Foros ›
XXXVI Carreira Pedestre Popular da Amaía - Brión
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2018, 20:59
Asunto: Re: XXXVI CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA – BRIÓN

Personalmente al leer eso de que le habían quitado dureza al recorrido me esperaba algo menos duro. Aunque las cuestas eran más o menos tendidas a mí me pareció una carrera más dura que la que hice hace una semana en Sada y luego las estimaciones de altura del garmin así me lo corroboraron.

De todos modos ahora que conozco un poco la zona está claro que la carrera tiene que tener cuestas sí o sí.

Pese a ir con un concepto equivocado de lo que iba a ser la carrera me gustó mucho la zona de llegada-meta y la carrera tiene su encanto. Muchas gracias a organización y voluntarios. Espero que esta carrera con tanta tradición siga adelante por muchos años.

Ya para terminar decir que yo prefiero salir subiendo a bajando. Ayer al poco de salir casi me caigo porque una corredora iba haciendo slalons para adelantar gente y se me cruzó demasiado cerca. Saliendo cuesta arriba es más difícil que se den situaciones así.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 6:31
Asunto: Re: XXXVI CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA – BRIÓN

Me encantó la carrera! espero repetir el año que viene!
concellodebrion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/09/11
29 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 9:10
Asunto: Re: XXXVI CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA – BRIÓN

Dende o Concello de Brión queremos agradecer o traballo levado a cabo por todas as persoas que colaboran cada ano nesta proba, dende os/as traballadores/as municipais, pasando pola Policía Local, Protección Civil, ambulancias, voluntarios/as, O Esquio No Piñeiro, Club Ciclista Os Esfola Arrós... Grazas tamén á Deputación Provincial da Coruña, Federación Galega Atletismo e xuíces da proba pola súa colaboración e, sobre todo, a todas as persoas, adultas ou menores, que viñestes a desfrutar dunha tarde de deporte na Carballeira de Santa Minia. Contamos con todos/as vós para a próxima edición!!
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Tamén queremos pedir desculpas polos fallos que seguramente cometemos, como cada edición procuramos aprender dos erros e intentaremos mellorar un pouco mais na edición 2019.

Por ultimo, deixamosvos o enlace a páxina web oficial da proba onde podedes atopar todas as galerías de fotos que poidemos recopilar:

>>>GALERÍAS FOTOGRÁFICAS<<<

CASA DA CULTURA - CONCELLO DE BRIÓN
Carballeira de Santa Minia, Nº 5 - 15865 - Brión
Tl. 981 50 99 08 - Fax. 981 50 99 69
concellodebrion @ gmail.com

XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2018, 5:21
Asunto: Re: XXXVI CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA – BRIÓN

grazas polo traballo feito un ano máis pola organización e as persoas que colaboran Bailar

Ao novo circuito véxolle a vantaxe de que o "público" ve pasar un par de veces as corredoras; que hai que controlar o tráfico en menos cruces; o avituallamento intermedio é máis doado de xestionar. Ten bastantes vantaxes.

Si me preguntas si é mellor ou peor que o anterior non sabería dicir, non me pareceu menos duro, nin máis bonito nin máis feo. En realidade dame igual, só quería dicir que ten máis vantaxes que inconvintes (na miña opinión) e que si a vós vos fai máis xeito, facedes ben en cambialo.

Grazas!! e ate a próxima!!

-- Chámame "ghose"
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2018, 22:40
Asunto: Re: XXXVI CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA – BRIÓN

Un pracer correr polas marabillosas pistas de Brión, duras pero marabillosas. Carreira con moito encanto á que non me cansarei de voltar.

Seguide así,noraboa!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos