Foros ›
XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 9:25
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Un maratón bien organizado deja mucho, pero que mucho dinero en una ciudad, y más en Coruña que es el único en todo el noroeste de España.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 13:56
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

memphis_ESP escribió:
Unha media maratón ou unha maratón debería depender máis da concelleira de turismo que da de deporte.

Sinto discrepar.
Entendo que os eventos, sexan do tipo que sexan, deben estar organizados por xente metida na materia, que incluso poden participar (ou non).

Non dúbido que na Concellería de Turismo haia xente que manexe ben o tema do deporte, pero supoño que a xente que está na da Deporte estará aí por algo, ¿non?

memphis_ESP escribió:
Ata un trail nunha aldea pódelle salvar o mes a dúas tabernas. Unha proba non dá cartos só á organización.

É certo que un dos efectos que acarrea unha carreira sexa o beneficio económico que achega ao lugar, algo que non debemos esquecer pero....¿é ese realmente o obxectivo prioritario de organizar unha carreira?, ¿Non debería primar o aspecto deportivo?.

Logo, se ademais, trae consigo beneficios económicos para a zona, perfecto.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 14:13
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

JuanBellas, por supuesto que prima lo deportivo, pero si el organizador es un Ayuntamiento, tiene que pensar en el bien común de los deportistas y de las empresas locales y ciudadanos. Si una vez que se tienen cubiertas las necesidades deportivas parejas a la maratón, se puede beneficiar al comercio y a la promoción de la ciudad, es matar dos pájaros con el mismo tiro. Sería hacer una gran fiesta del deporte beneficiando tanto a deportistas como a comerciantes y ciudadanos. Toda puede ir parejo simplemente con una buena promoción.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 15:08
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

ZANCADILLA escribió:
JuanBellas, por supuesto que prima lo deportivo, pero si el organizador es un Ayuntamiento, tiene que pensar en el bien común de los deportistas y de las empresas locales y ciudadanos. Si una vez que se tienen cubiertas las necesidades deportivas parejas a la maratón, se puede beneficiar al comercio y a la promoción de la ciudad, es matar dos pájaros con el mismo tiro. Sería hacer una gran fiesta del deporte beneficiando tanto a deportistas como a comerciantes y ciudadanos. Toda puede ir parejo simplemente con una buena promoción.

Contestado. Nada que engadir Aplauso
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 15:20
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

ZANCADILLA escribió:
JuanBellas, por supuesto que prima lo deportivo, pero si el organizador es un Ayuntamiento, tiene que pensar en el bien común de los deportistas y de las empresas locales y ciudadanos. Si una vez que se tienen cubiertas las necesidades deportivas parejas a la maratón, se puede beneficiar al comercio y a la promoción de la ciudad, es matar dos pájaros con el mismo tiro. Sería hacer una gran fiesta del deporte beneficiando tanto a deportistas como a comerciantes y ciudadanos. Toda puede ir parejo simplemente con una buena promoción.

Si eu non estou a dicir que non se podan facer as cousas para que a parte económica tamén sexa beneficiosa para a cidade. O único que digo é que iso, con ser importante, paréceme secundario fronte ao plano deportivo.
Ambas facetas non me parecen incompatibles, para nada.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 15:22
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Para organizar unha carreira non se poden tomar solo "intereses deportivos", o turismo deportivo é tan importante coma a propia media. É mais, a organización deberia de atopar a maneira de involucrar a cidadania, dende o meu punto de vista esto é bastante complicado.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 15:32
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

xb74 escribió:
Para organizar unha carreira non se poden tomar solo "intereses deportivos", o turismo deportivo é tan importante coma a propia media. É mais, a organización deberia de atopar a maneira de involucrar a cidadania, dende o meu punto de vista esto é bastante complicado.

Está claro que un evento, do tipo que sexa, en canto se vai facendo mais popular, maiores son as súas consecuencias, neste caso económicas, para o lugar que o organice.

Teño claro que debe partir dunha boa organización deportiva (non me consta que se falle aquí) e adecuada difusión cara a captar mais participación (aquí sí que xa vexo lagunas).

E en canto a involucrar mais á cidadanía....é algo realmente complicado.

Tendemos a ser moi individualistas (xeneralizando moito, que xa sei que non é o adecuado), e cada vez teño mais claro que as cousas, se non se fan porque un quere realmente facelas, van durar tres días.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 16:03
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

JuanBellas escribió:
xb74 escribió:
Para organizar unha carreira non se poden tomar solo "intereses deportivos", o turismo deportivo é tan importante coma a propia media. É mais, a organización deberia de atopar a maneira de involucrar a cidadania, dende o meu punto de vista esto é bastante complicado.

Está claro que un evento, do tipo que sexa, en canto se vai facendo mais popular, maiores son as súas consecuencias, neste caso económicas, para o lugar que o organice.

Teño claro que debe partir dunha boa organización deportiva (non me consta que se falle aquí) e adecuada difusión cara a captar mais participación (aquí sí que xa vexo lagunas).

E en canto a involucrar mais á cidadanía....é algo realmente complicado.

Tendemos a ser moi individualistas (xeneralizando moito, que xa sei que non é o adecuado), e cada vez teño mais claro que as cousas, se non se fan porque un quere realmente facelas, van durar tres días.

Para discrepar... vés dicindo o mesmo que estamos dicindo Silbar Falta organización/turismo/publicidade ou como lle queiras chamar.

E sobre o individualismo... de ahí tamén a razón para meter o retorno económico para "motivar" á xente. Xa sexa porque tés un bar/super/taxi/tenda e fas caixa, como que gracias á participación estranxeira teñas máis destinos no aeroporto para viaxar. Todo polo prezo de cortar as rúas 5h.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 17:52
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

memphis_ESP escribió:
JuanBellas escribió:
xb74 escribió:
Para organizar unha carreira non se poden tomar solo "intereses deportivos", o turismo deportivo é tan importante coma a propia media. É mais, a organización deberia de atopar a maneira de involucrar a cidadania, dende o meu punto de vista esto é bastante complicado.

Está claro que un evento, do tipo que sexa, en canto se vai facendo mais popular, maiores son as súas consecuencias, neste caso económicas, para o lugar que o organice.

Teño claro que debe partir dunha boa organización deportiva (non me consta que se falle aquí) e adecuada difusión cara a captar mais participación (aquí sí que xa vexo lagunas).

E en canto a involucrar mais á cidadanía....é algo realmente complicado.

Tendemos a ser moi individualistas (xeneralizando moito, que xa sei que non é o adecuado), e cada vez teño mais claro que as cousas, se non se fan porque un quere realmente facelas, van durar tres días.

Para discrepar... vés dicindo o mesmo que estamos dicindo Silbar Falta organización/turismo/publicidade ou como lle queiras chamar.

E sobre o individualismo... de ahí tamén a razón para meter o retorno económico para "motivar" á xente. Xa sexa porque tés un bar/super/taxi/tenda e fas caixa, como que gracias á participación estranxeira teñas máis destinos no aeroporto para viaxar. Todo polo prezo de cortar as rúas 5h.

No fondo estamos a dicir o mesmo: mirar de organizar deportivamente unha proba que pode traer beneficios económicos para a cidade.

Eu n o que discrepo é no que se di mais enriba acerca de que tiña que estar organizada pola concellería de turismo, e non pola de deporte.

Entendo que un evento deportivo debe levarse a cabo pola xente con responsabilidade e coñecementos na materia.

¿Que ese evento acarea beneficios económicos?, ¿que se poden facer as cousas de maneira que eses beneficios sexan maiores?, perfecto, pero sempre partindo a base de que é un evento deportivo, e a auténtica finalidade do mesmo é a práctica do deporte de quen se apunta a él, non os beneficios económicos que veñen con dito evento.

Pero vamos....que cada un o ve á súa maneira, claro.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Xan 2020, 8:24
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

En una ocasión tuve acceso a las cantidades y beneficios que dejaba el maratón de Valencia en la ciudad y hablamos de varios millones de euros. El romanticismo en el deporte debe ser primordial, aquello de salir a correr contra los elementos, los cuatro de siempre compitiendo en las carreras de la ciudad está bien, me gusta, pero.... si además se puede beneficiar a la ciudad con ello, por mi adelante. El maratón de Coruña, en lo deportivo está muy bien organizado, en carrera te sientes siempre atendido, pero falla mucho en la promoción. El turismo deportivo existe y hay gente que planifica sus viajes en función de ciertas carreras, y Coruña podría ser una de ellas.
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
429 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2020, 14:57
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

ZANCADILLA escribió:
En una ocasión tuve acceso a las cantidades y beneficios que dejaba el maratón de Valencia en la ciudad y hablamos de varios millones de euros. El romanticismo en el deporte debe ser primordial, aquello de salir a correr contra los elementos, los cuatro de siempre compitiendo en las carreras de la ciudad está bien, me gusta, pero.... si además se puede beneficiar a la ciudad con ello, por mi adelante. El maratón de Coruña, en lo deportivo está muy bien organizado, en carrera te sientes siempre atendido, pero falla mucho en la promoción. El turismo deportivo existe y hay gente que planifica sus viajes en función de ciertas carreras, y Coruña podría ser una de ellas.
Estoy de acuerdo en que se podría hacer mucho más de lo que se hace en cuanto a difusión y atracción del evento a nivel turístico/deportivo, y que todo ello repercuta económicamente. Ahora bien, es evidente que no podemos hacer una comparación con otros maratones (Valencia, Sevilla, Madrid o Barcelona) o medios maratones nacionales y su capacidad organizativa e impacto en las ciudades.
Quizás la comparativa pueda y deba hacerse con otras ciudades del país y sus maratones (Vitoria, por ejemplo), ciudades intermedias en cuanto a habitantes y capacidad organizativa.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2020, 16:56
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Eu creo que hai que compararse cas grandes e aprender delas, o tamaño da cidade pode influir nun principio pero non é determinante. Para min, das mellores carreiras que podes facer en España está a Behobia-San Sebastian, e Donosti debe ser mais pequena que A Coruña.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2020, 17:06
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Presentación de C21 hoy en el Concello:

www.coruna.gal/web/gl/...3718375844

Este año habrá dorsal de material reciclado, bolsas biodegradables en el avituallamiento y medalla de finisher de madera
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2020, 19:30
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Cita:
comezará ás 10.00 horas e contará coa presenza dos atletas Edwin Kipruto, Vestus Cheboi, Hosea Kiplimo, Samir Ait, Mónica Gutiérrez e Adawork Aberta.
Vaia....e eu que quería gañala.... Moi feliz
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2020, 22:01
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Me alegraría q no ganase un Sergio Sánchez o algo parecido,prefiero a los africanos si vienen...
Coincido con Xb74,hay q compararse con Sevilla o Valencia,estas no empezaron con miles de participantes sino poco a poco.....Igual q tenemos un Gran Premio de Marcha de los Cantones como prueba internacional donde vienen los mejores,podríamos tener una media o maratón importante....
Se ha presentado hoy la media y muy tarde...el año pasado terminaron 1837...y a 9 días de q suba el precio a 25€ hay sobre 700 inscritos...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos