Foros ›
V Carreira Nocturna Vedra (04/01/20)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 09 Xan 2020, 14:03
Asunto: V Carreira Nocturna Vedra (04/01/20)

Fui a esta carrera solidaria porque me habían hablado bien de ella,y no hubo queja,mucho ambiente,muchos peques,y mucho frío,carrera durilla con cuestas largas,y zonas poco iluminadas,pero creo que esto es recurrente de otros años,al igual que el chocolate con churros al terminar,enhorabuena....
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Xov, 09 Xan 2020, 16:36
Asunto: Re: V Carreira Nocturna Vedra (04/01/20)

Eu tamén fun e gustoume, aunque había un par de sitios que non estaba de todo cerrado e podía confundir, pero bueno, o peor de todo foi o frío. Menos mal que había chocolate con churros!
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xan 2020, 20:41
Asunto: Re: V Carreira Nocturna Vedra (04/01/20)

Aplauso Moi feliz Hola a tod@s !!!
Pois eu non son moito de fixarme nas carreiras se hay bo ambiente...frio...calor...costas...chocolate...cerveza etc...pero foi a primeira participacion en esta carreira...e de saber como era o percorrido non faria o mesmo que fixen...eu non notei frio pra nada..sobre todo nas pernas...todo ok...vemonos na proxima edicion...
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xan 2020, 16:34
Asunto: Re: V Carreira Nocturna Vedra (04/01/20)

coyote escribió:
:=D) Moi feliz Hola a tod@s !!!
Pois eu non son moito de fixarme nas carreiras se hay bo ambiente...frio...calor...costas...chocolate...cerveza etc...pero foi a primeira participacion en esta carreira...e de saber como era o percorrido non faria o mesmo que fixen...eu non notei frio pra nada..sobre todo nas pernas...todo ok...vemonos na proxima edicion...


Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2020, 15:46
Asunto: Re: V Carreira Nocturna Vedra (04/01/20)

También participé de esta carrera nocturna. Cuando llegamos aún daba un poquito el sol, y aún así hacía muchísimo frío, así que imaginaros cómo fue cuando ya estábamos a oscuras.

Recogimos el dorsal y nos fuimos a echar un vistazo al pabellón, porque anunciaban un mercadillo solidario navideño. Dentro nos encontramos con varias mesas donde vendían productos artesanales: gorros, bolsos, calcetines, manteles, etc Todos hechos a mano por un grupo de señoras mayores que según me explicaron se reunían varias veces a la semana para hacer talleres de costura. En esta ocasión, todo lo que vendían era con el fin de recaudar fondos para una organización de niños con cáncer. No me quedé con el nombre, pero sí que nos llevamos un gorro de lana que uso ahora con bastante frecuencia Sorriso

Justo al lado había una cafetería, así que aprovechamos para tomar un café y ya con prisa fuimos a cambiarnos al coche.

El recorrido empezaba dando una vuelta grande al pabellón y luego ya tirábamos hacia una iglesia. Cuestas, cuestas y más cuestas, mi recorrido favorito (modo irónico "on"). Es cierto que había zonas demasiado oscuras, con muy poca iluminación. Llegamos a meta y nos fuimos a duchar raudos y veloces temiendo que se acabase el agua caliente. De ahí a tomar el chocolate con churros. En serio, en invierno debería ser obligatorio que los avituallamientos finales tuviesen algo caliente.

Muchas gracias a los organizadores y voluntarios, y a las señoras del mercadillo solidario por su gran labor desinteresada.

Una pena que no haya apenas fotos del evento.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos