Foros ›
Author

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
9 Posts

Reply with quote Post Thu, 12 Mar 2020, 1:59
Post subject: Más premios menos sorteos

Nestes anos que levo correndo en moitas carreiras, acadando moi poucos premios de verdade. Gustaría revindicar o moito beneficio que os corredores aportados as vilas e cidades onde corremos. Ademáis do exemplo que da correr para ter boas defensas e boa saúde, tamén o medio ambiente vese fortalezido.
Polo cal as autoridades tanto sanitarias como mediambientais deberías recompensarnos este esforzo, a todas as persoas que nos esforzamos por rematar as carreiras o mellor posible.
Por exemplo, estaría ven dar premios ecónomicos ou vales para comida que moitas veces non puiden disfrutar o que merecia
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
9 Posts

Reply with quote Post Thu, 12 Mar 2020, 2:07
Post subject: Re: Más premios menos sorteos

Neste foro podedes dar a bosa sonceira opinion tendo en conta os moitos cartos que os concellos reciben da xunta
ghose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/01/20
0 Carreiras
175 Posts
Galiza
Reply with quote Post Thu, 12 Mar 2020, 6:02

bonificar a cuota de autónomos estaría ben, pero un bono para a AP9 sería un puntazo Chupete Temos ó compañeiro Rueda que debería facer lobby ahí no consello da Xunta, que para eso lle votamos.

Pero conste que eu estou MOI A FAVOR DOS SORTEOS, que polo menos así teño posibilidades de pillar algo Silbar (aparte dun virus Twisted Evil )
----------------------------------

Conste tamén que hai seguros médicos que teñen en conta os datos de "actividade física" do asegurado e bonifican en función.

Est.2008
Amina

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
1/09/14
0 Carreiras
3037 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Thu, 12 Mar 2020, 7:05

ghose escribió:
Conste tamén que hai seguros médicos que teñen en conta os datos de "actividade física" do asegurado e bonifican en función.

Y yo sin saberlo... Llamo hoy mismo a mi agente de seguros para que me bonifiquen con efecto retroactivo todas las carreras en las que he participado. Aún me van a quedar a deber Very Happy

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum