Foros ›
Sorteo 10 dorsais Pedestre Santiago (28/10/18): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Set 2018, 21:14
Asunto: Sorteo 10 dorsais Pedestre Santiago (28/10/18): PECHADO

41 Carreira Pedestre de Santiago de Compostela
Domingo 28 de outubro de 2018


Que se sortea?
10 dorsais

Requisitos para poder participar:
Punto 4 do regulamento

Como participar?
Explícase no regulamento


REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar e data de celebración: Santiago de Compostela, 28 de outubro de 2018.
Web da carreira: https://www.elcorreogallego.es/deportes/carreira-pedestre-de-santiago/
Enlace ao calendario: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=CPGNuCalendar&view=event&id=6150&date=20181028
Enlace ao fío do foro: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=Forums&file=viewtopic&t=20991

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o domingo 30 de setembro de 2018 ao xoves 4 de outubro de 2018, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 4 de outubro. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios que cumpran os seguintes requisitos:
i) Estar rexistrados en www.correrengalicia.org antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
ii) Estar dado de alta no Circuíto 2018-19 e ter o mesmo nick no foro e no circuíto antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
iii) Ter algún punto na clasificación do Circuíto 2018/19 antes do inicio do prazo para participar neste sorteo (é dicir, non ter cero puntos) ou, no seu defecto, ter unha puntuación de polo menos 1000 puntos nalgún dos circuítos 2015/16, 2016/17 ou 2017/18.
iv) Cumplir o punto 5 do regulamento, en referencia ao contido da mensaxe.

Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo, sempre e cando cumpran os requisitos anteriormente indicados.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.

Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 30 de setembro ata as 23:59 do 4 de outubro). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

Polo todo isto, as persoas xa inscritas na carreira non poderán participar no sorteo. Dado que nin poden ceder o dorsal a outra persoa nin se lles devolverá o importe da súa inscrición.

9. A publicación das persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e, de ser posible, tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Nesa mesma mensaxe no fío, explicarase o proceso para o envío dos datos. É responsablidade de toda persoa participante entrar no fío do sorteo nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.


Última edición por O_Circuito o Sáb, 06 Out 2018, 22:05; editado 4 veces
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Sáb, 29 Set 2018, 21:40
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata

Pues si que me gustaría acudir a esta bonita carrera de SANTIAGO el 28/10/2018, participando en el SORTEO

Llevo bastantes ediciones disputadas en años anteriores
y una clásica en el Territorio Gallego

Si tengo suerte, mejor, pero es una de las carreras fijas en mi calendario.

Suerte a todos y nos vemos en SANTIAGO el 28/Octubre
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Set 2018, 21:53
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata

Vou ser o segundo en poñer por que quero un dos dorsais que se sortean.
Razóns, por que esta foi a 1ª carreira que fixen alá polo ano 2002, e só deixei de facela no ano 2004, edición que estaba marcada para o día 30 de Outubro, pero a cambiaron, xa que dicían que como coincidía ca ponte de difuntos non lle daban os permisos para facela.
Así que a adiantaron unha semaniña, i eu como daquela traballaba a turnos xa pedira de librar o ultimo finde do mes, e non tiven posibilidade de cambiar cos compañeiros.
Que vou dicir desta carreira, que é a única carreira que non me perdo por nada, xa levo 15 edicións e agardo que sexan moitas máis.
Só digo que esta é unha carreira que hai que facer unha vez polo menos para comprobar o ambiente que se vive na mesma, na saida, durante o percorrido rompepernas, e sobre todo os derradeiros 2 Kms., ca chegada a meta no incomparable marco da Praza do Obradoiro.
Un saudo e espero estar un ano máis en Xoan XXIII.
joseromero

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 4:56
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Me gustaría participar en el sorteo de un dorsal.
He participado los tres últimos años y me gusta mucho el ambiente que se respira en esta carrera.
La parte final de la carrera, callejeando por la zona vieja, hace que se te olvide todo el sufrimiento de la cuesta de vite
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 12:17
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Participo sen dúbida...
A carreira da miña cidade...
Esa que ia a ver de cativo cos meus pais...
Esa da que levo que eu lembre unhas 16 edicións, as últimas 14 de maneira consecutiva...
Esa que podes amar ou odiar, pero que tes que facer alomenos unha vez na vida...
Pouco máis se pode dicir, desexando que chegue xa o 28 de Outubro... Bailar

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 13:55
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata

Me gustaría participar en el Sorteo.

Llevo 4 participaciones en la Pedrestre y sin duda voy a repetir.

Las ediciones que me he saltado han sido todas por lesión.

Mi debut en la Pedestre en la edición del 2010 fue una de mis primeras carreras. Era la primera vez que iba a correr 12 kms y estaba bastante nervioso. Ese día llovió muchísimo (no recuerdo tanta lluvia en una carrera) que hasta se me "fundió" el reloj-crono que llevaba (no era de muy buena calidad).

El ambiente es inmejorable y el recorrido precioso. Siempre es conveniente reservar algo de fuerzas para la famosa cuesta de Vite y los 2 últimos kms por la zona vieja son espectaculares y muy rápidos. Y qué decir de la llegada a la Plaza del Obradoiro: Pone los pelos de punta.

El que no la haya corrido que no lo dude y se inscriba.

Gracias
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 14:54
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata

Después de casi 8 años en este mundillo sólo hay 2 Carreras a las que intento no faltar. Así tenga que deber favores para camiar turnos en el trabajo. Una es esta. La disfruto desde el inicio, con su tapón inicial (que al salir cuesta arriba pronto coloca a cada uno en su sitio). Me la sé de memoria, aunque a veces durante la Carrera el esfuerzo hace que los recuerdos se desdibujen. Intento guardas fuerzas para la subida previa a vite (pica hacia arriba y te va minando(, luego el Tourmalet de Vite. Épico. LLegar vivo y lanzarse cuesta abajo. Entrar en la Zona Vieja de Santiago, callejear ya agotado y dar la última vuelta dejando las escaleras de la Quintana a la derecha para enfilar la Entrada en la Plaza del Obradoiro. BRUTAL.
Estaré sin duda.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
404 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 15:53
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Hola !! Me gustaría participar en el sorteo, solo he ido una vez a la Pedestre de Santiago y es una pasada, así que me gustaría poder volver.
Suerte a tod@s !!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:06
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata

Me gustaría también participar en el sorteo.

Para mi la experiencia en esta prueba solo ha podido ser positiva. Siempre que encuentras acompañado de otros corredores, mucha gente animando (sobre todo en la subida de Vite y en la Zona Vieja) y un ambiente festivo y multitudinario que en pocas pruebas vas a poder vivir. Toque o no el dorsal, allí estaremos otro año más.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
a_rodal

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/12
162 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:45
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Quero participar
unha das clásicas e das miñas clásicas que se todo vai ben estarei sufrindo a temida costa de Vite como todos os anos que corrin e seguirei correndo se o corpo me deixa !!! Imos alá!!!

Sorte pra todos
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 18:30
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Hola

Quiero participar en el sorteo de la Pedestre de Santiago.

Siempre que puedo participo en esta carrera, junto con la Martiño de Ourense, la de más solera de Galicia. Ya no recuerdo el número de ediciones en las que he participado, pero cada vez que entro en el Obradoiro, con toda la gente aplaudiendo, pelos de punta.

Suerte y saludos
Javi-42KS.

Maratoniano
Maratoniano
9/12/13
322 Carreiras
33 Mensaxes
Vilaboa-Culleredo. A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 18:32
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata

¡Hola!. La Pedestre de Santiago es una de las carreras icono de Galicia y una de mis favoritas. Desde que empecé a correr populares no me la he perdido nunca. Es una cita fija en el calendario. Sufrir para coronar la cuesta de Vite, luego lanzarse para que el público te lleve en volandas sobre el empedrado del casco histórico y cruzar la meta a los pies de la Catedral de Santiago, es una experiencia única y difícil de describir si no la has vivido.

Por esto me haría ilusión ser agraciado con uno de los dorsales.

Suerte a tod@s Guiño

papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 19:16
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Este año y cruzó los dedos será mi séptima participación consecutiva. Es un recorrido que no se me da bien, pero por cabezonería, el año pasado hice mi mejor marca y este año quiero mejorarla todavía más.
Muchos pueden pensar que la carrera se puede mejorar en cuanto a organización, en lo que todos estamos de acuerdo, que es inmejorable el ambientazo, el público y esos dos últimos km. del recorrido.
Muchas gracias a la organización por la cesión de esos 10 dorsales y mi admiración a los que hacéis posible por vuestras gestiones, el sorteo de tantos dorsales de carreras importantesimas a nivel gallego y de fuera. Aprovecho a mencionar también el trabajo que conlleva gestionar todo el circuito, con tantas carreras y todo al día.

A ver si hay suerte, quiero participar en el sorteo!!!!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 19:22
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Gracias Pedro,para eso nos pagan,ostia,no nos pagan,llevo sin cobrar desde el primer día,jajaja,bromas aparte,yo tambien quiero participar,que mas se puede decir de la carrera entre las carreras en Galicia,me la perdí el año pasado que estaba en Frankfurt,pero nunca mas fallé desde que empecé a correr,así que a ver si hay suerte,agradecer al Correo Gallego la cesión de los dorsales,y a Suso,que está haciendo un trabajo brutal.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 20:18
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Satiago (28/10/18): ata 4/10

Arranca fuerte este sorteo!!!
A mi también me gustaría participar. He ido solo una vez a esta carrera y la verdad es que la parte final enamora a cualquiera. Repetir la experiencia seria algo fabuloso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos