Foros ›
XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ManuelCR

Maratoniano
Maratoniano
21/12/14
0 Carreiras
218 Mensaxes
PontepicosTrail
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2019, 21:35
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Aunque solo soy un participante y no tengo nada que ver con la organización, solo recordaros el punto 15 del reglamento en el que piden un kilo de productos no perecederos para gente que lo necesita. El pasado año dió bastante pena ver que gran cantidad de participantes no llevaba nada, quiero pensar porque no leen el reglamento o por olvido. Me encanta esta carrera.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2019, 20:28
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Xa na casa, e analizando esta irrepetible mañan do segundo domingo de setembro inesquecible, solo me queda dar as gracias Aplauso . Moitas moitas gracias Aplauso Aplauso Aplauso Meaño non defrauda a ninguen. Non e por facer a pelota nin moito menos, simplemente que levo 17 anos seguidos correndo aqui e por algo será. Sodes a mellor organización de carreiras populares que coñezo, mimadriña! que traballos pasades para que outros disfruten do atletismo, eso chamase sacrificio e detras... un insuperable equipo organizador. Aplauso Aplauso Aplauso

Hoxe sentinme un pouco especial, perdón, moi, moi, moi especial Moi feliz cando no medio da costa dos Fornos, aparte de estar escrito unha frase animando a todo-los corredores en xeral, un chisco mais arriba, ¡Animo Xoixe! 27 anos Ríndose Ríndose Ríndose Somentes de ver o meu nick no asfalto, solo o meu Satisfecho , fixome sentir un corredor privilexiado Satisfecho un corredor fiel a esta proba durilla para moitos. Que detallazo Bailar , eso si que non mo esperaba Moi feliz E menos o da prensa escrita, que me dixeron que fan mención os meus 27 años erroneos disputados (son 17 reales) e poñen ata o meu nome a apelidos Abraiado Mimadriñaquerida! Para o ano non podo faltar que cumplo mayoria de edad Ríndose Ríndose Ríndose Aaaaah! e que non borren a pintada Da costa dos Fornos (Animo Xoixe! 27 anos) que dentro de 10 anos voltarei e non vai facer falta que se pinte de novo Bailar Bailar Bailar Serán 27 reales Razz

Debido a ese detalle, animeime a presentarme o spiker Tino, xa que como non me gusta ser o centro de atención, só en contadas ocasions Silbar , acerqueime e asineille o meu pantalon co meu nick Xoixe e ala veu co micro xunto min Mr. Green Eu estaba algo nervioso e non me salían algunhas palabras ainda que eu tampoco teño moita soltura e menos cun micro diante. Alegrouse de poñerme cara, pois falabase moito de Xoixe pero non se sabia quen era ese chaval que xa ten edad para ser abuelo Ríndose Ríndose Ríndose

Pois nada, moitas gracias Tino, moitas gracias Marcos, moitas gracias por facerme un pouco mais feliz no dia de hoxe con esos pequenos detalles que para min foron mostras enormes de cariño hacia a miña persona. Gracias por sentirme especial nunha carreira especial con xente maravillosa coma vos. Aplauso Aplauso Aplauso

Que gusto da correr en Meaño, un ano mais... e outro, e outro, e outro Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2019, 20:33
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Meaño como cada ano non defrauda i van 35.
Todo increible i digo todo, todo, incluso os que fomos en bici nos cederón un local pra gardalas.
Dios salve esta carreira outros 35 anos ! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
paidacana

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/18
206 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 11 Set 2019, 21:12
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Gustoume esta carreira. Organización moi boa e un recorrido divertido e con algunha costa forte. Carreira para repetir
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2019, 14:31
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Moitísimas grazas Meaño!!
Moitísimas grazas a todos, todos ,todas ,todas voluntarias/os da gusto ver o ben organizados que estades, está claro que sabedes como encandilar o/a corredor/a, seguide así por favor.
Viva a popular de Meaño!!!!
Ata o ano que ben,chaaao.
VilalongaRunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/03/10
0 Carreiras
96 Mensaxes
Vilalonga
Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2019, 20:21
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Paso por aquí para sumarme a los comentarios anteriores. Como siempre, una maravilla la carrera de Meaño. Y mil gracias por los regalos de la fidelidad. A la mochila de mi quinto aniversario le di tanto uso que ya está toda desgastada, así que estoy seguro que a esta de mi décima participación consecutiva también se lo daré. Nos vemos el segundo domingo de septiembre de 2020! Guiño
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Ven, 13 Set 2019, 6:24
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Buenos días,

Pues por segundo año consecutivo, también participé en esta carreira popuar, ya que me pilló en unos días de relax por la comarca O Salnés.
Tanto el ambiente como la Organización es espectacular, todo pensado para que el corredor disfrute. Es un modelo de carreiras a imitar, vaya nivel de los organizadores y encima sin coste alguno para el corredor, que a estas alturas, ya tiene mucho mérito.
Al entrar en meta, el speaker me pilló por banda y tuve que decir unas palabras al micrófono ... jajaja.

Saludos asturianos.

Al bajamar ... todo aparece
hachas

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Set 2019, 14:16
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Boas tardes, onde se poden ver fotos da carreira?. Noraboa a organizacion e po ano voltamos. Un saudo e grazas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Set 2019, 7:57
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Xa deixando pasar uns días, e co tempo como fondo, so se pode agradecer un montón todo o que nos dan nesta carreira. O final sempre repetimos nesta carreira as mesmas cousas, pero é que están moi ben feitas. Gratuita, moita organización, moita animación, carreira de nenos, non quitan os chips, nos dan agasallos, agasallos por levar anos correndo, camisetas. Os que conseguen trofeo, teñen un trofeó único é exclusivo cada ano, e despois pasar unha velada nesta terras.
Un pracer, como sempre Marcos. Tamén a Asociación Cultural e Deportiva G.A.M., asociaciongam.blogspot.com/ que son os que se encargan principalmente desta carreira.
A miña carreira tal como quería, a miña peror marca, pero a que máis desfrutei, entren na meta acompañando a miña filla na primera volta, e despois saudando.

Marcos, ¿onde se poden ver os vídeos grabados por o dron que tiñades? ¿Alguen ten fotos? Non encontrei nada





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos