Foros ›
Triatlon aleatorio ou porqué da orde das probas
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Como debera se-la orde das probas no triatlon
Como está
71%
71% ( 5 )
Aleatorio para cada proba
14%
14% ( 1 )
Rotatorio; cada ano dun xeito diferente ata esgotar combinacions
0%
0% ( 0 )
Cada competidor como desexe e logo por tempos
14%
14% ( 1 )

Votos Totais : 7

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 18:46
Asunto: Triatlon aleatorio ou porqué da orde das probas

A ver; levo dándolle voltas ó tema e coido que sería ainda mais espectacular nos circuitos que tivesen flexibilidade para elo que a orde das probas se sortease senon xusto antes da saída si polo menos uns días antes...

Teño a impresión como pésimo nadador que son que eu faría o mesmo tempo si a natación fose a derradeira proba que cando é a primeira e que non é o mesmo pasar de bici a correr que ó revés...

Teimas de Kan supoño.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 20:17
Asunto:

Creo que la natación siempre se haría de primera ya que sales con el neopreno puesto. Imaginata ahora venir medio ahogado de la carrera y tener que enchufarte dentro de un neopreno a presión en medio de la transición....ya te vuelves loco para abrocharte el casco, no lo quiero ni pensar Ríndose y por otra parte también pienso que la "batalla final" a pie también resulta más emocionante que la bici, con lo que.....por lo que a mi respecta, lo dejaría como está Guiño

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 20:36
Asunto:

Home, o do neopreno non o pensara porque eu non o teño... dende o meu punto de vista dalle mais aliciente ás transcicions.

Esqueciche votar. Si che apetece, claro. Guiño

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 21:03
Asunto:

Kandepalleiro a lo mejor se te da mejor esta prueba "Mission Bay Triathlon" dicen que fue el primer triatlon que se organizo en competicion en 1974 , trata de lo mismo pero el orden de las pruebas es el contario Guiño .
Yo no he disputado ninguno todavia, pero el orden seguro que tiene que ver por la forma de entrenar la prueba.La gente que entrena triatlon o por lo menos lo que estoy haciendo yo,es combinar dos pruebas un dia (normalmente agua+correr)y al siguiente bicicleta (se hace mas volumen de trabajo).Date cuenta que si al entrenar la bici , haces unos 50 km, te metes en el agua , acabas relajando y no consigues los objetivos.
Creo que para hacer triatlon hay que nadar bien y mucho , es la prueba reina , si no nadas bien Confuso chungo lo tienes.
Pero bueno en la variedad esta el gusto y para gustos colores , o no? asi que opino que estaria bien altenar o lo que se proponga por mayoria , saludos y suerte.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 7:02
Asunto:

A ver, esta enquisa ó contrario que a que propuxo o admin no do avituallamento da pedestre é unha "Kantrallada"; sólo quería que falásemos delo sen mais.

Xustamente por esa vantaxe que eu tamén aprecio na natación e que, sen dúbida, se debe é especificidade da técnica (coordenación, respiración...) é polo que suxiro que a orde sexa aleatoria. COido que un bó nadador lle saca a un "kantrapalleiro" coma mín uns 50" por cada 100 metros (os moi bós mais) pero que, pode, que parte desa vantaxe se deba a que o ir 'frescos' poden realizar a técnica de xeito mais axeitado. En troques no caso de ter que nadar tras unha ou duas probas o tema podería diferente porque eu seguiría a nadar igual de mal pero o nadador, sobor de todo se non está afeito, perdería parte da vantaxe técnica e dependería mais do estado de forma.

Dar non se me dá mellor nengunha proba ou sí porque o meu obxectivo é participar e chegar.

No verán eu adestro a bicicleta pola mañan e a natación e a carreira pola tarde (na praia)... no inverno ás veces vou nadar dempois de facer 50' de "tecnica de carrerira" e si que noto certa floxeira pero non empeoro os tempos só a sensación.

Insisto en que o que mais me gustaría é que a xente vote e participe no debate.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos