Foros ›
39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 13:38
Asunto: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Pues me iba a inscribir ahora y resulta que cerró el plazo a las 14,otra vez será.........
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 15:27
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Acabo de ver que ampliaron prazo ata esta medianoite.
Eu apunteime onte cando ia ir para cama, que vin que remataba hoxe as 14:00 h e pola mañan como estou no curro non o podería facer.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 17:28
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Gracias,inscrito,hace tiempo que tengo ganas de conocer esta carrera.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 18:15
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Yo la he corrido varias veces pero en el formato antiguo, cuando terminaba en la carballeira de Santa Minia. Ahora son 10 km aproximados, en dos vueltas, con salida y llegada en el campo de fútbol. No he encontrado el recorrido pero conociendo la zona tiren para donde tiren va a haber cuestones. Preparémonos para una rompepiernas de manual.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2022, 20:51
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Eu a derradeira vez que a corrín foi no 2018, e o percorrido cambiarono así que non podo informar, pero tendes mota información da carreira nesta páxina web.

carreirapedestredaamai...gspot.com/
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Set 2022, 9:44
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

gefreiter escribió:
Yo la he corrido varias veces pero en el formato antiguo, cuando terminaba en la carballeira de Santa Minia. Ahora son 10 km aproximados, en dos vueltas, con salida y llegada en el campo de fútbol. No he encontrado el recorrido pero conociendo la zona tiren para donde tiren va a haber cuestones. Preparémonos para una rompepiernas de manual.
Boas, coíncido co de "rompepernas", salvo a recta de saída creo que pouca zona llana vai haber.
Son duas voltas ó mesmo circuito.
Saudos.
Fer.

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
142 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Out 2022, 14:55
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Tíñaa hai tempo marcada en vermello no calendario como a miña primeira carreira en máis de 30 meses; pero, para variar, ando moi ao borde da lesión. Así que vou pospoñer o meu triunfal retorno ata a de Santiago (co seu moi módico prezo de inscrición) ou Ames, e facer absentismo en Brión (cousa da que non son fan Avergonzado ).

Teño curiosidade por saber que vos parece o novo circuíto da Amaía, aínda que me gustaría que a organización recuperase a carballeira de Santa Minia para o ano. Rezar

E tamén me encantaría que houbese máis carreiras de distancias entre 5 e 10 km, xa que me aburre un chisco que varias das miñas habituais (esta, Ames, Boiro, O Pino, Broña) sentisen a necesidade de volverse dezmiles nalgún momento hai uns anos. Agora que volvemos a que menos xente corra as carreiras, tamén poderiamos volver ás orixes nisto. Ríndose Na variedade está o gusto Sorriso

Dito isto, fantástico recordo das miñas 13(?) participacións en Brión. Media vida!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Out 2022, 6:55
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Fer, pois a recuperarse, e a ver se o 23 podes estar na de Ames, eu esta non a corrín en tantas ocasións coma ti, onte fixen a 7ª, sendo a primeira vez que a corrín no ano 2005 (xa choveu), e o percorrido variou moito en todos estes anos.
O percorrido actual comparado cos das primeiras edicións que corrín e moito máis levadeiro, ainda que ten caseque 10 Kms. as costas non son tan duras e despois tamén ten unhas grandes baixadas para compensar as subidas.
O que menos me gusta é o de non sair e rematar na carballeira de Sta. Minia, sitio ben fermoso por certo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Out 2022, 7:11
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Duas semanas despois do fracaso da media de Oporto, tocaba ver se recuperara da contractura sufrida, así que en compañía dun nutrido grupo de compañeiros do C.A.O. estivemos en Brión.
Como levaba 13 días sen facer nada, debín quentar uns 300/400 mts. e saida dende atrás de todo, Obxetivo rematar e a máis mínima sinal de molestia parar. O primeiro Km. de toma de contacto, o máis lento da carreira, xa que tamén ten algo de subida en 5'14", vou despaciño controlando as sensacións e o percorrido é moi parecido o da edición do 2018, a derradeira que corrín, subida longa, ainda que cun descansiño para bordear o santuario de Sta. Minia e despois toca baixada longa e moi pronunciada, ahí voume frenando, para protexer o sóleo, cando chegamos abaixo, toca xirar a esquerda e despois doutra subida, cun tramo final durísimo, para completar a 1ª volta todo o que queda e baixar e llanear, metade da carreira feita e sen molestia nengunha, así que vou aumentando o ritmo, xa que ademáis xa coñecemos o que nos queda, así que chegamos a meta cun bo ritmo no derradeiro Km. sen incidencias.
Polo meu GPS, a 4'57" xustiño para unha distancia de 9'820 Kms.
Despois da ducha reparadora, quédamonos un bo anaco tomando algo pola zona e disfrutando da compañía dos compañeiros do club.
Un saudo e posiblemente o sábado acuda a Carreira gratuita do dolmen de Dombate.
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Out 2022, 9:51
Asunto: Re: 39º CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA

Si para el año la hacéis de una sola vuelta salís ganando, madre de Dios que dura se hizo. Tomarme en serio si es este circuito es mejor hacer como el año pasado. Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos