Foros ›
Entrenar respetando medidas co-vid
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mér, 15 Abr 2020, 18:06
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Estou dacordo co que comentades de que haberá menos carreiras polo descenso de patrocinio público e privado, pero nese aspecto tampouco sería un problema, voltaríamos ás carreiras de dorsais grandes sen moita publicidade e retomar os orixes deste deporte, que radican un pouco en cada un dos que o practicamos. Tamén por outra parte hai unha súper oferta de probas tanto de ruta coma de trail e isto será un especie de criba, xa veremos a duración do efecto.
Máis ben, eu penso que un dos hándicaps cos que podemos dar de bruces sería un repunte otoñal desta porquería, con todas as súas implicacións...
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Abr 2020, 21:18
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

FisionBoy escribió:
Máis ben, eu penso que un dos hándicaps cos que podemos dar de bruces sería un repunte otoñal desta porquería, con todas as súas implicacións...

Pues los chinos ya advierten de un muy probable rebrote y le ponen fecha: noviembre.
Pongamos los barbas a remojar, plantemos patatas y aprovechemos la "belle epoque" entre guerras para disfrutar de lo que nos gusta cuando nos dejen salir.

Si nos dejan, como decía la canción.
Y no olviden supervitaminarse y supermineralizarse.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2020, 3:43
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

FisionBoy escribió:
[...], voltaríamos ás carreiras de dorsais grandes sen moita publicidade e retomar os orixes deste deporte, [...]

pois nin tan mal Chupete

Xa o dicides por ahí arriba, que eso de apiñotarse na saída imos tardar en velo e se me preguntades eu creo que vai pasar moito tempo antes de que permitan eventos de este tipo. Afortunadamente no teño NPI de esto e podo estar equivcado Mr. Green (ojalá Disimulando )

Tintin escribió:
[...]
Quizás sea un momento de valorar la VIDA, y que nos demos cuenta de que correr nos da tanta vida como nos la quita.

Solo es mi reflexión, 100% cuestionable y mi creencia de que la vida ahora lo que menos pide es CORRER. [...]

Gracias por compartir a túa opinión/reflexión.

Entendo o teu comentario no sentido de que esta situación pode facer que algunhas persoas atopen un momento para reflexionar acerca de cómo entenden esta afición e actúen en consecuencia no futuro, cando antes nin se plantexaban tales asuntos.
Se correr "nos da tanta vida como nos quita", entón ben vida sexa a reflexión, pois boa falta nos faría. Na miña opinión.

Est.2008
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2020, 8:32
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Yo no voy tan allá como para pensar cuando volverán las carreras, con salir a correr me conformo. Correr por correr, porque me gusta, porque me sienta bien, porque me de paz, porque quiero......me sobran los motivos.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Abr 2020, 16:44
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Dejo un vídeo por aquí de media hora, que seguí esta tarde y acabé mallado. La intensidad le pone cada uno la que le apetezca Sorriso
Los que seáis flojos como yo, sudáis seguro.
youtu.be/mEcTv_omtPY
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Abr 2020, 17:56
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

slowmotion escribió:
Dejo un vídeo por aquí de media hora, que seguí esta tarde y acabé mallado. La intensidad le pone cada uno la que le apetezca Sorriso
Los que seáis flojos como yo, sudáis seguro.
youtu.be/mEcTv_omtPY

Prueba a hacer esta rutina. Yo suelo hacer 4 series y en una ocasión hice 5 ...

www.youtube.com/v/Jbjb...amp;t=138s
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Abr 2020, 19:03
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Pois a min imaxino que coma todos os que corremos, gustaríame poder correr polos lugares nos que adestro habitualmente, o 90% das veces non me cruzo con ninguén (nin andando nin correndo), pero si que vou botar moito de menos ir as carreiras, eu disfruto moitísimo acudindo a elas, enchenme completamente todo o que as rodea, a previa, a carrerira en sí e despois a post carreira cos colegas. E paréceme que van pasar moitos meses ata que autoricen as carreiras multitudinarias.
Eu vou manténdo a forma, xa que estou cumprindo o obxetivo de facer 2 veces a semana o leira running (esta batín o meu record en distancia con 11'5 e 12 Kms.) hoxe antes de correr tiven que desbrozar todo o percorrido xa que ainda que xa teño feito un carreiro, a herba dos lados nalgún tramo caíalle enriba do grande que estaba.
Un saudo.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Abr 2020, 19:34
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Pues a mí lo que comenta el presidente me parece absurdo. No por dejar salir a los niños, sino por no dejar también salir al resto de gente individualmente con mascarilla y manteniendo las distancias.
Yo hago teletrabajo y salgo sólo una vez a la semana lo mínimo a hacer la compra enfrente de casa con mascarilla y guantes (por respeto al resto de la gente, que no me preocupa especialmente contagiarme salvo por lo tedioso del proceso). Mi pareja, ella sóla, una vez a la semana a la frutería bien cargada también.
Ya empiezo a estar cansado de ver salir a mis vecinos con la niña o ir todos los días “a por el pan” (y de lo que no me enteraré, que no soy la vieja del visillo :)), la policía en mi zona hace la vista gorda salvo que sean casos “flagrantes”...
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2020, 9:10
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Gracias Slow por el enlace.
Víctor, el tuyo no soy capaz de verlo.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2020, 11:10
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

freakyrunning escribió:
Gracias Slow por el enlace.
Víctor, el tuyo no soy capaz de verlo.

A ver si ahora va:

youtu.be/Jbjbbm6wl1g
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2020, 12:57
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Si. Perfecto.

Le llega al fulano.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2020, 16:24
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

freakyrunning escribió:
Si. Perfecto.

Le llega al fulano.

Me gustaría ver la cara del pobre Alejo después de 4 series Mr. Green Mr. Green
Santacompanha

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/17
17 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2020, 18:49
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

slowmotion escribió:
Pues a mí lo que comenta el presidente me parece absurdo.
Coidado!!! por esa frase podes ir preso ou ser deportado Demo sorrindo Demo sorrindo
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2020, 20:36
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Santacompanha escribió:
slowmotion escribió:
Pues a mí lo que comenta el presidente me parece absurdo.
Coidado!!! por esa frase podes ir preso ou ser deportado Demo sorrindo Demo sorrindo
De eso nada, que estoy confinado Mr. Green
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2020, 17:16
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Teño un neno de 10 anos. ¿Alghún plan de entreno express para que os meniños podan rodar a 4' o km? Con que sexa quen de facelo a partires do domingo, chéghame.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos