Foros ›
Autor
Mensaxe
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 13:22
Asunto: 102 Km Carballiño Santiago

Inscripciones é información
102 km Carballiño Santiago salida 07.00
44 km Carballiño Lalín salida 07.00
58 Km Lalin Carballiño salida 12.00
www.carreirasgalegas.c...e976c22b00
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 16:27
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Este año estoy decidido.......sólo de pensarlo......pero vamos a intentarlo. Bailar
Gracias por la info Aplauso
Una cosa más, realmente esta prueba no es un trail, ni una carrera de montaña. No estaría mejor en el hilo de carreras populares ?
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 16:40
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Animate te esperamos.
En que distancia??
Me parece que vas por los 102
Saludos
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 17:06
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Efectivamente, la idea son los 102. Hace 2 años estuve esperando a 2 amigos en Santiago , uno de ellos repitió el año pasado y la verdad es que me hablaron maravillas y pude comprobar in situ como iba llegando la gente y el magnífico trato recibido. O sea que se me pusieron los dientes largos y esta vez seremos de la partida si todo va bien.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2018, 20:45
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Participei o ano pasado nesta proba e non podo ter máis que boas palabras para ela, percorrido, organización, etc...
A única cousa que vexo mellorable e a posibilidade de organizar algún tipo de transporte para o mesmo día da carreira dende Santiago e non ter así que facer noite no Carballiño nin ter que voltar ó remate para buscar o coche...
Tentaremos ser de novo da partida

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2018, 21:19
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Es una prueba q m tiene enamorado. Nunca podrìa ser objetivo...
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Nov 2018, 22:03
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Mendeselassie escribió:
Participei o ano pasado nesta proba e non podo ter máis que boas palabras para ela, percorrido, organización, etc...
A única cousa que vexo mellorable e a posibilidade de organizar algún tipo de transporte para o mesmo día da carreira dende Santiago e non ter así que facer noite no Carballiño nin ter que voltar ó remate para buscar o coche...
Tentaremos ser de novo da partida

Hola, en tú caso tienes la posibilidad de viajar en tren de Santiago a Carballiño ,creo que hay uno a las 5.30 de la tarde ,pero tienes que dormir en Carballiño
Saludos
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2018, 15:11
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

fer3494 escribió:
Mendeselassie escribió:
Participei o ano pasado nesta proba e non podo ter máis que boas palabras para ela, percorrido, organización, etc...
A única cousa que vexo mellorable e a posibilidade de organizar algún tipo de transporte para o mesmo día da carreira dende Santiago e non ter así que facer noite no Carballiño nin ter que voltar ó remate para buscar o coche...
Tentaremos ser de novo da partida

Hola, en tú caso tienes la posibilidad de viajar en tren de Santiago a Carballiño ,creo que hay uno a las 5.30 de la tarde ,pero tienes que dormir en Carballiño
Saludos

Foi o que fixen o ano pasado, pero desta volta non vai ser factible xa que traballo o venres pola tarde, ademáis de que entre desplazamento, hotel, cea e desayuno, a participación na proba conleva un prezo considerado...
A miña e tan so unha suxerencia de mellora que penso que faría aumentar a participación, xa que para a xente do norte de Galicia (digamos Coruña, Ferrol, Barbanza ou Costa da Morte) non e o mesmo chegar ó Obradoiro e coller o coche para ir para a casa, que ter que voltar a O Carballiño e meterse unha páliza na estrada despois de facelo correndo, sumado a que non todo o mundo pode dispor da tarde do venres libre...
Con todo, moitas grazas por contestar, moita sorte coa proba que espero sigades facendo por moito tempo xa que e unha experiencia única, e a ver como podemos facer para asistir un ano máis...
Saudos

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 10:18
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Inscrito !! Vamos a por ello !!! Moi feliz
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2018, 22:01
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Ahora a entrenar fuerte.
La plaza del Obradoiro te espera
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2018, 18:19
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Recordaros que el día 1 cambia el precio de la inscripción
Feliz año nuevo
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2019, 16:10
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Como van los entrenos ?

El domingo pasado recorrimos el tramo Dozón , Lalin espectacular animarossss
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2019, 18:24
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Los entrenos......pues........haciendo kms y más kms........y rezando para no lesionarme ni pillar ningún trancazo que de al trasto con la preparación o que me impida estar en la salida Rezar
Hasta sueño con la carrera !!! Ríndose
Quien me habrá mandado a mi meterme en semejante aventura Pensando
Aunque luego recuerdo la entrada en meta de mi amigo Oscar en el 2017, cuando dijo : Una vez y nunca más !!! Pues resulta que la de este año será su 3ª participación en los 102 Ríndose
Pulcinella

Novo foreiro
Novo foreiro
28/10/15
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2019, 10:38
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

fer3494 escribió:
Inscripciones é información
102 km Carballiño Santiago salida 07.00
44 km Carballiño Lalín salida 07.00
58 Km Lalin Carballiño salida 12.00
www.carreirasgalegas.c...e976c22b00

Estaba eu valorando seriamente facer esta proba pero teño dúbidas, sobre todo a partir de ler o Regulamento, por culpa do apartado no que se fala da seguridade poque vexo unha contradición evidente entre

Cita:
RESPONSABILIDAD
La Organización contratará un seguro de accidentes que cubrirá a los participantes en la prueba frente a percance que pueda sufrir en el transcurso de la misma.
e
Cita:
La Organización declina toda responsabilidad de los efectos, consecuencias o responsabilidades derivadas de los daños, tanto materiales como personales, que pudieran ocasionar los participantes, con motivo de la prueba, a sí mismo, a otras personas e incluso en el caso de que terceras personas causen daños al participante, voluntario o personal de Organización.
Todos los participante deberán entregar, en el momento de la recogida de su dorsal, el Pliego de descargo de responsabilidad debidamente cumplimentado y firmado. Sin cumplir este trámite no se podrá tomar parte en la prueba.

Igual non sei ler, ou son cortito, pero teño as seguintes dúbidas...como pouco:

Se contrataron un Seguro de Accidentes por que nos fan asinar un Pliego de descargo de responsabilidad sen o que non se poderá tomar parte na proba? Pensando

Tampouco teñen contratado un seguro de RC? Avergonzado

Que validez legal ten ese Pliego de descargo? Somos tontos ou que? Chupete

Por que no aparece o evento no calendario da DGT do mes de marzo de 2019? Pensando

Conta a proba cos permisos necesarios para celebrarse? Pensando Silbar

Ou seica non cruza nin fai uso de ningunha estrada de competencia da DGT nos seus 102 km de percorrido? Abraiado

Ou é que por estar amparada pola FGA ten bula para non cumprir coa normativa legal vixente en España? Pensando

Se en vez de 41 € teño que pagar 51 €, pago gustoso ese prezo, pero que non me rebaixen a miña seguridade, por favor!

En fin. Teño tantas dúbidas que sigo sen saber que facer. Moito pedir carreiras baratas, pero a que prezo? Imos ter que comezar a esixir aos organizadores que nos amosen que teñen toda a documentación que teñen que ter?

A ver se alguén me saca deste mar de dúbidas, por favor!!!!!!
carreramatallana

Organización
Organización
6/04/16
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2019, 11:24
Asunto: Re: 102 Km Carballiño Santiago

Hola, a todas las carreras les obligan a contratar un seguro de responsabilidad civil (no se lo que cubre, me imagino que poquito) Por eso el documento de pliego de descargo.

Creo que los organizadores tienen que cumplir lo que marca la ley, a partir de ahí... cada uno tiene que valore si se federa o contrata un seguro privado y que coberturas quiere cubrir... Quizás si se debería reflejar que cubre el seguro obligatorio, en eso si estoy de acuerdo.

El seguro de coche, la ley marca un seguro obligatorio y los usuarios luego deciden si quieren un todo riesgo o no... No sería justo que nos obligaran a contratar un todo riesgo a todos. Con las carreras igual.

Aunque soy organizador, yo no me encargo de este tema y no sabría concretar más las coberturas.
Y por supuesto que sobre la carrera que preguntas no tengo ni idea.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos