Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 9:03
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Kurty escribió:
Compañeiros, teño un pequeno problemilla. Habería alguén que me poidera recoller o dorsal e entregarmo o día da carreira. Teño dorsal rojo, saida as 10:24.
O motivo de solicitalo, e que nos imos ir de Sábado a Luns, e a miña filla maior gustarialle visitar en Bilbao o Guggeihem (eu tamén). Eu tiña pensado parar o Luns, pero claro está que os Luns os museos pechan. Así que a idea sería visitalo o Sábado pola tarde.

Graciñas por adiantado.

Sabes que sin problema,nosotros iremos el sábado por la mañana,luego me pongo en contacto contigo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 16:06
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

lihto escribió:

Sabes que sin problema,nosotros iremos el sábado por la mañana,luego me pongo en contacto contigo.

Te mandé un privado. Muchas gracias.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 16:06
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Kalimero escribió:
Ola Kurty,

Eu non teño controlado o tema dos requisitos para recoller outros dorsais. É a primeira vez que participo, pero non tería problema en recollercho.

Se queres podes enviarme un privado, para tratar de organizarnos. Eu teño pensado ir a recoller o dorsal, o sábado pola tarde.

Saúdos.

Envieiche un privado, moitas gracias.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2018, 10:52
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Eu o domingo irei cedo dende Bilbao , estar sobre as 7,30/8 en Donosti, (en teoria habia Bus Bilbao-Behobia pero cubrironse as plazas o 1ºdia).
Os veteranos, tedes algunha recomendación de donde seria mellor deixar o coche e pillar o topo?
Outra pregunta, a mochila sabedes se hai posibilidade de deixala en Behobia ou é mellor deixala en Donosti?
Graciñas e vemonos domingo!!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2018, 16:57
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Xabi, la mochila se deja en los camiones en Behobia y cuando llegues a meta te estará esperando.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2018, 16:59
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Se ofrece dorsal (con cambio de titularidad). Cajón azul, la camiseta es de chica. Si hay algún interesado que envíe un privado.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2018, 19:03
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

xb74 escribió:
Eu o domingo irei cedo dende Bilbao , estar sobre as 7,30/8 en Donosti, (en teoria habia Bus Bilbao-Behobia pero cubrironse as plazas o 1ºdia).
Os veteranos, tedes algunha recomendación de donde seria mellor deixar o coche e pillar o topo?
Outra pregunta, a mochila sabedes se hai posibilidade de deixala en Behobia ou é mellor deixala en Donosti?
Graciñas e vemonos domingo!!

El año pasado cogimos el tren en esta estación:
www.google.es/maps/pla...-2.0002037

En los alrededores, zona universitaria Moi feliz , aparcamos. Había mucho sitio.
A medida que se van avanzando estaciones los vagones se llenan más y más.

Saludos
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2018, 9:27
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

ok, graciñas.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2018, 16:20
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

xb74 escribió:
Eu o domingo irei cedo dende Bilbao , estar sobre as 7,30/8 en Donosti, (en teoria habia Bus Bilbao-Behobia pero cubrironse as plazas o 1ºdia).
Os veteranos, tedes algunha recomendación de donde seria mellor deixar o coche e pillar o topo?
Outra pregunta, a mochila sabedes se hai posibilidade de deixala en Behobia ou é mellor deixala en Donosti?
Graciñas e vemonos domingo!!

... por si che interesa.. eu collerei o topo en orio. Por alí pasa un ás 7.55 e vai casi valeiro e vai directo á saída. Para só en Amara... Anoeta e Herrera e chega as 8.59. O billete especial costa 1 € e collese na feira.
A volta collo o topo desde Amara a Orio. Hainos cada 30 minutos.

A bolsa eu deixoa o dia anterior na consigna adiantada da feira do corredor. Á saída da carreira levo roupa pra tirar..
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2018, 16:42
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Moita sorte aos que a corrades mañá! Aplauso
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2018, 18:16
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

A tal hora teño un gusanillo, que fai moito tempo non tiña antes dunha carreira. Veremos maña como sal o conto!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 18:08
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Pois rematada a experiencia da Behobia. Carreira con maiusculas.

La jornada empezó temprano, con el desplazamiento en tren desde Zarauz hasta irún, allí me encontré con Jotaeme, que fue mi “Cicerone” en la Behobia ya que el lleva unas cuantas participaciones. No me separé de él hasta empezar la carrera, ya que salimos en el mismo cajón.
Nada más llegar a Irún, llamada a Amina para que me entreguen el dorsal, allí foto con Litho, Dr, Slump y Montxo. Nos dirigimos a ver la salida y me despisto un poco y ya no vuelvo a verlos hasta la salida, a Jotaeme si que lo encontré y realizamos un pequeño calentamiento y para nuestro cajón, y a caminar cara la salida.
Salida taponada por el gran nº de corredores que somos, nuestro cajón del 7001 al 10000, así que sobre 3000 almas que tomamos la salida.
La carrera es un sube baja constante, con las 2 subidas famosas, aunque tiene unas cuantas más que van haciendo mella, me pareció una carrera más dura de lo que esperaba.
Yo como me imagino que no volveré a correr esta prueba en mucho tiempo (ya que antes tengo el objetivo de una media por provincia), me dediqué a disfrutarla, a saborear cada segundo de la prueba, nunca recibí tantos ánimos, nunca choqué tantas manos de niños ( de algún adulto también), si hacía falta me separaba del trazado para ir a chocarla, ya que mi objetivo en esta carrera era disfrutar.
La carrera en mi línea de las últimas, de menos a más, conservando siempre algo de fuerzas, por lo que pudiera venir. Hasta tengo que reconocer que se me hizo corta, me daba pena acelerar en el Boulevard, dentro del Km. final por que así se acababa antes esa maravillosa mañana de corredor popular.
Así que terminé en unos muy buenos 1h32’29”, netos y puesto 4110 de la general, siendo el Km. final el más rápido, marcando una muesca más en mi ficha de corredor.

Gracias Circuito Correrengalicia, por el sorteo del dorsal.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 18:12
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Yo, que llevo siete u ocho behobias, sólo he encontrado más apoyo del público en los maratones de Londres y Nueva York. En España no hay ninguna que juegue en su liga, no digo ya que se parezca.

Para el año, más.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2018, 15:10
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Mi cuarta participación consecutiva,fin de semana especial,con amigos,en una ciudad maravillosa,con una carrera especial y un público que no tiene igual en el resto de España,como digo siempre,cruzar Rentería me llena el vaso para el resto del año,gracias a todos.
djbueno

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/15
165 Carreiras
28 Mensaxes
Mugardos
Respostar citando Envío Sáb, 17 Nov 2018, 16:22
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2018

Mi primera BSS no me ha defraudado, el publico espectacular. repetire el proximo año si estoy en condiciones.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos