escravitude) e seguir a carretera. Aquí coincidimos con parte de recorrido da Carreira de Seira, só que imos en sentido contrario. Seguimos esa carreteira ata chegar A Peroxa. Aquí desembocamos na carreteira que ven de Urdilde, polo que aumenta un pouco o tráfico (pero pouca cousa), ata chegar a Dices (ouséase, Rois). Dende ahí collemos a esquerda e pasando polo lado das naves de Aluminios Cortizo , polas extreituras de Extramundi, imos directos a PADRÃ?N. Chegamos xusto a entrada da Ponte do Carme, só é cruzala e seguir rectos e xa estamos no semáforo da xeral, collemos a carretera que vai polo lado do Xardín Botánico ,que leva a Pontevea, e seguimos como un km máis e chegamos a aldea de A MATANZA, donde está a Casa Museo da nosa poetisa , unha vez cumprida a â??visitaâ?volvemos polo mesmo camiño e nada máis atravesar a vía collemos unha carretera secundaria para Iria, donde chegamos o cemiterio de Adina, chan donde estivo enterrada Rosalía.
E ahí damos por concluido o rodaxe, que sen estar homologado creemos que é unha Media.
Despois se vos apetece podemos compartir mesa e mantel, por eso pedimos que o vaiades pensando para poder encargar.
ESPERAMOSVOS A TOD@S.


Última edición por lentoperosejuro o Mar, 29 Xan 2008, 15:24; editado 2 veces
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2008, 15:22
Asunto:

Pues eso..., no diréis que no es un recorrido atractivo.... Guiño
Lento se ha esmerado en el itinerario y lo ha descrito perfectamente. Moi feliz

Como algunos ya sabéis lo hemos realizado, a modo de prueba, este domingo anterior y nos encantó a todos. De modo que intentar hacer un huequecito en vuestras agendas y animaros a compartirlo con nosotros el próximo 17 de febrero. Que no os asuste la distancia, que vamos a organizar, dentro del mismo recorrido, más de una etapa, de modo que se puedan apuntar/incorporar amig@s que en este momento se les pueda atragantar tanto km seguido. Moi feliz

Resumiendo, que estáis invitados tod@s: los del norte, sur, este y oeste... para que nadie se sienta olvidado... Guiño

Os esperamos:



CarSantiago Molón
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2008, 23:04
Asunto:

Non é por nada Lentoperosejuro,pero estas discriminando do percorrido a Lestrove. Triste
Pois lémbroche que foi aqui donde escribéu parte das suas poesías.Non en van,hai un pazo......o Pazo de Hermida mais concretamente,donde vivéu varios anos,e como tal sigue estando en Lestrove. Guiño
Pois eso,si non o sabias,eu púxenche o tanto de que Lestrove tamén é Ruta Rosaliana a todos efectos. Satisfecho
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 10:51
Asunto:

Amigo Lestrove, somos totalmente conscientes de que a túa terra é paso obrigado da Ruta Rosaliana. Houbo debates dentro do CAR sobre o percorrido, e Lestrove non o incluimos, non por ignorancia, que podía ser, senon porque queríamos acabar na Matanza ou en Adina e se íamos ata o Pazo de Hermida pois pasábanos moito de kilómetros...simplemente por eso. Somos sabedores que moitos sitios quedan fora do percorrido: Santiago, donde naceu, viviu e agora está soterrada. Arretén, donde na casa grande naceu a súa nai. E por suposto Lestrove, donde nas Torres dos Hermida viviu Rosalía ( en aquel momento o dono era o seu curmán Hermida de Castro) e compuxo parte das súas fermosas poesías, obrigado é recordar o estribillo:
Cómo chove miudiño,
cómo miudiño chove;
cómo chove miudiño
pola banda de Laíño,
pola banda de Letrove.
Estribillo que escomenza a poesía que describe perfectamente toda a bisbarra...buf pero eso é outro cantar e teríamos que meternos nun foro de crítica literaria, aquí non é o caso. Espero Lestrove, que con estas explicación te sintas desagraviado, xa que nunca foi a nosa intención discriminar, pero cando hai que escoller tamén hai que refusar.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 12:00
Asunto:

!!! Que bonita poesía acabas de recitar !!! Moi feliz
Non Lentoperosejuro,xa daba eu por suposto que tí,un home culto donde os haxa,non se che ia pasar por alto o de que Rosalía moráse en Lestrove.
Pero o principio chocóume,pois como ides finiquitar na Matanza,e o Pazo de Hermida está o lado.......apenas 1,5 Kms.,pois como que dubidéi un pouco. Confuso

Haber pois si me anímo a participar con todos vos,haber. Razz
Unha pregunta.¿¿ Para regresar o punto de partida ?? Porque si me desplazo a Bertamirans en coche,facémos a ruta e demais.¿¿ Como volvemos a Bertamirans ?? Pensando Aparte de que a min xa me cadra estar o lado da casa.
Agradeceríache que me informáses o respeto.....pero cando poidas. Guiño
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 13:16
Asunto:

lestrove escribió:

Unha pregunta.¿¿ Para regresar o punto de partida ?? Porque si me desplazo a Bertamirans en coche,facémos a ruta e demais.¿¿ Como volvemos a Bertamirans ?? Pensando Aparte de que a min xa me cadra estar o lado da casa.
Estou pensando se ir, e nese caso, cabe a posibilidade de que convenza a unha ex-veciña túa Guiño para que nos achegue ata o punto de saída e así ti podes deixar o coche no punto de remate da ruta.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 13:24
Asunto:

U escribió:
Estou pensando se ir, e nese caso, cabe a posibilidade de que convenza a unha ex-veciña túa Guiño para que nos achegue ata o punto de saída e así ti podes deixar o coche no punto de remate da ruta.

!!! Ooooole pola miña ex-veciña !!! Bailar
Pois moi boa idea U. :=D>
Agóra xa subirón as posibilidades de que vaia a I Ruta Rosaliana-CAR-Santiago. Moi feliz
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 15:34
Asunto:

Por voltar ti non te preocupes. Temos que saber os que somos e deixar os coches suficientes no remate. Na previa fumos con tres coches ata A Matanza e volvemos para Ortoño en un, o remate do entreno collimos os coches e volvimos a tomar as isotónicas a Bertamiráns. Xa che digo, deso non te preocupes que cando sepamos cantos somos, organizamos.
Nós planteamos despois quedar a comer todos,(os que poidan), xuntos, polo que ide pensando.Parece que o arroz vai ser o plato principal.
Por outra banda, aínda que o repetiremos máis adiante, que ninguén se corte polo ritmo. Dependendo de cantos seamos e quenes seamos, temos pensado facer grupos homoxéneos para facer a ruta, así ninguén terá que ir fora do seu ritmo.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 16:15
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Por outra banda, aínda que o repetiremos máis adiante, que ninguén se corte polo ritmo. Dependendo de cantos seamos e quenes seamos, temos pensado facer grupos homoxéneos para facer a ruta, así ninguén terá que ir fora do seu ritmo.
Iso é de agradecer, porque é unha das dúbidas que tiña eu :oops:.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
CARSantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/07
0 Carreiras
44 Mensaxes
Sin comentarios
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 12:09
Asunto:

Sabemos que para algunha xente son moitos kilómetros pero animádevos a vir e veredes que son moi levadeiros.
Se hai quorum, estudiaremos facer unha andaina de 10 km (+ ou -) ou rodaxe de menos km. (Pero eso só para principiantes, a xente un pouco experimentada pode perfectamente co recorrido longo.) Conforme a xente se vaia apuntando faremos un programa máis concreto.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 2:19
Asunto:

A todo esto........o 17 hai Carreira do CCNOS.
¿¿ Non quitará participación a Ruta Rosaliana ?? Pensando
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 9:35
Asunto:

Apuntada queda.

Espero poder ir, más bien esperamos poder ir. Y como Loli no corre pero anda, agradecería que hubiera la posibilidad de que hubiera una andaina para caminantes varios, pero aquí últimamente hay mucho gacel@ y no sé si saldrá.

Agradecer vuestro esfuerzo y me pido la lectura de la tercera poesía.

Y sino hay novedad, contad con dos para la comida.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 10:04
Asunto:

fema escribió:
Apuntada queda.

Espero poder ir, más bien esperamos poder ir. Y como Loli no corre pero anda, agradecería que hubiera la posibilidad de que hubiera una andaina para caminantes varios, pero aquí últimamente hay mucho gacel@ y no sé si saldrá.

Agradecer vuestro esfuerzo y me pido la lectura de la tercera poesía.

Y sino hay novedad, contad con dos para la comida.

Hola compañeros, yo mantego la duda de mi participacion, Pensando tratare de convencer a la mujer para la andaina, sobre todo si va mas gente, a la andaina me refiero.
Os mantendre informado de las negociaciones Rezar .
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 11:57
Asunto:

No sabeis como me gustaría asistir,pero el día 17 es el campeonato gallego cadete en pista cubierta y además de mis obligaciones como médico de la FGA tengo mis obligaciones de madre (compite Guillermo)

Me acordaré de todos vosotros en la nevera que es la pista cubierta de Riazor y espero leer muchas y buenas crónicas.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 17:47
Asunto:

Fema, Aguita, no dudéis en animar a vuestras chicas a venir, ya habíamos considerado el tema y no hay ningún problema en organizar una andaina para todo aquel/lla que se anime a venir pero no a correr. E incluso si no apetece andar ni correr, recuerdo a tod@s, que los domingos hay en Padrón una feria y un ambientazo impresionante (yo creo que de las mejores ferias que conozco) así que no creo que nadie se vaya a aburrir, el único problema, en ese caso, será controlar la cartera.... Disimulando Ríndose Ríndose

Piti, tú dinos los km que te apetecen hacer que te preparamos una etapa a tu medida con galgos y todo (que en este grupo sobran Ríndose :lol:... el problema es controlarlos...:roll:... )

Elyana, qué demonios hacemos que nunca nos adaptamos a tu calendario.... ??? Triste

Ah!!! y recuerdo que nuestra idea, para los que os podáis quedar, es ir a zamparnos después del "paseo" una estupenda paella en un restaurante muy próximo a Padrón... así que ya veis que no os vamos a dejar aburrir... Hasta incluso creo que vamos a contar con duchas..... pero eso que lo cuente Gallego, cuando lo tenga a bien... Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos