Foros ›
Autor
Mensaxe
manueleiras

Organización
Organización
4/07/13
3 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Dec 2019, 22:22
Asunto: IV RUN FOZ RUN NADAL

22 DE DECEMBRO A PARTIR DAS 16:30H
INSCRICIÓNS EN SPORTMANIACS.COM

16:30 CARREIRAS INFANTILES
17:00 CARREIRA ABSOLUTA

SAIDA PRAZA ROSALIA DE CASTRO, FOZ.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Dec 2019, 9:39
Asunto: Re: IV RUN FOZ RUN NADAL

Pois alí estaremos!
Carreira moi recomendable con todos os servizos na praza de saída/meta.
Ademáis organizada por Manu, un amante do atletismo e por suposto coa axuda de todos os do clube de atletismo de Foz!
Animádevos. Guiño
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 19 Dec 2019, 17:44
Asunto: Re: IV RUN FOZ RUN NADAL

Me cancelaron Ferrol el sábado y Ribadavia el domingo,así que habrá que debutar en Foz si la ciclogénesis lo permite...............
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2019, 19:01
Asunto: Re: IV RUN FOZ RUN NADAL

Pues ya de vuelta,muy bien todo,el recorrido un poco mas durillo de lo esperado,pero se nota cuando se hacen las cosas con cariño y para el disfrute del corredor,gran ambiente de atletismo popular,con muchos niños,y agradecer sobretodo ese detalle del chocolate caliente al terminar.
Felicitar al keniata blanco por su victoria,no voy a enumerar todo lo que dijo el speaker para no ponerlo colorado,jajaja,pero....y es que además es buen chaval,lo dicho,un crack.
Volveré a Foz en verano para correr ese 7k del que tan bien me han hablado.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2019, 19:40
Asunto: Re: IV RUN FOZ RUN NADAL

Mientras espero a la cena de Nochebuena y después de escribir una carta de Papá Noel dirigida a mis sobrinas las peques, toca preparar la crónica de la Run Foz Run Nadal.

Estaba inscrita a dos carreras este pasado fin de semana, pero Fabián confabuló para que suspendiesen ambas, así que hubo que buscar alternativa (un fin de semana sin carrera, no es fin de semana) y la Run Foz Run Nadal fue la elegida.

Nos llovió un poco durante el calentamiento, pero luego el tiempo nos respetó durante la carrera. El viento, como no, siempre en contra (¿alguna vez lo tenemos a favor?). La verdad es que la carrera me gustó... aunque Simón nos mintió deliberadamente cuando nos dijo que era llana jajaja.

Todo cerca, salida, llegada, chocolate, duchas, escenario, chocolate, aparcamiento, recogida de dorsales, ... ¿he dicho chocolate? En serio, en invierno en las carreras el avituallamiento final debería ser obligatoriamente algo caliente.

Un placer conocer al keniata blanco. Y por cierto, me he alegrado mucho de ver hoy que eres uno de los 500 primeros, parece que lo que hablamos mientras esperábamos a los premios dejó poso en tu cabeza Guiño Así que nos veremos de nuevo como muy tarde en junio.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Dec 2019, 10:14
Asunto: Re: IV RUN FOZ RUN NADAL

Keniano branco!!! Anda que, a culpa é miña por levar esa camiseta, que se crean unhas expectativas que non se merecen...

Pero xa falando do importante, a carreira coma sempre moi ben organizada, como xa dixeron Amina e Lihto. E camiseta para todos os inscritos! con mensaxe divertida de verdade... Polborun hahaha.

E ademais con Felipe Barata de speaker sempre ten un plus de calidade por todo o que aprendemos sobre atletismo con el.

Aproveito para recomendar outra das carreiras organizada polo Atletismo Ria de Foz, a que se celebra a principios/mediados de Agosto. Que son uns 6 km e pico. E esa si ten subidas duras pero tamén mais divertida e bonita desde o meu punto de vista, ademais de concorrida, pois coa cantidade de turistas que hai en Foz nesa época xa vos podedes imaxinar.

P.S. Amina, si inscribinme por culpa vosa, xa se verá o que fago pero vendo que se van acabar as inscricións, por se acaso...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos