Foros ›
Autor
Mensaxe
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 20:07
Asunto: Diario dun Paticorto

Moi boas a tod@s.

Preséntome por aquí (non sei se é o lugar adecuado).
Chámome Antonio, teño 31 anos e resido na Coruña.
Mido 1.75, peso 75 kilos, de complexión atlética/musculada, teño os pes bastante planos, pero bueno nunca me deron moito problema que digamos.
Sempre estiven vinculado ao deporte. Na infancia practiquei baloncesto bastantes anos. A partir dos 19 e ata a actualidade practico fitness (traballo de pesas en gym básicamente, dieta digamos que saudable etc)
Dende fai 2 anos tamén xogo a futsal cun equipo amateur de aquí.
E bueno agora chegamos ao interesante, dende fai uns meses ata aqui foime picando o gusanillo do running, primeiramente digamos porque estou cambiando de mentalidade (o fitness está moi ben, corpo moi bonito e tal, pero quero gañar funcionalidade).
Fago algún entrenamento pliometrico (básicamente series de saltos ao mítico caixón de crossfit) e tamén series de HiT en cinta (basicamente intervalos de carreira con camiñatas a paso elevado).
Pretendo comezar a sair a correr ao aire libre (se alguen se ofrece a acompañarme sería un plus) e teño como obxetivo persoal competir nalgunha carreira popular de distancias entre 5k e 10k.
Así para comezar o obxetivo que me quero poñer sería facer 10k en menos de 1h.
Para min que son un novato total no mundo do running penso que 10k xa é unha distancia considerable tendo en conta que na cinta nunca fixen mais de 7k de distancia total na mesma sesión de entreno, e tampouco de carreira continua, se non intervalos.

Bueno, por aquí estou, xa vos taladrarei a cabeza coas miñas preguntas de noob.
E aprobeito para decir que me gustaría coñecer xente de nivel algo principiante coa que animarme a sair a correr na zona da Coruña.

Unha aperta a todos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 20:18
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Bienvenido al foro Antonio,y a los diarios,seguramente por aquí encontrarás gente que te ayudará con tus dudas,preguntas,y siendo de Coruña,seguro que encuentras gente con la que correr,gracias por presentarte.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 20:42
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

lihto escribió:
Bienvenido al foro Antonio,y a los diarios,seguramente por aquí encontrarás gente que te ayudará con tus dudas,preguntas,y siendo de Coruña,seguro que encuentras gente con la que correr,gracias por presentarte.

Gracias por la bienvenida!
Espero ir aprendiendo algo de vosotros.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 21:08
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Hola Paticorto,
Por lo que cuentas eres bastante deportista así que 10K seguro que los haces en bastante menos que una hora.
Correr una popular no se parece en nada a correr en la cinta de un gimnasio, ya verás como te engancha la experiencia.
Bienvenido al running y a los diarios.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 21:26
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Papa-Léguas escribió:
Hola Paticorto,
Por lo que cuentas eres bastante deportista así que 10K seguro que los haces en bastante menos que una hora.
Bueno paso a paso. Dentro de unos cuantos meses de entrenamiento running, a ver si termino una 10K con algo de dignidad Rezar
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 21:55
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Paticorto escribió:
Papa-Léguas escribió:
Hola Paticorto,
Por lo que cuentas eres bastante deportista así que 10K seguro que los haces en bastante menos que una hora.
Bueno paso a paso. Dentro de unos cuantos meses de entrenamiento running, a ver si termino una 10K con algo de dignidad Rezar

Dentro de unos cuantos meses de entrenamiento harás un 10K mucho más rápido de lo que visualizas ahora. Moi feliz

De todos modos lo importante es disfrutar del correr en sí y en las carreras del buen ambiente, correr en sitios nuevos, compartir afición con tanta gente, etc

Bienvenido a los diarios.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 22:05
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

beuckelssen escribió:

De todos modos lo importante es disfrutar del correr en sí y en las carreras del buen ambiente, correr en sitios nuevos, compartir afición con tanta gente, etc

Bienvenido a los diarios.

Eso es precisamente algo que me motiva. Ahora a ver si encuentro algun@s compis por Coruña para ir entrenando.

Gracias por la bienvenida!
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 8:13
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Benvido aos diarios Paticorto!
É algo moi bo ter obxectivos realistas e asumibles. Sendo novo e estando tan habituado a facer deporte, non creo que teñas problemas en logralo. Pero pouco a pouco, as cousas se saborean mellor! Ánimo e seguiremos as túas andanzas!
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 8:28
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

sonsuso escribió:
Benvido aos diarios Paticorto!
É algo moi bo ter obxectivos realistas e asumibles. Sendo novo e estando tan habituado a facer deporte, non creo que teñas problemas en logralo. Pero pouco a pouco, as cousas se saborean mellor! Ánimo e seguiremos as túas andanzas!

Estoy con Sonsuso. Si vas poco a poco lo consigues fijo.

Bienvenido a los diarios. Yo soy de Coruña, ya nos cruzaremos algún día, no dejes de saludar.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 9:26
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

sonsuso escribió:
Benvido aos diarios Paticorto!
É algo moi bo ter obxectivos realistas e asumibles. Sendo novo e estando tan habituado a facer deporte, non creo que teñas problemas en logralo. Pero pouco a pouco, as cousas se saborean mellor! Ánimo e seguiremos as túas andanzas!

Gracias pola benvida.
Si, eu tamen penso que é mellor ir poñendo metas realistas e asumibles, que non pecar de optimista e levar moitas decepcións que poidan conlevar desmotivacións.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 9:28
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

freakyrunning escribió:

Bienvenido a los diarios. Yo soy de Coruña, ya nos cruzaremos algún día, no dejes de saludar.

Primero te tendré que reconocer por ahí, pero una vez que te tenga fichado ten claro que te saludaré siempre, y si me motivo intentaré seguirte la estela Razz
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 11:06
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Paticorto escribió:
freakyrunning escribió:

Bienvenido a los diarios. Yo soy de Coruña, ya nos cruzaremos algún día, no dejes de saludar.
estela Razz

Antonio, yo no dejo estela, dejo miguitas de pan a razón de 6 min/km. Ese va a ser tu ritmo de partida, ya verás.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 11:30
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

freakyrunning escribió:



Antonio, yo no dejo estela, dejo miguitas de pan a razón de 6 min/km. Ese va a ser tu ritmo de partida, ya verás.

Me ves con buenos ojos. Firmo ahora mismo hacer una 5K en 30min
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 13:13
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Bienvenido a los diarios.
Coincido con otros foreros, si haces deporte de forma habitual, un 10 mil lo acabas sin problemas, y yo incluso diría que bien por debajo de una hora.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 13:19
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

corredor101 escribió:
Bienvenido a los diarios.
Coincido con otros foreros, si haces deporte de forma habitual, un 10 mil lo acabas sin problemas, y yo incluso diría que bien por debajo de una hora.

Yo a lo que tengo miedo/respeto es al tema de manejar distancias.
Hago deporte si, pero basicamente trabajo de pesas en gym y series alternando carrera y caminata en cinta.
Y en futbol sala es um poco lo mismo, rotaciones cada 5-6 minutos, en cancha y en banquillo.

Ahora posiblemente te aguante corriendo 10 minutos a un ritmo bueno pero después seguramente desfallezca. Quiero aprender a conocer mi cuerpo en distancias de 5k y 10k, y como gestionar la intensidad o ritmos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos