Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 20:08
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Claro, pero a mínima é ás 6 ou 7 da mañan... hoxe aínda houbo sorte e co vento estábase ben (23º e sensación térmica de 15º). Pero si o día de marras vai como din teremos esa temperatura e, o que é peor, esa sensación térmica.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 22:30
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Ola a todos!

Hoxe falando coa presidenta do meu clube, comentáronme que poden recollerse os dorsais a partires das 20h, na Concellaría de Deportes, xusto no pabillón de deportes do Toralín (fronte o estadio).

Ah! Para os que van estar en Ponferrada todo o día, ás 12h do mediodía, haberá unha charla e encontro cos afeccionados con Martín Fiz, na Casa da Cultura de Ponferrada.

Lembro a todos que o sábado temos kedada diante da Tenda Oficial da Ponferradina ás 21h para unha foto conmemorativa. Animádevos!!!
(Eu vou toda de azul, cunha camiseta do C.D. aentrenar.com)
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 23:38
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Bueno, pois non quedará mais remedio que ir ben hidratado, para iso estaba mellor a zona de saida dos anteriores anos, había cerca unhas cantas cervecerías Bailar

Alguén que conozca nos pode indicar algún sitio pa cenar despois??

Graciñas
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 12:40
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Olá!!!!
Fronte a saída tes un centro comercial grande, con comida de todo tipo, fosters, pizzerías, un restaurante chinés, outro de pasta...
Tamén podes ir cara o centro a cear, na zona da Praza de Fernando Miranda podes cear de tapeo...

Depende moito do que che pida o corpo ó rematar!!!!

Vémonos!!!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 15:12
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Bueno, xa foi alá. Foi un placer conversar con vos e espero que a carreira vos saíse conforme ás vosas espectativas e que disfrutarades da vosa estancia no Bierzo.

Unha aperta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 17:58
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Como siempre un placer la visita por esa estupenda capital del Bierzo que es Ponferrada,este año repetiamos la visita,aunque por problemas que ya conoceis,solo estaba para realizar una vuelta al estupendo y llano circuito,un placer correr por esa ciudad tan acogedora.

Mi carrera fue sin pena ni gloria,unos 6 primeros kms mas o menos tirandillo,a ritmos entre 4:37 y 4:45,que no estan nada mal para mis desastrosos tobillos,pero a partir del 6'5 tuve que dejar a mi compañero Jeff y ponerme a un ritmo algo mas comodo para mi,a 5 mins/km..con dolores en los tobillos...y aguantando hasta meta,al final un tiempo de 50:33 en los 10'340 mts que me dio a mi de longitud...de momento no estamos para mas..a seguir trabajando..

..lo mejor,la compañia de amig@s forer@....kandepalleiro,Baoes y el placer de conocer a Annie,que lucho como una campeona,enhorabuena !!... Aplauso Aplauso

...y despues de la carrera,a conocer la noche de Ponferrada... Mr. Green :mrgreen:...que estuvo muy,muy bien..

...asi que para el año que viene,mas y mejor !!!

...saludos.. Guiño

www.desnivelpositivo.com/
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 18:52
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Ha sido un placer hacer una nueva carrera en la compañia de: "Linkinpark", "Jeff", "Kandpalleiro" , y "Annie"
Saludos para todos y seguir entrenando.... Silbar Disimulando

Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 21:19
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Pues sí que disfrutamos de nuestra estancia en Ponferrada y de una bonita carrera, con el ambiente especial que rodea cualqier carrera nocturna.

Fue un gustazo volver a saludar a Kandpalleiro y BaoEs, conocer a Annie, que lo hizo fenomenal para enfrentarse por primera vez a los 10 Km Aplauso , y como no, el compartir viaje con linkinpark, que fue quien me convenció para apuntarme... y me alegro de que lo haya hecho Guiño

Habrá que buscar alguna carrera más por el Bierzo para volver...
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 25 Xul 2010, 22:51
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Buenas a todos!!! Después de pasar el día por la aldea materna en A Veiga, me conecto!!!

Yo resumiría mi primer 10,270 (que dio el Fore del compañero de fatigas), como nervios... estuve nerviosa todo el viernes y el sábado...

Salvo el problema de la entrega de dorsales (que deberían mejorar para sucesivos años), podría considerar que la organización ha mejorado con respecto a otros años. Sorriso

Mi carrera? Pues que salí al final y llegué al final pero llegué. Mi objetivo era llegar, y si bien empecé muy rápido para lo que estoy acostumbrada a rodar, en el km 4 intenté encontrar mi ritmo.

El paso por el centro de la ciudad me iba animando por momentos, pero llegando al 6 (con la boca sequísima) me tuve que parar a caminar un par de veces, coincidiendo con las cuestas porque sentía que las piernas dejaban de responderme.

Ahí fueron 4 kms en solitario, ya que le pedi al compañero de fatigas que continuara y, sin perderlo de vista, fui tirando al tran tran, como si de un rodaje se tratara.

Finalmente, los 2 últimos kms los fui haciendo poco a poco, recibiendo los ánimos de los que me doblaron (el vencedor, Martin Fiz, Gustavo Silván y Chus Alonso) y ya en la última recta, allí estaba Linkinpark para ayudarme a entrar en meta, acompañándome en los últimos 300 metros. ¡¡Gracias!!

Gracias a los correlegas,Kandepalleiro y BaoEs, a los que siempre veo por estas carreras locales, y a Jeff y Linkinpark, un placer conoceros, nos veremos!!!

Tengo la foto de la kedada, a ver si me decís cómo la subo y la tenéis de recuerdo.

Y hasta aquí la crónica de mi primer 10mil, que espero que no sea la última!!

Salu2!!!
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 9:32
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

"Annie" He leido tu amena crónica de la carrera..
Me alegra saber que llegamos todos (as) bien
Ya están colgadas las listas de llegada en la página del Concello.
Ahora toca entrenar un poquitin y prepararse para nuevos retos...
"Annie" nos vemos en la "San Martiño" el 14/Noviembre/2010
La foto, si puedes la pones en estas páginas y ya la descargamos.
ANIMO y Gracias, Aplauso Silbar Disimulando

manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 13:38
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

A pesares do follón dos dorsais (eu cheguei con tres compañeiros as oito e nos dixeron que tiñamos que esperar a media, cando volvimos xa nos encontramos co poio montado) hai que reconocer a gran mellora desde a primeira edición, sobre todo no tema do control de tráfico.

E por enriba seguimos despois a noite polo centro cun gran ambiente, debía ser o fin de semana das despedidas d solteira en Ponferrada Bailar

Si alguén nos pode dar información dalgunha das carreiras que vai haber agora en Agosto pola zona agradezcollo.

Saúdos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 14:26
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Neste fío hai información sobre unha proba este domingo.

Logo tes:
A carreira de Losada:
o 7 de Agosto ás 20 h inscripción enviando Nome e apelidos, DNI, Data de nacemento, Localidade e clube a cecilio1967 @ hotmail.com
Inscripción 8€ na conta 0075 0666 61 0700543048
Mais info: 686795617


Hai outra a semana seguinte, pero perdín a info...é en Torre del bierzo e a organiza Gustavo Silvan (corredor berciano).


Por certo, tendes os resultados na web do concello.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 17:31
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

No hay nada que agradecer Annie,lo importante es que el sabado pasado hiciste un pasito mas,y cada peldaño cuenta,sigue asi y enhorabuena !!

...y el año que viene,la media completa,ok?.. Guiño ...y yo encantado de volver,espero que ya recuperado de mis problemas y pueda volver a disfrutar con esa fantastica media de Ponferrada.

www.desnivelpositivo.com/
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 22:26
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Hola a tod@s!!

Gracias por los ánimos, un placer!!! Ahora espero ir mejorando poco a poco y participar en algunas clásicas como Santiago o Ourense!!!

Como recuerdo, os dejo la foto de la kedada.



Si alguno de vosotros la quiere en formato original, que me mande un privado!!

Nos vemos!!!
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 22:39
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Gracias "Annie" salimos muy majos...
Casi parecemos profesionales...
ANIMO y Saludos,
Silbar Aplauso Disimulando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos