Foros ›
Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2007, 22:05
Asunto: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fío da edición do 2007: www.correrengalicia.or...t1475.html (Editado por U)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bueno compañeiros pois para o 2008 queremos repetir coa carreira e para intentar correxir cando menos algún dos fallos que tivemos, esperamos suxerencias.......o primeiro vai a ser a fecha, saberiades confirmarme se a carreira de Pontedeume se celebra sempre o primeiro fin de semana de xuño , e polo tanto vai a ser o día 1-06-08......non queremos tocar fechas de provas que teñan unha data "collida" e si fora asi iriamos o día 8-06-08...........agardo os vosos comentarios.............
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2007, 12:51
Asunto:

Eu non sei ren da carreira de Pontedeume, pero o que si sei é que o troco de data en principio me pode permitir participar neste proba, e podoche asegurar que teño gañas.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2007, 8:56
Asunto:

Afiador escribió:
Bueno compañeiros pois para o 2008 queremos repetir coa carreira e para intentar correxir cando menos algún dos fallos que tivemos, esperamos suxerencias.......o primeiro vai a ser a fecha, saberiades confirmarme se a carreira de Pontedeume se celebra sempre o primeiro fin de semana de xuño , e polo tanto vai a ser o día 1-06-08......non queremos tocar fechas de provas que teñan unha data "collida" e si fora asi iriamos o día 8-06-08...........agardo os vosos comentarios.............

Muy buena noticia.

En cuanto a la fecha ponla cuando mejor os venga, porque a bote pronto había pensado que sería una buena opción en mayo (y así algunos le serviría de piedra de Toque para la Via Nova) pero enseguida me di cuenta que mayo se escribe con m de Medias (Ferreirúa, Coia, Betanzos) así que si es el 8 trataremos de estar porque el lugar merece mucho la pena y la gente más, aunque dos viajes en una semana va a ser mucho. El día 1 no la pongas, porque si se confirma la del Olmo está la de la Vía Nova (Sierra del Xurés) que es más que atrayente.

Un abrazo Afiador.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2007, 21:27
Asunto:

Hola Fema,pois como non me recordaras a data da Via Nova non me lembrava.........e si que ten moi boa pinta, a paraxe da serra do Xures e unha pasada, esperade a ver a cor da auga nos regatos.............
Vou esperar uns dias haber se algun foreiro mais nos recorda doutra coincidencia e despois pasar pola federación haber se confirmamos a data, e haber se Castiñeiras cambia as carreiras pola costa por un paseo polo monte, seguro que non te arrepintes..........
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2007, 21:31
Asunto:

Esqueciaseme sobre o das medias no mes de maio que no 2008 volven a organizar a media de Ribadavia o primeiro fin de sema do mes...........para quen non a correu e pense nunha boa media para facer marca que non o dude, esta e a mais llana de Galiza..............
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2007, 22:18
Asunto:

Buenas. Desde luego como son las cosas. Espero poder asistir a la carrera que organizas. Tambien tiene buena pinta la media de Ribadavia. Me quede con ganas el año que la organizaron, pero de aquellas no estaba preparado. La verdad es que tienes informacion de primera mano. Ahora solo toca esperar y que no coincida con algun compromiso familiar. Pero si no hay nada en contra alli estaremos. El terreno lo conozco bastante bien y es todo llano. Lo peor, me imagino es si aprieta el calor dicho dia. Saludos y a entrenar.

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2008, 19:45
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Bueno polo que se pode ler no foro en xeral moita xente pregunta por carreiras de montaña así que espero que este ano sexamos mais en Esgos o próximo día oito de xuño nesta segunda edición na que temos novidades....aparte de cambiar a segunda parte da andaina e alargala uns catro kms. queremos facer tres carreiras en unha.........en primeiro lugar volve a ser campionato galego de montaña para o cal solo optan a ese galardón os atletas federados, pero na prova pode participar calquera persoa que o desexe e sexa maior de 18 anos, todolos que non sexan federados teran unha clasificación no mesmo percorrido que o campionato pero como carreira popular de montaña......deica aqui como o ano pasado....pero para os amantes das carreiras largas haberá unha terceira clasificación para todolos corredores que completen o percorrido da andaina facendo tamén a "baixada" deica Esgos.
A falta de concretar distancias e horarios non teño moito mais que contarvos pero tan pronto teñamos o circuito decidido, colgarei o perfil do mesmo e bueno calquer cousa que alguén queira preguntar ou suxerir aquí estamos.................
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2008, 8:35
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Gracias pola información. Poderías, de cara a aproveitar a viaxe e pasar esa fin de semana de turismo por alá, recomendar posibles hospedaxes pola zona?

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2008, 15:03
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Boas U as opcions de hospedaxe para calquera que non sexa da zona pasan por visitar o canon do Sil o cal queda dentro da Ribeira Sacra e dentro da misma podes visitar a páxina desta e buscar unha casa de turismo rural sempre que che guste a natureza claro, como ideal se o presuposto che permite e ir o hotel-mosteiro de San Esteban de Ribas de Sil, pero tamén temos un hostal a pe da carreira no alto do couso moito mais económico e por ultimo sinalar que estamos a só 17kms de Ourense onde as opcións se multiplican moito........mellor dime que prefires e eu informoche sen problema....un saudo.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2008, 15:36
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Gracias. Mirarei a web da Ribeira Sacra.
No caso de ir, eu buscaría un sitio non moi lonxe do inicio da carreira e que reúna uns mínimos de condicións hixiénicas. Hostal ou aloxamento de turismo rural, para durmir e pouco mais, porque o resto do día aprobeitaríamolo para dar unha volta pola zona.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2008, 19:41
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

O mais comodo desde logo sería no hostal do Alto do Couso que queda a dous kms e tamen hai un albergue a tres kms e un hotel na Derrasa a 8, pero xa falaremos si ves a pasalo sabado aquí non podes perderte ver o canon do Sil polo menos desde monte Meda que o cume está a 10kms de Esgos e si o día acompaña ves desde Courel e Ancares, Manzaneda , A Limia , o Xures ..........
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2008, 20:12
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Buenas. Promete mucho esta carrera/andaina. Intentare ser de la partida este año (si no hay ningun imprevisto de ultima hora). Una pregunta algo obvia, si uno se anota en la carrera ¿Se puede correr/andar a lo largo del recorrido?. Debido a unas molestias de espaldas le estoy tomando el pulso a las andainas, pero tambien me apetece correr un poco.

Se presenta un mes de Junio con dos carreras de montaña seguidas y cerca de casa. Una esta y la de Tangaraño. Tendre que ponerme fino para poder correrlas en condiciones.

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 02 Abr 2008, 14:05
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Desde logo que podes camiñar Jecarqui , e mais nas carreiras de monte e o mais normal que en certos tramos se teña que ir a modiño...eso si tamén tes a posibilidade de facer a andaina e correr cando che pareza ou camiñar según prefiras, eso si como non e competitiva na andaina non hai nin premio nin clasificación....un saudo.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Abr 2008, 13:55
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Gracias por la informacion. Llegado el momento y dependiendo de como me encuentre optare por una de las dos modalidades. A seguir entrenando y disfrutando del deporte.

Saludos a tod@s.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2008, 22:05
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Hola, alguien sabe donde puedo conseguir mas informacion acerca de esa media maraton de Ribadavia.
Gracias y un saludo a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos