Foros ›
10ª Meia Maratona Manuela Machado
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Sáb, 12 Xan 2008, 13:51
Asunto: manuela machado

raquel(4,2 km)
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 21:33
Asunto:

Eu tamén estou inscrito dende hai un par de semanas, o que pasa que ca lesión do pé non sei qué facer.(Teño unha pequena inflamación articular que cando levo máis de media hora correndo, polo golpeo no chan, doeme moito.) Bueno, xa o teño claro, con facer menos de 30 min. xa está Moi feliz Moi feliz Moi feliz . Agora en serio, pois verei cómo digievoluciono esta semana e xa verei se corro ou non. De tódolos xeitos estarei alí, se non é para correr, pois para animar. Me parece a min que últimamente estoume a a costumar moito a esta dura vida Silbar Silbar Silbar .

Banderas
Castiñeiras
Dolores (4,2 km)
Derek
Fema
Fran pequeno (4,2 km)
Gallego
Gallego Junior (4,2 Km)
Kandpalleiro
Keniatablanco
Lentoperosejuro(¿?)
Marga (4,2 km)
Marola
nacho_s1600
Raquel (4'2 Km.)
Sandra (en la de 4,2 km)
Supermorais
Vouamodo
Volvoreta

Aproveitei para incluir a Raquel.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 9:58
Asunto:

fema escribió:
Nosotros yendo desde Culleredo, tenemos pensado ir hacer noche a Viana o a las próximidades, porque desde casa son 230 kilómetros.

¿Alguien, tiene pensado ir el día antes?.


Nota: Si al final vamos el sábado, no tendré inconveniente en retirar el dorsal al que me lo diga.

Saludos

Me contradigo, finalmente haremos noche en Redondela, así que no iremos hasta Viana el sábado. Apareceremos el domingo, a eso de las 9 portuguesas. Habrá que quedar en la frontera para hacer la caravana y perdernos todos juntos Muro

Y como me imagino que seremos bastantes que después nos quedaremos a comer. Habría que abrir lista o similar para ver si podemos organizar algo. ABRO POST EN XUNTANZAS.

Saludos,

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5645 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 10:38
Asunto:

Buenas, me incluyo en la lista. El año pasado fui a la media (donde debuté en la distancia) y quedé encantado. Aprovecho para ir todo el fin de semana con unos amigos y la mujer, ya que tenemos un piso en Vilapraia de Ancora. Así que allí nos veremos. Seguro que veis por allí algún díptico o cartel de la carrera de Padrón, el año pasado también los llevé.
En lo que respecta a la carrera la empezaré y espero acabarla, llevo casi un mes con una *odida tendinitis, y la paciencia no es lo mío.
Banderas
Castiñeiras
Dolores (4,2 km)
Derek
Fema
Fran pequeno (4,2 km)
Gallego
Gallego Junior (4,2 Km)
Kandpalleiro
Keniatablanco
Lentoperosejuro(¿?)
Marga (4,2 km)
Marola
nacho_s1600
Raquel (4'2 Km.)
Sandra (en la de 4,2 km)
Supermorais
Vouamodo
Volvoreta
Yomismo

derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2008, 12:37
Asunto:

Bueno pues definitivamente estoy inscrito para esta carrera. Estaré en Vianha sino ocurre ningún contratiempo. No sé como está la predicción meteorológica, pero esperemos que nos acompañe.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2008, 16:39
Asunto: manuela machado

por motivos de familia non serei da partida en viana,posiblemente me apareza por coruña
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2008, 18:42
Asunto:

Se o meu sangue náo me engana
como engana a fantasia
havemos de ir a Viana
ó meu amor de algum dia
ó meu amor de algum dia
havemos de ir a Viana
se o meu sangue não me engana
havemos de ir a Viana:


Banderas
Castiñeiras
Dolores (4,2 km)
Derek
Fema
Fran pequeno (4,2 km)
Gallego
Gallego Junior (4,2 Km)
Kandpalleiro
Keniatablanco
Lentoperosejuro(¿?)
Marga (4,2 km)
Marola
nacho_s1600
Raquel (4'2 Km.)
Sandra (en la de 4,2 km)
Supermorais
Urko
Vouamodo
Volvoreta
Yomismo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 16 Xan 2008, 1:37
Asunto:

Urko, MAETRO!!! :=D> .

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 17 Xan 2008, 13:23
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado

Cyclones_Sanitop_Viana escribió:
Olá amigos! Espero que as vossas corridas estejam a um bom ritmo.
Desejo que todos se estejam a preparar para participar na prova em Janeiro aqui em Viana do Castelo.
Eu sou da organização e venho tirar algumas duvidas.
Este ano a prova não será meia maratona, mas sim uma prova de 15km. Isto porque vai ser lá os Campeonatos nacionais, por isso vai ser uma prova com boa participação e muita gente.
Depois, o percurso será mais plano e a aprte final está um pouco modificado. Já nao existe tanto empedrado.
Cyclones Sanitop
Rescato este post pues este domingo es la carrera. El año pasado era una media y este año son 15 km. Parece que han recortado parte del recorrido, en especial el tramo final de adoquín (recuerdo que los últimos kms de la media se hacían bastante duros; de hecho a mi se me había subido un gemelo por la pisada en el adoquín y me costó lo suyo llegar a meta). La recta de salida es cuesta abajo y bastante estrecha, y este año se gira a la izq cuando el año pasado se hacía a la dcha, por lo que puedo ver en el plano del cual dejo el enlace.

www.mmviana.com/marato...rcurso.jpg


Saludos y salud en esos entrenos. Esperemos que acompañe el clima.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 17 Xan 2008, 14:24
Asunto:

Alguien de Coruña que vaya el mismo domingo a Viana que sea Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando Rezar Rezar Rezar caritativo y pueda llevar a este humilde servidor???????'

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 18 Xan 2008, 10:28
Asunto:

Bastante gente para Viana y además muchas en la solidaria. No veo en la lista gente que pensaba que iba a ir, espero que no sea por lesiones, y también espero que Lento se encuentre mejor y pueda correr la de 15, pero sino le quedará la minimaratona y sino la andaina (como entrenamiento específico para la ultra no te vendrá mal Abraiado )


Sabemos que algun@s vamos a quedar a comer y ya tenemos sitio, gracias a la que cada día es más grande, ahora sólo falta si va a haber xuntanza previa, para hacernos fotos, risas, aplacar los nervios, decirnos no estoy bien, no estoy entrenando nada, recibir los últimos consejos, hacer los autobuses, etcâ?¦. Vamos eso que se hace siempre.

¿Derek, recuerdas algún lugar cerca de la salida dónde se pueda quedar a eso de las 9 horas 45â?? portuguesas (una hora más en España)?

Yo a partir de la tarde estoy en Internet, pero si no se acuerda antes nada, espero que mi pareja de circuito pueda ver algo y me lo diga, porque en principio hemos quedado para ir juntitos y establecer la estrategia.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 18 Xan 2008, 15:12
Asunto:

Fema, si la salida es desde el mismo lugar que el año pasado, hay un montón de cafeterías por allí. También están las salidas peatonales del Parking que hay debajo de la salida. Se podría quedar en la salida o entrada peatonal del Parking más cercana al arco de salida (la de la izquierda, por ejemplo, que hay 2) a las 09:45 horas para llorar un poco, lamentarnos y reirnos Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose ......

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Xan 2008, 0:34
Asunto:

Vou participar o domingo por cuarta vez en Viana. Teño o orgullo de decir que participei na primeira edición da media matatón, e foi unha das miñas últimas carreiras ata que hai tres anos voltei a correr, e foi esta vez o meu retorno a media maratón. Quedame pena que non se celebre este ano, xa que me gusta bastante o circuito e os animos que da a xente camiño e volta de Cardielos, que é, creo o punto onde se daba a volta. Pero bueno, nunca corrín unha prova de 15 km, así que hai que probar.
Vendo o plano do percurso, como lle chaman os nosos amigos portugueses, teño a duda de cantas voltas se dan o circuito xa que me parece que é pouco para 15 km, así que si alguén o sabe, ou a organización si nos volve a ler , e nolo pode aclarar. Gracias e obrigado.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 20 Xan 2008, 22:29
Asunto:

Solo vou facer un resumo.
-Ambiente espectacular
-Carreira rapida
-Espectacular carreira de Derex, e as nosas rapazas, que pillaron premio.
-Aficionado, creo que tamen debe estar bastante contento.
-Parte do car santiago e futuros afiliados Moi feliz pasarono xenial pola tarde en Viana organizando novos eventos, e que Viaxes Marola non descansa nin os dias festivos Moi feliz Moi feliz Moi feliz .
Total, que creo que vai ser unha das fixas no calendario, e iso que todavia non bebin o viño que nos deron.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Xan 2008, 23:41
Asunto:

Precioso día hoxe en Vianha. O ambiente estupemdo. En primeiro lugar decir que me alegrei moito de atopar a tantos foreros e compañeiros de afición hoxe en Vianha. Chegada ás 09:45 con Fran e recollida lixeira de dorsal. Un pouco para charlar e outro para quentar antes da saída. Atópome cun "flamante" lentoperosejuro apasionado e co gatillo preparado para quitar unhas fotos. En fin situamonos para a saída e alí coincido con Gallego. A saída foi bastante mala, non estábamos ben situados e tardamos moito tempo en empezar a correr; o ano pasado na media éramos tanta xente como hoxe e tardamos moito menos en saír. En fin que na saída creo que perdimos bastante tempo e ritmo; así que os km 2 e 3 foron moi rápidos con Fran. Paso e saúdo a xolinha que está feita unha campiona e comezamos a dar voltas polo circuito; decir que Fran me levou no filo ata o km 7-8 recuperando o tempo perdido na saída. Sufrín ata o km 11 onde me empecei a encontrar cómodo (é increible que diga esto) ; o corpo é moi raro ás veces. do 11 ó 14,5 fun bastante ben pero o repeito final atragantouse un pouco. Crucei a meta cun tempo de 54:46 (polo meu reloxio, claro). Sigo alucinando de como corren os portugueses e, en especial, as portuguesas. Ã? impresionante, de verdad. Hoxe foi a 1ª vez que gañei un premio metálico (15â?¬ Disimulando ), pero bueno, eso é porque non foi nngún galgo a correr, pero a miña ilusión me fixo.´Xa na chegada encontramonos con Martin, Gallego e Xolinha. Lento fixo unha instantánea do momento e marchamos para a ducha. Tamén me pareceu ver na carreira a Kurty, mási non o vin despois.
xa nas duchas encontro Castiñeiras (que nadie pense mal, aínda que está mazizorro Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose ) e Urko. Despedida de Marola e Jabelo e volta para a casa.
En fin, foi un día moi bó ata que se truncou por unha avería no coche. Tiven que chamar unha grúa e solicitar un taxi. O coche quedou en Portugal e Fran e eu vimos no taxi. Hoxe comimos ás 6 da tarde Silbar .
En fin, cousas que pasan.

Por último quería dicir que a media e moito máis bonita que esta carreira de 15 km. Hoxe fíxose un circuito con moitos giros (algún de 180º) e coa camiñata andando polo medio. A media sae do pobo e volta pola outra cara; faise moito máis amena.
un saudo para todos e para Barrachina tamén (que me olvidara del).


A ORGANIZACIÃ?N UN 10!!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos