Foros ›
VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 20 Xan 2022, 10:20
Asunto: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Vuelve de nuevo el circuito de Coruña con esta carrera por la universidad,este año con el añadido de la vuelta por la pista de atletismo.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
405 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xan 2022, 11:24
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Y este año además del añadido de la pista de Atletismo (es decir le sumamos unos 400 metros al recorrido y pasamos por poco los 7 kms) pues le tenemos que sumar desgraciadamente el USO DE MASCARILLA EN TODA LA PRUEBA Muro
Un auténtico despropósito

fb.watch/aEYrPqTpGx/
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 20 Xan 2022, 13:16
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

galaxian escribió:
... le tenemos que sumar desgraciadamente el USO DE MASCARILLA EN TODA LA PRUEBA Muro

Ok, pois un que se de de baixa da proba.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 20 Xan 2022, 18:37
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Seguid disfrutando.



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 20 Xan 2022, 22:35
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Entendo que só será de cara á galería.... Na San Silvestre tamén poñía o da mascarilla all the time (creo) e vin as fotos dos primeiros clasificados chegando a meta coa cariña ó aire. Non sei, ó peor despois descalificáronnos...
Báixase, e listo (gracias ós "expertos" da xunta que impuxeron esa medida "made in Galicia" durante meses, quen máis e quen menos colleu experiencia nesa arte); non creo que veña correndo un xuíz detrás de cada un de nós.
Por certo, alguén sabe se outra persoa pode recoller o dorsal por ti? Hoxe chamei, escribinlles... pero é complicado dar cos da organización.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2022, 10:23
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Por se lle interesa a alguén, acabo de chamar e parece ser que se poden pillar dorsais doutra persoa, sempre e cando se presente o pas. covid para cada unha. Entendo que non o haberá que levar á carreira (o pas. covid), pero estamos nun punto, que case mellor non arriscarse e mellor será metelo no "run pack covid".
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Xan 2022, 9:41
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Afortunadamente yo aquí no tengo que correr con mascarilla (ni tuve que hacerlo en ningún momento de la crisis).
Pero si me mandaron correr con mascarilla me negaría. Es una barbaridad. No entiendo cómo la gente no se queja.
Mira que hemos vistos quejas de corredores por razones tales como.... el precio de la carrera, la camiseta, el guardarropa, la bolsa del corredor, que si estaba mal medida.... pero por algo como esto que sí que importa, parece que la gente no se queja.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Xan 2022, 16:07
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

corredor101 escribió:
Afortunadamente yo aquí no tengo que correr con mascarilla (ni tuve que hacerlo en ningún momento de la crisis).
Pero si me mandaron correr con mascarilla me negaría. Es una barbaridad. No entiendo cómo la gente no se queja.
Mira que hemos vistos quejas de corredores por razones tales como.... el precio de la carrera, la camiseta, el guardarropa, la bolsa del corredor, que si estaba mal medida.... pero por algo como esto que sí que importa, parece que la gente no se queja.

Eso es porque aquí somos tan catetos que seguimos creyendo que el virus se mueve a voluntad, por el aire libre como un dibujo animado. Después de todo lo vivido. Y además tenemos ese espíritu de sacrificio administrativo tan español, sobretodo en Galicia. Y por supuesto, el que dirán los vecinos si me ven corriendo sin mascarilla. Negacionista Deportista esputando maravilla por las aceras de Matogrande que limpiaban en el 2020 cada 12 h (aún recuerdo eso). Puede que la Organización tenga en cuenta este pensar coruñés, puede también que la Organización se crea del todo este pensar coruñés.

En esta carrera, que no me queda tan lejos de casa, se puede dar la situación en la que yo, mismamente, me la cruce corriendo sin estar inscrito, me echen, me detengan y me enjaulen. Al trullo, después de ponerme la pauta completa.

Y mientras tanto las cervezas en las terrazas. País de gilipollas.

(Conste que tengo las tres dosis, y además he pasado el asunto más o menos solidariamente en mi casa, la semana pasada)

Bravo a la Organización.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Xan 2022, 16:09
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

freakyrunning escribió:
corredor101 escribió:
Afortunadamente yo aquí no tengo que correr con mascarilla (ni tuve que hacerlo en ningún momento de la crisis).
Pero si me mandaron correr con mascarilla me negaría. Es una barbaridad. No entiendo cómo la gente no se queja.
Mira que hemos vistos quejas de corredores por razones tales como.... el precio de la carrera, la camiseta, el guardarropa, la bolsa del corredor, que si estaba mal medida.... pero por algo como esto que sí que importa, parece que la gente no se queja.

Eso es porque aquí somos tan catetos que seguimos creyendo que el virus se mueve a voluntad, por el aire libre como un dibujo animado. Después de todo lo vivido. Y además tenemos ese espíritu de sacrificio administrativo tan español, sobretodo en Galicia. Y por supuesto, el que dirán los vecinos si me ven corriendo sin mascarilla. Negacionista Deportista esputando maravilla por las aceras de Matogrande que limpiaban en el 2020 cada 12 h (aún recuerdo eso). Puede que la Organización tenga en cuenta este pensar coruñés, puede también que la Organización se crea del todo este pensar coruñés.

En esta carrera, que no me queda tan lejos de casa, se puede dar la situación en la que yo, mismamente, me la cruce corriendo sin mascarilla, sin estar inscrito, me echen, me detengan y me enjaulen. Al trullo, después de ponerme la pauta completa.

Y mientras tanto las cervezas en las terrazas. País de gilipollas.

(Conste que tengo las tres dosis, y además he pasado el asunto más o menos solidariamente en mi casa, la semana pasada)

Bravo a la Organización.

xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 22 Xan 2022, 22:20
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Eu estiven pensando que ó mellor tamén é por aforrar darnos mascarillas ó rematar. Foilles ben a experiencia na S.Silvestre (non vin protestas), así que decidirían extender o apaño ó resto de probas da cidade e aforrar así uns eurillos. Se non tes a máscara en meta ben sudada e húmida, ademais de incumplir as normas non agardarás que eles che dean unha seca e limpa e que puidese realmente valer para algo....
Por outra banda, estamos no culmen mundial de restriccións covid (incluídas tamén, desgraciadamente, as de pouco ou ningún respaldo científico, e si moito político). De feito, se xa o estado se caracterizou por medidas "estrela" como mascarillas en exteriores, a xunta decidíu destacar un pouco máis obrigando a levalas para cousas nas que no resto da estado estaban exentos (léase correndo), e o concello da Coruña decidíu dar un paso máis e convertirse xa en abandeirado mundial obrigando a facer algo que -que eu saiba- non se fixo en ningún outro lugar: obrigar a facer as carreiras populares con elas postas. Así que, nese contexto estado-comunidade-concello é normal que exixan levar mascarilla. Malo será que non cole...
Despois está tamén o das quendas de 300 persoas. Escápaseme un pouco o obxetivo... Se hai un positivo nalgún dos días seguintes... van contactar cos outros 299?... van facer un cribado de PCR? Que pasaría se, por exemplo, en vez de ser quendas de 300 foran de 500?... e se saíramos todos xuntos? Non será que só hai posibilidades de contaxiar a xente de 2 metros á redonda, haxa 300, 500, ou 1000 persoas á hora de saír? Se somos en total, por exemplo, 1000... onde van a agardar os 700 que salen nas quedas segunda, terceira, e cuarta?... repartidos por todo Matogrande respetando 1,5 m de distancia ou apelotanos esperando que lles toque entrar no caixón? E, sobre todo, o que pensou o das quendas de 300 persoas... fíxose todas estas preguntas antes de poñer esa norma? Supoño que estará moi ocupado para respondelas.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2022, 19:36
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Por fin se dió el pistoletazo de salida del circuito. Un placer coincidir con tantos de siempre. Disfruté la primera carrera de matogrande. Gracias al Ayuntamiento por empezar a poner en marcha todas las carreras.

Dos incisos. Uno lo de las mascarillas.Yo está claro que no pienso competir con mascarilla. Pero no hubo problema. A los 100 m me la bajé y al llegar a meta me la volví a subir. El Ayuntamiento no anduvo detrás de nadie por ello. Y como yo creo que la mayoría. Creo que lo de la mascarilla obligatoria sobra. De cara a la galeria queda bien decir que es obligatoria pero en fin...

Otro lo de la vuelta a la pista de atletismo. Media pista estaba helada. No había forma de correr sin ir patinando. No sé si se cayó alguien pero fue bastante peligroso. No entendí que nos obligaran a meternos en esas condiciones pudiendo hacer una variación de última hora.

Lo digo por destacar esos dos puntos que por lo demás contento y esperando ya la siguiente carrera.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 24 Xan 2022, 12:15
Asunto: Re: VI Carrera Popular de Matogrande 23/01/22

Me encantó la carrera, y genial lo de la vuelta a la pista! además por la calle 4 para estar unos metros extra! Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos