Foros ›
Author

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Somewhere, anywhere, everywhere
Reply with quote Post Wed, 11 Nov 2020, 8:56
Post subject: 2020 Varna Marathon

Sempre nos quedará Bulgaria...

Recoñezo que me daba algo de pereza abrir un fío para comentar a experiencia, pero a día de hoxe hai que celebrar e difundir non só que se poda participar en eventos así, se non incluso saír do teu país, do teu concello... de feito chego a "escaparme" 2 días despois e estaría cometendo unha ilegalidade!

Ademáis agora xa o comentaron os xornais aquí polo que mellor compartilo tamén no foro coas miñas palabras.

Despois do sabor agridoce de Sofia, quedeime coas ganas de "competir" un maratón, e claro, se na bolsa do corredor che meten un folleto sobre a carreira de Varna e un voucher para voar con Wizz Air... pois claramente te incitan a aproveitar a ocasión...

Varna está na costa leste de Bulgaria, no mar Negro, e o circuito consta de 4 voltas de 10.5k, pasando polo centro peonil e logo por un gran parque e a estrada que bordea a costa a pé de praia. A min sorprendeume bastante e pareceume máis bonito có de Sofia. Sobre o de dar voltas a un circuito, para gustos, pero eu prefiro ver os puntos positivos, como poder ir "recoñecer" o circuito os días antes dándolle unha volta...

En número de corredores o maratón é moi pequeno (100) e ao mesmo tempo saían os da media (150), e 15 minutos despois os da 10,5k (1 volta), que foron uns 200, así que en total nin 500 participantes... Outros anos obviamente a participación é maior, tamén tendo en conta que se celebra en Maio e este ano pospúxose polo que todos sabemos.

Eu destacaría o ben sinalizado e valado que estaba todo, con moitos voluntarios e policía en todos os cruces.

A nivel persoal moi contento. Os primeiros kms, coma sempre, sae bastante xente diante esprintando (hai que coller sitio, non vaia ser que queden encerrados e non podan adiantar), pero pouco a pouco vou atopando o meu ritmo e pasando xente, ata que comezo a ver ás que supoñía eran as 3 top (da media). A primeira vexo que leva un ritmo máis ou me nos acorde ao que eu quero levar así que decido ir con ela a partir do km 4, e imos xuntos ata o 12, cando por desgracia desacelera bastante a pesar de intentar animala para que se pegara a min (pilleille o gusto a iso de correr con mulleres Angel ) pero non foi capaz así que seguín eu só ata o final. Unicamente adiantei a 2 persoas das que realmente ían diante miña:
- Un, curiosamente, nun dos xiros mira cara min e faime un xesto coa man de "frena" ou "espera" que non sei que significaba, pero uns poucos kms despois vino para ao lado dunha árbore Muro
- Outro, a falta de 5k, vexo que se para e xusto cando o estou pasando dase volta, e mira ao dorsal con cara de preocupación, intenta arrancar e seguirme pero non o consegue...

Outra vantaxe de dar varias voltas e que haxa outras carreiras é que van pasando xente así que completamente só non corres, ademáis de que algúns te animan cando pasas ( Rezar )

O circuito ten tela. É bastante sinuoso pero o peor de todo é un xiro de 180 graos (como os odio!) e unha baixada pronunciadísima cando se chega ao final do parque e baixamos á estrada paralela á costa que bordea as praias.

Esta vez non tiven problemas coa hidratación. Fun ao seguro (bebida Maurten antes, e xeles Maurten durante a carreira). Pequenos sorbos de auga e baixando o ritmo para tragar o xusto e necesario sen atragantarse, e os xeles de medio en medio cada 5 km!!! Ao cruzar a meta esta vez a parte da alegría da marca (2:25:09 de tempo neto finalmente, a só 1:48 da milla mellor marca en Londres 2019... ) e da posición (sétimo, o que me fai subir ao podium e levar premio económico Bailar ) o que máis me satisface é a sensación natural de fame e sede, de saber que puideches dar o máximo posible sen que o estómago o estropease!

Resultados
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
664 Posts
Ponteareas
Reply with quote Post Wed, 11 Nov 2020, 10:38
Post subject: Re: 2020 Varna Marathon

Noraboa Novamente

Saú2 desde Ponteareas
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
444 Carreiras
5685 Posts
CdA, Tomiño
Reply with quote Post Wed, 11 Nov 2020, 21:29

Te admiro, Simón.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
ghose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/01/20
0 Carreiras
265 Posts
Galiza
Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 6:42

moi ben Simón! e gracias por compartir a experiencia! Aplauso

non deixemos pasar por alto o dato: pasouno ben Bailar

O dato de 2h25' tamén é significativo Chupete . Xa hai que dar zapatilla.

Est.2008 Do Sofá ó 5K
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
3634 Posts
Santiago
Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 8:58

Impresionante la experiencia y la marca
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 13:05

Rama escribió:
Noraboa Novamente

Saú2 desde Ponteareas

Gracias outra vez!
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 13:07

DoctorSlump escribió:
Te admiro, Simón.

En breves poderemos deixar de admirarnos e mirarnos ou incluso tocarnos!
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 13:08

ghose escribió:
moi ben Simón! e gracias por compartir a experiencia! Aplauso

non deixemos pasar por alto o dato: pasouno ben Bailar

O dato de 2h25' tamén é significativo Chupete . Xa hai que dar zapatilla.

Pois si ghose, ao final diso se trataba e podo dicir que si que o disfrutei!
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 13:12

gefreiter escribió:
Impresionante la experiencia y la marca

Gracias gefreiter!

Si, materialmente teño a medalla e a cartulina do importe do premio, pero o que de verdade emociona ao tocar eses obxectos son as experiencias vividas durante a carreira e a viaxe.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
3923 Posts

Reply with quote Post Thu, 12 Nov 2020, 18:24

Enhorabuena por esa marca y por esa experiencia vivida.

Normalmente, para preparar un maratón, hay que currárselo. Hoy en día hay que currárselo para encontrar un maratón que se dispute y viajar hasta allí.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Sat, 14 Nov 2020, 8:18

corredor101 escribió:
Enhorabuena por esa marca y por esa experiencia vivida.

Normalmente, para preparar un maratón, hay que currárselo. Hoy en día hay que currárselo para encontrar un maratón que se dispute y viajar hasta allí.

Gracias unha vez máis!

Very Happy As dificultades para poder correr haberá que usalas como motivación para dalo todo en carreira!
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Wed, 18 Nov 2020, 10:25

(Outra) actualización:

O que quedou primeiro en Varna, Youssef Sbaai, acaba de dar positivo por EPO despois do control en competición no maratón de Sofia... Tendo en conta que o de Varna foi só 27 días despois... Non hai máis que engadir!

Están acabando co atletismo... e mentres a World Athletics medindo as solas das zapatillas...

Por certo, tendo en conta que a súa tramposa victoria queda invalidada, eu pasaría de quedar 7 a 6, polo que pasaría a merecer un premio económico maior. A quen lle teño que pasar a factura? Wink

www.athleticsintegrity...s-in-force
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
444 Carreiras
5685 Posts
CdA, Tomiño
Reply with quote Post Wed, 18 Nov 2020, 15:40

Bah, por un poco de epo cómo te pones. Lo importante: ¿era obediente y llevaba mascarilla?

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
14 Carreiras
361 Posts
Reply with quote Post Thu, 19 Nov 2020, 9:46

DoctorSlump escribió:
Bah, por un poco de epo cómo te pones. Lo importante: ¿era obediente y llevaba mascarilla?

Very Happy Nin iso!

De feito subiu ao podio e foinos dando a man a todos, un por un!!!

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum