Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 09 Feb 2008, 8:44
Asunto: Subida ó Pajariel

Bueno, pois noutro exemplo mais de como se difunden as cousas por estes lares tiven que atopar este cartel nunha tenda de roupa da cidade....



Data: 17 de Febreiro

Lugar de Saida:??

Hora de saida: 10:30

Distancia: 17 Km

Perfil:???

Inscripción: 12â?¬

Organiza: Rutas del Bierzo. Podendes pedir mais info e inscribirvos en rutasdelbierzo @ yahoo.es

Coñecendo o sitio o perfil vai ser forte pois o monte Pajariel está mesmo a carón da cidade e a ben seguro que se fai algo de rodeo para logo afronta-la dura subida ata o cartel do centenario da cidade. A organización é a mesma xente que a travasía dos montes Aquilianos e a subida ó Morredero; boa xente con boa visión do que é atender ó corredor.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 16 Feb 2008, 7:37
Asunto: Carreira de Xoves santo en Cacabelos

CACABELOS.



- DÍA: 20 DE MARZO (JUEVES SANTO)



- LUGAR: CACABELOS (LEÃ?N)



- DISTANCIA: 10 KM



- CIRCUITO: RUTA



- HORA: 11 DE LA MAÃ?ANA



- PREMIOS:

o TROFEOS A LOS 10 PRIMEROS DE LA GENERAL

o TROFEOS A LOS 10 PRIMEROS VETERANOS (40 AÃ?OS CUMPLIDOS)

o NO PREMIOS EN METÁLICO

o REGALOS PARA LOS 300 PRIMEROS EN INSCRIPCIÃ?N



- INSCRIPCIÃ?N: bierzocorre @ hotmail.com

3 â?¬ AL RECOGER EL DORSAL



→ TAMBIÃ?N CARRERA PARA NIÃ?@S. DISTANCIAS APROPIADAS A CADA CATEGORÍA. (SIN INSCRPCIÃ?N)

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2008, 1:54
Asunto:

kandpalleiro andas rapido tiña pensado colgar eu esta carreira pois xa que a puxeches ti pois animo a xente aque se anote e participe pois e unha bonita carreira pena que non fagan tamen este ano media maraton e eu se nada mo impide serei da partida de saida desta carreira

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2008, 9:13
Asunto:

Si que é unha mágoa que non fagan a media; hoxe si vexo a Chus lle preguntarei que é o que pasa ainda que sospeito que se trata dun tema de tráfico.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 19 Feb 2008, 15:44
Asunto:

Xa estou anotado asique un ano mais serei da partida de esta carreira
kandpalleiro supoño k ti tamen repetiras non?
e yosi que ti este ano que dis?
a makoki xa non lle insisto porque esta lonxe senon tamen repetiria que me parece amin que si
E espero que alguen mais se anime

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 19 Feb 2008, 17:37
Asunto:

Pois supoño que si non xurde nengún inconvinte alí estarei.

Falei con Chus o Domingo e veu a dicir que o concello coidaba que habería mais participación nunha carreira de 10 km. e que a faría con 2 ou 3 voltas para pasar mais veces pola vila e tal.

Enton alí nos vemos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2008, 1:25
Asunto:

FleKy escribió:
Xa estou anotado asique un ano mais serei da partida de esta carreira
kandpalleiro supoño k ti tamen repetiras non?
e yosi que ti este ano que dis?
a makoki xa non lle insisto porque esta lonxe senon tamen repetiria que me parece amin que si
E espero que alguen mais se anime

algo moi raro tería que pasar pra que eu non estivese nesa liña de saída...
de tódolos xeitos, prefería a media maratón... e prefería tamén que fose de tarde, pra quedar por alí de viños e de festa, jaja...
pero bueno, supoño que iremos igual.
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 11:54
Asunto:

Ole xa estamos tres dos que fumos o ano pasado falta mr.dixie por decidirse e algun novo que queira vir

You´ll never run alone
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2008, 14:56
Asunto:

kandpalleiro sabes algo de como pode selo circuito este ano ou se vai ser o mesmo do ano pasado

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2008, 16:57
Asunto:

O mesmo do ano pasado NON porque como xa comentei a organización quere "mais vistosidade" así que... Eu aínda non me inscribín porque non sei si traballarei ou non. Si traballo pola mañan vou, pero si toca pola tarde...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2008, 13:24
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Bueno pasado un tempo xa dende a carreira pois que dicir de esta proba nada mais que sensacional gustoume moito inda que quedei cas gañas da media.
Desta ocasion reunimonos 3 foreiros Yosi kandpalleiro mais un servidor repetindo e pasando en grande
E que dicir de estes homes Yosi como non impresionante tas fenomenal,kandepalleiro pois tamen o vin ben pois logrou o seu obxectivo e eu pois topeime cun resultado final sorprendente posto que partin de saida cun bo catarro e algo de placas na gorxa e sufrindo os primeiros 5km ata o habituallamento por mor do catarro pois ia seco na gorxa pero despois inda recuperei algo e logrei un tempo de 39:45 por debaixo de 40 minutos que era o que eu buscaba.
Pouco mais que reseñar e destacar a escepto de que para o ano espero repetir

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2008, 16:46
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Pois iso; a min pilloume o "peche por reformas" do foro antes de marcharen de viaxe, e ainda teño moito que facer mais engadir ó dito no meu blogue que me agradou moito topar os compañeiros do foro que acudiron e algun outro coñecido de Galicia e mais a toda a 'tropa' berciana de populares e que foi unha boa carreira malia o erro do final que fixo que alguns compañeiros se perderan a falla dun kilometro escaso para a meta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2008, 18:45
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

pois eu fun un deses compañeiros que se perderon a falta de pouco para a meta, para non variar... Muro Muro Muro
pero bueno, quédome coas boas sensacións que tiven durante toda a carreira, e co reencontro con Fleky e Kandepalleiro...
eu tamén botei un chisco de menos a media, pero ó final moi ben...
para o ano repetiremos... esta cita (xunto con Quiroga) xa é para min todo un clásico da semana santa
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 21:20
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

O dia 23 de abril un mercores en toral de los vados celebras a segunda carreira popular
Coincide co dia de castela e leon
Se algun foreiro se anima a ir que avise que igoal tamen me animo eu

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 16:21
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

CARRREIRA DE MONTAÑA "TEBAIDA BERCIANA"

Inscripción:
- 5 euros hasta el 9 de mayo. En la línea de salida, el mismo día de la prueba, el precio será de 10 euros, siempre que queden plazas libres.
- En gimnasio @ aros5.es previa transferencia bancaria (La CAIXA: 2100-5479-11-0200059679) o en los lugares designados para ello (Piscinas municipales y Gimnasio Aros 5). En el caso de realizar el pago bancario, se debe poner en el concepto, el nombre, apellidos y si es atleta (A) o senderista (S).
Salida:
-Se dará a las 10.00 de la mañana y la recogida de dorsales finalizará media hora antes de esta.
Condiciones generales:


-La participación estará limitada a 125 personas entre corredores y senderistas, siendo reservadas un mínimo de plazas para los primeros, ya que desde la organización se quiere dar preferencia a estos pero sin impedir la participación a todos los amantes de la montaña.
-Se establecerá un punto intermedio de control de participantes, en el que se fijará un tiempo de fuera de control que será de 2 horas y media desde el inicio de la carrera, para impedir una excesiva duración de la prueba. Las personas que lleguen por encima de ese tiempo y por debajo de 3 horas se les desviará por un recorrido alternativo, y aquellas que lo hagan por encima de este último tiempo no podrán continuar el recorrido y se les facilitará un transporte hasta la línea de meta.


-Todas las personas inscritas en la prueba tendrán derecho al obsequio final, independientemente de si finalizan o no la misma.
-Están previstos dos puntos de avituallamiento, el primero en San pedro de Montes y el segundo en las inmediaciones de Manzanedo.
-Al final de la carrera todos los participantes que lo deseen, tendrán la posibilidad de recibir un masaje.
- Queda terminantemente prohibido arrojar basura u objetos que puedan dañar el medio ambiente, para ello se colocarán papeleras en los puntos de avituallamiento y sus inmediaciones, a 25,50 y 100 metros.
-Se contará con el apoyo de una ambulancia y de la Policía Municipal de Ponferrada.

-La organización se reserva el derecho a modificar estas normas.

Mais info...(http://www.aros5.es/web%20antigua/Tebaida.html)

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos